Megbízható autó 200 ezer forintig? Létezik ilyen?
3 éve, hogy megszereztem a jogsit és elsőnek sikerült vásárolnom egy hozzá nem értővel egy Astra F 1.7 D típusú romhalmazt, azóta is bánom, amennyit ráköltöttem, abból 2 autót is tudtam volna venni.
Megvolt a tanulópénz, de szeretnék egy dinamikus, kis fogyasztású autót mindennapi használatra. Egyedül élek és nincs nagy keresetem, de összekapartam 250 ezer forintot (50 ezer átírás) és ezek közül nézegettem:
SEAT Ibiza 1.0 vagy 1.4 95-00 évjárat
VW Polo III
VW Golf III
SEAT Cordoba
Mindenképpen "újabb" autót szeretnék, tehát olyan 15-17 év körülit, német vagy japán márkát, sajnos nem igazán értek hozzá, nem vagyok szaki, ezért kérem a hozzáértők segítségét, hogy miket érdemes nézni ebben az árkategóriában. Nem kell 2.0 motor meg 1000 lóerő, lényeg, hogy 5-6 litert fogyasszon és benzines legyen. Illetve, hogy kereskedő vagy magánszemély. Válaszokat előre is köszönöm!
Bocsi kérdező de 250.000 ft ért milyen megjelenést akarsz.Szerintem egy régi póló vagy golf sem szebb egy swifttől. Amúgy ennyiért jó ha swiftből is talál az ember egy jobb állapotút!Sajnos hiába vannak igények,ha az anyagiak nincsenek meg hozzá.
Amúgy szerintem a swift sedánok már eléggé pofás kis autók.
Hát figyu, ha neked működő, papíros autó kell 200ezerért, és még kikötéseid is vannak, hogy ne legyen Swift, akkor fogod Te még jobban is szívni a fogadat, mint amennyire az Astrával tetted...
Lehet berúgni 500 Ft-ból is, de aztán ne csodálkozz hogy két napig tart a macskajaj.
Szerintem 250 ezer ft-ból ne akarj megjelenést venni. Most mi a fontosabb? A megbízhatóság és a viszonylagos jó állapot, vagy a megjelenés?
Már bocs, de sose fogom megérteni az ilyen embereket. Ismered azt a mondást, hogy addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér? Tökéletesen ráillik erre a kérdésre...
De hogy ne csak károgjak: 5 éve vettem 180 ezer ft-ért egy Vw Polo II-t, azóta semmi baja. Napi szinten használva van. Igaz, a festése nem az igazi (pár helyen jön le a lakk), de ettől eltekintve jó állapotban van. 5 év alatt csak kopó alkatrészeket cseréltem.
Ezt azért írtam le, hogy lásd, igenis ki lehet fogni jó állapotú kocsikat is ennyiért. Csak az állapotra kell figyelni, nem a kinézetre.
Amiket írtál eddig példának....ezekből csak bontószökevény van ennyiért. Swift, Golf 2, Corsa A, Polo II, Fiat Uno, Peugeot 205, Nissan Micra K10, Lada Samara. Ilyeneket és ehhez hasonlókat keress.
Leírtam, hogy én találtam ilyen autót magamnak. Azóta is ezt hajtom.
De nem látom magma előtt azt az okot, amitől az én Polo-m nagyobb presztízsű kocsi lenne, mint bármelyik másik hasonló korú kisautó. Sőt, az általad emlegetett Swift jobban felszerelt, mint az én kocsim.
"szerintem egy golfnak (akár 1-2-3) sokkal nagyobb presztízse van mint egy swiftnek"
Kis autóknál mióta lehet presztízsről beszélni!
"de gusztustalanok a suzukik, főleg a régebbiek"
Ki mondta hogy meg kell enned?
"úgy tudom, hogy a 90-es évek elején gyártották a legstrapabíróbb autókat és lásd még ma is mennek, akár 3x visszatekert órával és 1 millió km-rel"
Még arégi nagy dízelekből is ritka amik ki bírtak 1.000.000 km-ert nem hogy egy játékautó a kávédaráló motorkájával!
na a viccet félre téve 200.000-250.000 ft ért normális II golfról ne is álmodoz a III-mast meg egyenesen el is felejtheted!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!