Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért érzem gyengének az...

Miért érzem gyengének az autót, "kinőttem" volna?

Figyelt kérdés

Suzuki Swift 1.3 92 lóerő.

Arról van szó, hogy egyesbe mikor kiállok valahonnan, egyszerűen hiába nyomom a pedált nem forog el a kerék, nincs elég ereje hozzá, igen, emg lehetne ha erőltetném nem arról van szó,, de pl 2 ezres fordulatról indulok ami már elegendő kéne hogy legyen a dinamikus elinduláshoz és egyszerűen megfogja hiába padlózom meg innen.

Vagy pedig ha finoman indulok, akkor vagy ki kell forgatnom egyesbe 4 ezerig hogy a kettes ne fogja meg a motort, és kettesbe is ki tudjam húzni 50-ig, vagy ha 20 nál felváltok akkor döcögősen tudok csak kettesbe gyorsítani emgint padlóznom kell.

Mind1 lehet valakinek ez jó, de bennem kérdések merülnek fel, hogy ez jó e így mert gyengének érzem. ha meg taposom neki tud menni de bőg a motor és idegesít.

Nem nekem való ez az autó.

Most 16-os kerekek vannak alatta, lehet annak is van köze hozzá, hogy kicsit lomha.

és ez msot jelen állapot nyáron még egy ifát sem merek megelőzni vele ha megy a klíma.

még 70 nél is visszadobom ekttesbe gázfröccsel, az utasok meg nem értik miért ordít motor meg miért pörgetem ki 6 ezerig, mert csak így tudok vele biztonságosan közlekedni.

Most akkor turbódízel való nekem ami tol alul is, vagy valami nagyobb köbcentis benzines?

2.0 benzines Vectrával mentem 15-ös kicsi téli kerekek voltak alatta, 2 napig használtam, mindig csikorgott a kerék amikor elindultam vele, nem volt az az érzésem hogy harmatgyenge az autó, felesleges is votl pörgetni emiatt csendes is volt.

De azt se mondanám egy erőgépnek.



2013. nov. 21. 15:43
1 2 3 4
 21/34 anonim ***** válasza:
83%
Azt mondmár el, hogy használsz 500 lóerőből 200 lovat.
2013. nov. 21. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/34 anonim ***** válasza:
96%
Igen, az ilyenek tekerednek fel a fára, vagy mészárolnak le egy egész családot, mikor áttérnek a szembejövő sávba, ha egy kanyarban elvesztik az uralmat a kocsi felett, mert annyira idióták, hogy nem tudják hol a határ. Tényleg marha jó... Majd ha egyszer összetöröd magad lenyugszol, csak remélem addig nem ölsz meg senkit.
2013. nov. 21. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/34 anonim ***** válasza:
91%

Bocsi kérdező ,de az olyan sofőröket mint amilyen te is vagy egy életre el kéne tiltani a vezetéstől!

Ne nyígjál szét hajtottad szerencsétlen swiftet azért nincs benne erő ezen nincs mit magyarázni meg keresgetni hogy miért nem megy!

Az autó arra való hogy elvigyen pl Pestről-Brüsszelbe nem pedig arra hogy mindig forma 1-es pilótának képzeld magad!

Írtad autómata váltós kel mert gyorsabban vált,ha mindig padló gázozol meg nyomod neki mint egy degenerált ba.rom akkor az is ugyan úgy kifingik és erőtlen lesz.Mint a többiek is írták az ilyen bánás módot hosszútávon semmilyen márkájú és típusú autó nem tolerálja!

És csak megjegyezném nagyon jól összerakott kis autók a suzukik semmivel nem rosszabbak mint konkurenseik,pedig nem vagyok szuzuki tulaj de alaptalanul nem fogom szidni hogy ilyen xar meg olyan xar!

2013. nov. 21. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/34 anonim ***** válasza:
A bazinagy 16-os kerekek nagyon meg tudják fogni. Ez egy pici, pörgős motor, nyomaték nem sok van benne. Tudom, én is szoktam vezetni sokszor. 14"-os felnit rakj rá, max 185-ös gumikkal, azt még elbírja. Még a GTI swiftekre se szoktak nagyobbat felrakni, mert felesleges. Még megérné felrakni az ezres swift váltóját, mert a végáttétele rövidebbb, ezért jobban fog gyorsulni. Ezeket próbáld meg, ha így is gyengusznak érzed és neked az erő számít, akkor vegyél valami erősebb autót.
2013. nov. 21. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/34 anonim ***** válasza:

Tisztában vagy a váltóméret fogalmával? Mert szerintem nem, különben nem mondanál ilyen hülyeséget, hogy a nagyobb felni miatt lomha. Vagy te felnin mész gumi nélkül?

A swift legkisebb gyári gumija 165/70 R14... a 205/45 R16 gumi átmérője ennél 4 mm-el nagyobb, ami gyakorlatilag semmi. Inkább a túl nagy szélesség foghatja kicsit, de az se jelentősen, mondjuk csikorogni nyilván sokkal nehezebben fog a 205-ös mint a 165-ös...

2013. nov. 21. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/34 anonim ***** válasza:
És te tisztában vagy egy "könnyűfém" felni súlyával?
2013. nov. 21. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/34 anonim ***** válasza:

Mondjuk a váltós részét az írásomnak nem kell figyelembe venni, mert azóta rájöttem hogy a kérdezőnek már az újabbik Swiftje van.

Na abból viszont az 1.3 tényleg egy lófütty. Ha eladja abból kijön egy jó e36-os BMW németországból.

2013. nov. 21. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/34 anonim ***** válasza:
skacok a kérdezőnek szerintem az új kasztnis swifteje van mert 92 lóerős a régi 1.3 16 szelepes swift csak 84 lóerős!
2013. nov. 21. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/34 anonim ***** válasza:
ja bocsesz látom már előttem megírták!
2013. nov. 21. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/34 anonim ***** válasza:
Mit számít szerinted az a plusz 1-1,5 kg kerekenként? Nem azaz minimális tömeg fogja meg a motort, hanem a másik 1000kg amit a kocsi nyom... A felni nem a főtengelyen van, az csak annyit gyorsul amennyit maga az autó... Ha neked ki kell nyomni fekve 80 kg-t akkor nem a kezeden lévő kesztyű fog akadályozni...
2013. nov. 21. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!