Felvágásból vesznek sokan régi 10-15-20 éves Mercedes, Audi, BMWt? Röhögök rajta mikor majd szétesik a kocsi úgy zörög, de "béemvééé! Merciii"!
Most van aki örökölte, van aki ajándékba kapta ezt leszámítva, nem értem. Miért vesz valaki egy régi Mercedes, Audi, BMW autót, mikor úgy tudom a gatyája rámegy egy embernek a javíttatásra, aki nem egy burzsuj!
Itt is olvastam rengeteg kérdést, hogy a kérdező akar egy mercit, bmwt, és milyet ajánlanak neki. És mindig írják, hogy ámegy majd a gatyád a 10-15 éves BMWdre! Inkább vegyél egy használt Opelt!
Ewbből levonva, felvágásból vesznek sokan 10-15-20 éves régi Mercedes, Audi, BMW autót, mikor majd szétesik az egész, de villoghasson vele?
Lehet egyáltalán egy ilyen zörgős kopogós kocsival villogni?
Vannak akik felvágásból vesznek. De azok az emberek kb olyan szinten is vannak, hogy nem látják, nincs abban semmi fergeteges, hogy 800 ezerért megveszik a kifutott szériát és azt hiszik, hogy ezzel valami előkelőbb társadalmi réteghez tartozhatnak. Ez tényleg röhej. :D És ugye index nincs se kanyarban, se előzésnél, parkolni nem lehet normálisan, csak 2 helyre ferdén stb... biztos mindenki találkozott már velük. Na az szánalom.
Van, aki szimplán szereti a felsorolt márkákat, de nincs pénze az újabb 6-8-10 milliós változatokra. Viszont, azok az emberek szerintem rendben is tartják a járművűket. És nem utolsó sorban közlekedni is normálisan tudnak. :)
Egy kis történet a kérdéshez kapcsolódóan (lehet hogy off-nak tűnik, de a vége felé meglátod)...
Nézegettem a használt autókat 1.5 - 2 millió környékén. Nem úgy, mint a "otthonról a fotelből megmondom, hogy az összes magyar használtautó szar" típsú emberek, hanem személyesen, szerte az országban és még a határokon túl is.
Avensist kerestem, az előző generációt. De érdekelt volna Mondeo is, szintén az előző. A végén már nyitott voltam több középkategóriás autóra is. Mint pl. Az Alfa 159.
A tapasztalataim szerint egyrészt nem jobbak külföldön az autók. Ausztriában majdnem mindegyik meg volt húzva, főleg ugye a bécsiek, látszott, hogy az autót csak egy közlekedési eszköznek tekintik, nem babusgatják, mint itt a magyarok némelyike. Németországban pedig nem találtam keveset futottat ennyiért, amiben valóban kevés volt, és tényleg szép volt, azt tán még a magyar áraknál is magasabban adták. Maradt a magyarországi autópiac, amit tüzetesebben kezdtem vizsgálgatni. Közel is van, könnyebb beutazni az országot és olcsóbb is.
Sok középkategóriás Alfát, Fordot, Toyotát néztem meg. A Toyoták és az Alfák ugyanolyan drágák, mint az Audik, vagy a BMW-k, hasonló évjáratban és kilométerrel. A Fordból tudtam volna pár évvel fiatalabbat venni, de azok fiatalon is rosszabb állapotban voltak, mint a fent említettek.
BMW-ből találtam a legjobb állapotúakat és a legkevesebbet futottakat (egy egész bennfentes ismerősi apparátusom van az autók előéletének a lenyomozására), ugyanolyan árszintek és évjáratok mellett. Az Audi kb. ugyanez, csak az átlag km szám magasabb volt. Persze mindezt úgy, hogy kizártam a bevallottan külföldről használtan behozott, az órájukban sokat mutató autókat.
Nyilván ezek nem azok az Audik, BMW-k, amelyek majd szét esnek, de a legnagyobb bajuk néhány esztétikai hiba (ajtórányitások, karcolások) és legfeljebb a futóműben egy olcsó stabilizátor pálca, vagy gömbfej.
