Ilyen bmwt miért nem látok az utakon? Nem elég jó?
Nézegettem a bmwket, és egyiket mmég sosem láttam.
Bmw e82 állítólag az 1es széria autója. Ahogy olvastam.
Miért nem láttam még sehol? Nem híres?
Örülj neki! :)
Én láttam már elég sokat, de valószínű azért nem látod mert nincs benne semmi figyelem felhívó, ezért nem is vesznek sokan ilyet, hisz aki BMW vásárlásra adja a fejét, az szereti ha megnézik a lányok, fiúk :)
Egy 1-es BMW-vel megjelensz, azt mondják: haha itt az a csóri aki fel akar vágni a BMW-vel, de csak egy kis 1-es re tellett.
Ezért a BMw-sek körében azt mondjuk a 3-as az alap szint, a belépő a BMW-sek világába!
Aki egy alap gyári BMW-vel érkezik azt elismerik, hogy tehetős, van stílusa, de mondjuk aki egy kicsit felhúzott 320-d vel vagy 325i-vel jelenik meg, Aerodinamics pack-kal kiegészítve, arra azért felnéznek a BMw-s társai is, hogy igényes az autója, ezáltall ő is elnyerte az elismerést.
Természetesen az Aerodinamics pack-hoz minimum egy gyári 19-es M felni dukál, meg egy kis ültetés ;)
Az ötös már tényleg a Top-Manager kategória.
Ha ötösöd van te vagy az ász nem csak a klubb előtt hanem azzal már meg tudsz jelenni egy zártkörű összejövetelen, akár a casino előtt is megállja a helyét egy E60-as is simán, ha ki van csinosítva.
Itt azt nézik a társak, hogy a bőrülés, és az automata váltó meglegyen, ugye a kényelem miatt ;)
Ugye ha heteset van, és mondjuk elmész egy tárgyalásra, és lerakod a 7-es BWM sluszkulcsát, akkor ott tudni fogják, hogy a feltételeket te diktálod, és nem lesz alkudozás ;)
Igen, az E82 az előző 1-es szedán változata és van belőle azért néhány, csak kevesebb, mint az 5 ajtós 1-esből.
A bmw-s kasztok létezésével nem értek egyet.
Ahogy van, aki az Opeleket kedveli, vagy van, aki a Hondákat, úgy van, aki a BMWket, nem kell belelátni semmit abba, hogy a legkisebbet veszi. Miképpen valakinek Opelből a Corsa jön be jobban és számára az praktikusabb, úgy van, akinek az 1-es BMW. Én nem fogom lenézni az Opelest sem és az 1-es BMW-st sem , ha a műhely mellett megjelenik (ha ezzel a suzukisoknak örömet okozok, hát őket se nézem le, nekik az tetszik és kész). Aki leginkább városban közlekedik, kevés csomaggal, annak a legjobb választás a legkisebb, bármelyik márkából, az ilyen praktikusan gondolkodó emberek igényeit kiszolgálandó hozták létre az 1-es szériát. Még a gyáriak se a szegények bmw-jének tartják az 1-est és a 2-est, lesz is M-es verzió a 2-esből.
"Ugye ha heteset van, és mondjuk elmész egy tárgyalásra, és lerakod a 7-es BWM sluszkulcsát, akkor ott tudni fogják, hogy a feltételeket te diktálod, és nem lesz alkudozás ;)"
Miért talán a hetes bmw sluszkulcsára rá van irva hogy 7es? Mert szerintem mindegyiké ugyan ugy néz ki.
1-essel értek egyet. Ez a kocsi túl drága ahhoz, amit nyújtani tud. Nem nagyon van értelme. Normális ember nem vesz ilyet.
3-as válaszoló írja:
„Ugye ha heteset van, és mondjuk elmész egy tárgyalásra, és lerakod a 7-es BWM sluszkulcsát, akkor ott tudni fogják, hogy a feltételeket te diktálod, és nem lesz alkudozás ;) ”
--
Ebből látszik meg, hogy nem járt üzleti iskolába! Mert ott azt tanítják, hogy az üzleti tárgyalások azért jönnek létre, mert az egyik fél eladni akar, a másik pedig venni. Nem szabad 100%-osan ragaszkodni az elképzelésünkhöz, mert ha a partner azt látja rajtunk, hogy nem vagyunk nyíltak, engedékenyek, nem vagyunk hajlandók tárgyalni, akkor „beint”, azt mondja, hogy: Jó hát akkor köszönjük szépen, nem kötünk üzletet. Ezáltal mind a 2 fél bukta az üzletet, az eladó nem adta el a termékét/szolgáltatását, a vevő pedig nem jutott alapanyaghoz/géphez/szolgáltatáshoz. Lehet indítani újra a megfelelő partner keresését, ami idő és amint tudjuk az üzleti életben az idő pénz.
Az OK, hogy ruházatunkkal és viselkedésünkkel jó benyomást kell tenni a partnerre és abban igazad van, hogy igen az autó is számít, amivel a partner érkezik, mert jelzi a cég anyagi helyzetét, de nem ez a döntő tényező!
Aláírom, hogy az ára miatt értelmetlen. Aki ilyet vesz, az nem azért teszi, hogy mutogassa, hogy kicsoda, mert ahhoz is kapni olcsóbb, nagyobb autókat. Egyszerűen van, akinek mindenképpen ez a márka kell és ha meg tudja venni, meg fogja. Ezért veszik meg néhányan. A BMW-k nem azért drágák, mert ezzel akarná beerőszakolni magát a gyártó a prémium kategóriába, hanem azért, mert rengeteget költenek a tervezésre, a gyártásra, marketingre, többet, mint a legtöbb autógyártó. Az i5 is milyen drága és ennek ellenére megmondták, hogy valószínűleg veszteségesen fogják értékesíteni. Nem mintha a többi BMW is veszteséggel lenne értékesítve, csak azoknál ha megveszel egy alap modellt, akkor még nincs igazán olyan irtó nagy haszon rajta. Az extrákon jön be a gyárnak a sok pénz. A kereskedők is így tudnak aránylag sokat keresni rajta.
Az meg, hogy milyen autóval mész egy üzleti tárgyalásra, milyen márkájú öltönyben, az leginkább a szintén kivagyiknak jelent valamit, ezekre azt szokom mondani, hogy komolytalanok. Érkeztem már volt szoci autóval egy ilyen üzleti megbeszélésre és pozitívumként élte meg ezt a másik fél, aki azt mondta, hogy legalább látja, hogy nem vagyunk lehúzósok, pénzéhesek.
Arra meg, hogy az ügyfelek engedményeket akarnak és alkudozni arra azt szoktam mondani, hogy ez nem a bolhapiac, ott tessen alkudozni. Ha egy üzleti partner meghív, akkor ő már tisztában van az árainkkal, csak néhány bepróbálkozik az alkudozással (vagy megpróbálnak belekötni mindenbe), na ott már látom, hogy nem lesz üzlet, ami nem is baj, mert így is van elég normális üzletfél, akik értelmesek. Nem az autón fog múlni. Főleg, ha nem a szemük előtt szállsz ki az autóból és nem tudják, hogy mivel jöttél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!