Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Télen egy hátsókerék meghajtás...

Télen egy hátsókerék meghajtású autó dombon felfelé jobban tapad mint egy első kerekes?

Figyelt kérdés

Néhány tény: Sok autóban csak elől van tárcsafék. Azért mert lassuláskor szemmel láthatóan "lesüllyed" az autó eleje, egyszerűen azért mert több súly kerül oda.


Amikor biciklivel próbál rúgatni az ember, (és ugye a biciklik "hátsókerekesek") akkor sokszor kissé előrehajolva a kormányra hasal, ezzel azt elérve hogy a hátsó keréken (amelyik ugye hajt) szinte alig van súly, és könnyebben rúg.


Ezek a dolgok engem arra engednek következtetni, hogy AHOL TÖBB A SÚLY, OTT JOBBAN TAPAD.


Tudni illik dombon felfelé az autó hátuljába kerül több súly, tehát ott jobban tapad, azért egy hátsó kerék meghajtású autó jobban tapad, mint egy elsőkerekes.


VISZONT! Ha egy elsőkerekes autó rúgat azon a dombon, akkor érdemes megpróbálni tolatva, HOGY NÖVELJÜK A TAPADÁST.

Mi erről a véleményetek? Jól gondoljátok át



2014. jan. 27. 15:38
1 2
 11/12 A kérdező kommentje:
Lényegtelen dolgokat leversz ide. Elsőkerékmeghajtású, orrnehéz autónál tolatáskor az egyetlen hátrány az lehet hogy a gumik gyorsulásra vannak tervezve, és tolatva ugye olyan mintha fékezne az ember
2014. febr. 7. 08:46
 12/12 anonim ***** válasza:
értem, tehát nem számít a fizika és a rutin, ha az nem a te prekoncepciódat támasztja alá ... legyen
2014. febr. 7. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!