Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A6 TDI 110 Hp. AFN...

Ladányi Tamás kérdése:

Audi A6 TDI 110 Hp. AFN Elgyengül, mitől lehet?

Figyelt kérdés
Lenne 1 kis problémám. Autó: 2000. 06. Audi A6 kombi,1.9 TDI, AFN,110 Le. Full gyári.225E km.2-3 naponta rájön olyan, hogy nyomom neki és mintha szívó D. lenne, nem rángat, nem torpan, pill. fogyasztás sem változik tempomatnál, hangja nem változik csak szép komótosan gyorsul, hiába állok meg s megnézem a motorteret, hogy hova lett a ménes, semmit sem hallok vagy látok rosznak, de addig vissza nem akar alakulni TDi-vé amíg le nem állítom. Leállítom s rögtön indítom is menet közben akár kinyomom a kuplungnál, s már megy is, visszatért az erő, semmi gond, szépen ketyeg, alapjárat is jó, indul is pöcc röff hidegen melegen, semmi baja. - Voltak találgatások: vezérlőben vagy hol, frissíttetnem kell a programot. Pffff. Ez nekem semmit nem mond. Esteleg valami tippetek van, vagy hogy ki és hol csinálná meg? És Kb mennyibe fog fájni.

2013. dec. 27. 08:11
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Sztem haldoklik a turbo.
2013. dec. 27. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 szántóvető ***** válasza:
wn sharannál ez típushiba.menet közben egy pillanatra visszaállítod a slusszkulcsot alaphelyzetbe majd újra ráadod a gyújtást és visszatér az erő, meg sem kell állni a kocsival.1x így mentem egy bérautóval külföldre,elég rossz volt így közlekedni.mechanikai hiba lesz,nehogy nekiállj programot frissíteni.sajnos arra már nem emléxek hogy milyen hiba okozza de a szerelő tudni fogja.asszem valami érzékelő szenzor.
2013. dec. 27. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
100%
Változó geometriás turbo van rajta és a geometria része el van kormolódva. Ha géppel ránéztek be fog adni egy olyan hibát hogy túl magas vagy túl alacsony töltőnyomás. Le kell venni a turbot, geometriánál ketté venni és kitakaritani féktisztítóval vagy amivel szimpatikus. 15körül megcsinálja bármelyik szerelő.
2013. dec. 27. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
w-g szelepet nézném meg, lehet valamiért nem zár el
2013. dec. 27. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:

Köszi a választ fiúk! Helyzet a következő: Voltam szerelőnél. Gépre tettük, 17964 hibakódot írt ki, ami azt jelentette, hogy: töltőnyomás vezérlés, negatív eltérés.

Kicserélgettük az elöregedettnek tűnő vákuumcsöveket. Lambdaszonda jó. Turbó nem szorult meg, és az olajat sem eszi. EGR működik. Elmentem vele vagy 100 km-t azóta. De azért csak nem lett jó. Visszajött a lomhaság, de csak kb 2km erejéig. utána magától, leállítás nélkül, elindult újra. Nem értem. Most vagy jó valami, vagy nem.

2013. dec. 27. 17:07
 6/16 anonim ***** válasza:
Vegyétek le azt a turbot a geo miatt...Figyeld meg meg fog táltosodni. Érdemes ilyenkor a szivósort és az egr-t is kitakaritani. Ég és föld lesz a különbség.
2013. dec. 27. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
Pontosan ugy van.ahogy a 3-as irja. Le van akadva a geometria ,tultolt a turbo es a vezerlo lekapcsolja a toltest,nehogy felrobbanjon. Geometria takaritas utan minden jo lesz , nekem ugyanez volt a passaton
2013. dec. 27. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Levesszük a turbót. szétszedjük, kitakarítjuk egyik szerelő ismerősömmel. 1 kérdésem van még hova, mennyi, milyen minőségű tömítések kellenek, mert csak újakkal rakom majd össze. Azokat pedig szeretném előre megvenni. (Turbó elé,- után.. stb.) Előre is köszönöm a válaszokat. Az EGR szelep levakításáról mi a véleményetek? Mert azt javasolták még hogy azt nem árt, mert felesleges.
2013. dec. 31. 13:55
 9/16 anonim ***** válasza:
Nem kellenek uj tomitesek ,siman szet lehet szedni roncsolodas nelkul . Az egr levakolasa jo otlet lehet,de akkor a motorvezerloben ki kell kapcsolni a szelvezerlest,mert hibat okozhat
2013. dec. 31. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
Upppss. Minden esetben hibát okoz? Milyen hibát? Ezt ki tudja kikapcsolni, gondolom számítógépre kell tenni.
2013. dec. 31. 15:10
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!