Télen egy hátsókerék meghajtású autó dombon felfelé jobban tapad mint egy első kerekes?
Néhány tény: Sok autóban csak elől van tárcsafék. Azért mert lassuláskor szemmel láthatóan "lesüllyed" az autó eleje, egyszerűen azért mert több súly kerül oda.
Amikor biciklivel próbál rúgatni az ember, (és ugye a biciklik "hátsókerekesek") akkor sokszor kissé előrehajolva a kormányra hasal, ezzel azt elérve hogy a hátsó keréken (amelyik ugye hajt) szinte alig van súly, és könnyebben rúg.
Ezek a dolgok engem arra engednek következtetni, hogy AHOL TÖBB A SÚLY, OTT JOBBAN TAPAD.
Tudni illik dombon felfelé az autó hátuljába kerül több súly, tehát ott jobban tapad, azért egy hátsó kerék meghajtású autó jobban tapad, mint egy elsőkerekes.
VISZONT! Ha egy elsőkerekes autó rúgat azon a dombon, akkor érdemes megpróbálni tolatva, HOGY NÖVELJÜK A TAPADÁST.
Mi erről a véleményetek? Jól gondoljátok át
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!