Ezek után azt mondanám, hogy aki ilyen autót vesz, az inkább racionálisabb, mint felvágós. Főleg, ha azt vesszük, hogy egy ugyanolyan korú Alfa, Toyota, Ford nemcsak ugyanannyiba kerül, hanem a szervizelésük költségei is kb. hasonlóak.
Merci :)
Aki nem ismeri probaja ki utana legyen velemenye.
Ezek az autok egy ELETERZES.
Kiprobalod sose akarod abbahagyni:)))
20 eves a mercim.
Nem zorog nem rohad es mint a szalonba allt volna most is olyan szep.
Sok ujabb autok nem neznek ugy ki ment ez a venseg.
Csupan 1.8 benzines de a palyan kenyelmesen 150 megyek es meg nem is eszik.
Bmw,merci ezeket aza autokat kenyelem es sportossag tukrozi.
Hiaba suzuki a mi autonk de nem az enyem :)
Megis ezeknek mai napig tekintejuk van.
Nem szeretem a bmw de mai napig megfordulok ha egy regebbit latok mert azok gyonyoruek
Viszont egy fontos dolog: Ezek premium autok.
Fentartasa draga? Aki ezt mondja az egyaltalan nem ert hozza.
Persze vannak draga cuccok benne de ha osszehasonlitod a tobbi uj autoval akkor szinte ingyen van.
Nem a masik autojat becsmerelem csak sajnos azt latom hogy senki nem tiszteli a masik verdajat.
Azt nem tudom, miért veszik ezeket, talán mert ez tetszik nekik. Ugyanolyan gépek, mint a többi. Szerintem egy 10 éves autó még tök korrekt, főként, hogy a magyar autóállomány átlagkora 13 év.
Megkérdezhetem, hogy hány éves és milyen autója van a kérdezőnek, meg azoknak is, akiknek bajuk van az ilyen, kérdésben felsorolt autót használókkal?
Felvágásból? :-) Röhögsz rajtuk? :-) Majd akkor röhögj amikor te nem éled túl a 3 éves autódban a balesetet velük ellentétben.
Nekem volt Toyota Priusom. Tényleg jó autó. Az árából vettem egy w140-et (s500, v8, benzin), meg egy w163-at (320 benzin). Mindkét autó biztonságos, 2 tonna felett vannak, légzsákokkal. Felvágásból? Nem. Azt akarom, hogy a családom élje túl, ha gáz van. És ez nekem megéri. Ebben az időben még tettek anyagot az autóba.
Üdv, és remélem nem tapasztalod meg, hogy az 1200kg-os suzuki szart sem ér egy ütközésben.
"Nekem volt Toyota Priusom. Tényleg jó autó. Az árából vettem egy w140-et (s500, v8, benzin), meg egy w163-at (320 benzin)."
Akkor mégsem volt túl meggyőző a hibrid takarékossága? És nem volt furcsa sokkal gyakrabban járni a benzinkútra? :D
Nem bantani kell az olyan embereket akik regebbi autot vesznek mert nehol ez fanatizmus inkabb.
Magam mercedes parti vagyok w202.
Most cserelem ujabbra de nem azert mert elegedetlen vagyok hanem mert ujabb es erosebb gep kell.
Aki ismeri ezeket a tipusokat az nagyon jol tudja hogy 2001-2002evi gyartasu fole nem tanacsos menni mert az elektronika szempontbol mar tul sok hangsulyt kapott ami igencsak draga mulatsag.
w203 200 k.idealis peldany.
Sose felvagasbol hanem biztonsagi szempontbol nezem.
Irigyek a magyarok egymasra es azert van hogy bunko akinek merci bmw vagy hasonlo autoja van.
Akkor kerdem en miert van az hogy kissebb gyengebb autok vaganykodnak tovig nyomva a gazpedalt kozlekednek az uton.
Nem bantom en a kisebb auto tulajokat de ok se bantsak azokat akik ezeknek a hobortoknak elnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!