Sperrdifis autónál normális közlekedési viszonyok között mire kell fokozottabban odafigyelni?
Figyelt kérdés
2013. jan. 10. 14:09
1/3 A kérdező kommentje:
Bővebben kifejtve a kérdésemet: ugyebár a sperrdifi átviszi a nyomatékot a jobban tapadó hajtott kerékre, ezáltal kipörgést okozhat, tehát farolni kezd a kocsi. Na most ez szűk utcákba kanyarodáskor, vagy igazából akármikor bajhoz vezethet, vagy nem? A gázzal kell finoma(bba)n bánni, vagy mi a teendő? Nagyon örülnék olyan válaszoknak, amik tapasztalat alapján lettek megírva.
2013. jan. 10. 14:15
2/3 anonim válasza:
Így télen jobban el fog mászni a segge, könnyebben csúszik ki a havas úton, de jobban is reagál a gázelvételre, könnyebb lesz megfogni.
Egyébként más nagyobb különbség nincs.
3/3 anonim válasza:
igazából semmire,
a sperdifi az ugyanúgy működik általában ,illetve az esetek 80 %-ában,mint a gyári,
mindössze annyi a különbség,hogy nagy fordulatszám különbségnél összezárja a két kereket,
így az nem fordul elő spernél,hogy pl kanyarban -hóban csak a belső/egyik kerék forog-hajt-kapar,és a külsőre/másikra meg alig jut erő,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!