Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igaz, hogy a turbó a dízeles...

Igaz, hogy a turbó a dízeles kocsiknál 200 ezer km után tönkremegy?

Figyelt kérdés
Vagy mennyi km az kb amely után a turbót ki kell cserélni ha rendeltetés szerűen minden indulás előtt bemelegítették a turbót stb.? A válaszokat előre köszönöm.
2013. dec. 31. 19:30
 1/8 Dörmögő ***** válasza:
95%
2013. dec. 31. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
95%
nekem 240000km van a kocsimon,de semmi baja a turbonak.
2013. dec. 31. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
93%
Ez hülyeség.Ha tönkremegy,akkor kell cserélni.Ha rendes olajat kap és karban van tartva az autó akkor nem kell hamar cserélni.Ha nem taposod neki mindig és kíméled,akkor kitart sokáig is. Haveromnak F Astra 1,7 TD 850ezer van benne és még megy mai napig.
2013. dec. 31. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
95%
Igen, azoknál a kocsiknál tönkre megy a turbó 200 000km-nél, aminek az óráját 460 000-ről tekerték vissza 172 000-re, hogy a kedves magyar vásárló megkímélt fiatal autót vehessen.
2013. dec. 31. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
94%
C Corsámban 385.000 km van.Gyári turbóval,30.000km-enként cserélt Q8 10w-40 olajjal.Városban használom,igen nagy terheléssel és igénybe vétellel.Viszont hidegen nem hajtom,tartós menet után pedig visszahűtöm a turbót.TALÁN az is lehet a probléma,hogy a mai modern autók turbója nagyon ki van hegyezve,és nem bírják az1.3-as motorok a másfél tonnás kasztnit normálisan mozgatni,csak úgy,hogy a turbó nagy teljesítményt ad le,viszont ez hamar a végéhez vezet,és természetesen a magyar 150.000km-t futott 450.000ről visszatekert futás is hozzájárul ehhez.
2013. dec. 31. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
95%

Pár éve szinte minden turbó gyárilag 300e km-re van tervezve +/- 20%. Tehát druván 250-350 közé.


Persze azon nem tud a gyár sem segíteni, mikor Izom Benő viii. kerületi lakos -3 fokban már csikorgó kerékkel indítja a Bérkocsis utcában a Józsi által tunningolt (jól füstöl) gépet és üveghang alatt nem is járatja a (hideg) motort, majd mikor odaért a Mekdonálchoz akkor azonnal leállítja a gépet visszahűtés helyett, mert hát drága a gázolaj...


De olyan "hozzáértővel" is találkoztam már, aki 1 percre, kb 500 méterre lakott a sztrádafelhajtótól és rendszeresen fel a sztrádára ami a csövön kifér a jéghideg motorral, majd ahogy beért a telephelyre szintén a sztráda mellett azonnal leállt. 80,000-et bírt a turbó és hát ugye a "sz***r ****" volt a hibás.

2014. jan. 1. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
94%
barátnőm nevelőapjának Mazda6 van, csak ő használta. közeledik a 400 ezerhez, és gyári turbó van benne felújítani se kellett.
2014. jan. 1. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
0%
Persze. Sokkal érzékenyebbek, mint a benzinmotorok. Amit spórolsz üzemanyagon, ott hagyod szervizköltség címén.
2014. jan. 8. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!