Miért érzem gyengének az autót, "kinőttem" volna?
Suzuki Swift 1.3 92 lóerő.
Arról van szó, hogy egyesbe mikor kiállok valahonnan, egyszerűen hiába nyomom a pedált nem forog el a kerék, nincs elég ereje hozzá, igen, emg lehetne ha erőltetném nem arról van szó,, de pl 2 ezres fordulatról indulok ami már elegendő kéne hogy legyen a dinamikus elinduláshoz és egyszerűen megfogja hiába padlózom meg innen.
Vagy pedig ha finoman indulok, akkor vagy ki kell forgatnom egyesbe 4 ezerig hogy a kettes ne fogja meg a motort, és kettesbe is ki tudjam húzni 50-ig, vagy ha 20 nál felváltok akkor döcögősen tudok csak kettesbe gyorsítani emgint padlóznom kell.
Mind1 lehet valakinek ez jó, de bennem kérdések merülnek fel, hogy ez jó e így mert gyengének érzem. ha meg taposom neki tud menni de bőg a motor és idegesít.
Nem nekem való ez az autó.
Most 16-os kerekek vannak alatta, lehet annak is van köze hozzá, hogy kicsit lomha.
és ez msot jelen állapot nyáron még egy ifát sem merek megelőzni vele ha megy a klíma.
még 70 nél is visszadobom ekttesbe gázfröccsel, az utasok meg nem értik miért ordít motor meg miért pörgetem ki 6 ezerig, mert csak így tudok vele biztonságosan közlekedni.
Most akkor turbódízel való nekem ami tol alul is, vagy valami nagyobb köbcentis benzines?
2.0 benzines Vectrával mentem 15-ös kicsi téli kerekek voltak alatta, 2 napig használtam, mindig csikorgott a kerék amikor elindultam vele, nem volt az az érzésem hogy harmatgyenge az autó, felesleges is votl pörgetni emiatt csendes is volt.
De azt se mondanám egy erőgépnek.
Bocsi kérdező ,de az olyan sofőröket mint amilyen te is vagy egy életre el kéne tiltani a vezetéstől!
Ne nyígjál szét hajtottad szerencsétlen swiftet azért nincs benne erő ezen nincs mit magyarázni meg keresgetni hogy miért nem megy!
Az autó arra való hogy elvigyen pl Pestről-Brüsszelbe nem pedig arra hogy mindig forma 1-es pilótának képzeld magad!
Írtad autómata váltós kel mert gyorsabban vált,ha mindig padló gázozol meg nyomod neki mint egy degenerált ba.rom akkor az is ugyan úgy kifingik és erőtlen lesz.Mint a többiek is írták az ilyen bánás módot hosszútávon semmilyen márkájú és típusú autó nem tolerálja!
És csak megjegyezném nagyon jól összerakott kis autók a suzukik semmivel nem rosszabbak mint konkurenseik,pedig nem vagyok szuzuki tulaj de alaptalanul nem fogom szidni hogy ilyen xar meg olyan xar!
Tisztában vagy a váltóméret fogalmával? Mert szerintem nem, különben nem mondanál ilyen hülyeséget, hogy a nagyobb felni miatt lomha. Vagy te felnin mész gumi nélkül?
A swift legkisebb gyári gumija 165/70 R14... a 205/45 R16 gumi átmérője ennél 4 mm-el nagyobb, ami gyakorlatilag semmi. Inkább a túl nagy szélesség foghatja kicsit, de az se jelentősen, mondjuk csikorogni nyilván sokkal nehezebben fog a 205-ös mint a 165-ös...
Mondjuk a váltós részét az írásomnak nem kell figyelembe venni, mert azóta rájöttem hogy a kérdezőnek már az újabbik Swiftje van.
Na abból viszont az 1.3 tényleg egy lófütty. Ha eladja abból kijön egy jó e36-os BMW németországból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!