Miért érzem gyengének az autót, "kinőttem" volna?
Suzuki Swift 1.3 92 lóerő.
Arról van szó, hogy egyesbe mikor kiállok valahonnan, egyszerűen hiába nyomom a pedált nem forog el a kerék, nincs elég ereje hozzá, igen, emg lehetne ha erőltetném nem arról van szó,, de pl 2 ezres fordulatról indulok ami már elegendő kéne hogy legyen a dinamikus elinduláshoz és egyszerűen megfogja hiába padlózom meg innen.
Vagy pedig ha finoman indulok, akkor vagy ki kell forgatnom egyesbe 4 ezerig hogy a kettes ne fogja meg a motort, és kettesbe is ki tudjam húzni 50-ig, vagy ha 20 nál felváltok akkor döcögősen tudok csak kettesbe gyorsítani emgint padlóznom kell.
Mind1 lehet valakinek ez jó, de bennem kérdések merülnek fel, hogy ez jó e így mert gyengének érzem. ha meg taposom neki tud menni de bőg a motor és idegesít.
Nem nekem való ez az autó.
Most 16-os kerekek vannak alatta, lehet annak is van köze hozzá, hogy kicsit lomha.
és ez msot jelen állapot nyáron még egy ifát sem merek megelőzni vele ha megy a klíma.
még 70 nél is visszadobom ekttesbe gázfröccsel, az utasok meg nem értik miért ordít motor meg miért pörgetem ki 6 ezerig, mert csak így tudok vele biztonságosan közlekedni.
Most akkor turbódízel való nekem ami tol alul is, vagy valami nagyobb köbcentis benzines?
2.0 benzines Vectrával mentem 15-ös kicsi téli kerekek voltak alatta, 2 napig használtam, mindig csikorgott a kerék amikor elindultam vele, nem volt az az érzésem hogy harmatgyenge az autó, felesleges is votl pörgetni emiatt csendes is volt.
De azt se mondanám egy erőgépnek.
ma 17:14
érzék kell hozzá,nem egészen ehhez a kérdéshez kapcsolódik de itt láthatod hogy nem mindenki penge benne.
Pedig kell érzék hozzá. Az autó csak egy gép, de ha rosszul bánsz vele kifekszik... Érezni kell, hogy milyen sebességfokozat kell neki, mit kíván, hidegen vigyázni kell rá, stb.
A kérdezö leírás alapján egy autógyilkos. Én is el szoktam indulni csikorgó kerekekkel (üzemmelegen), de nem rendszeresen.
Én is kipörgetem 7ezerig, de nem rendszeresen. Az 1.0-s suzukinak sem kellett nagy gàz ahhoz, hogy elinduljon.
Egyik ismerösöm ugyanígy járt az astra-val. Egyszer èn kellett hazavigyem, megmutatta, hogy hogy "kell" vele bánni hogy hazajussak. Végig padló és ki kell pörgetni (és alig gyorsult). 2 utca alatt kipróbálgattam és rájöttem, hogy ha lassan gyorsítok (nyugger tempó), akkor a kocsinak nincs olyan hangja mintha vérezne a torka. Padlógáznàl csak hörgött és fulladozott. A tulaj hónapok alatt nem jött rá a technikára és a jó àllapotú autót 1 év alatt kinyirta teljesen
"A kérdezö leírás alapján egy autógyilkos. Én is el szoktam indulni csikorgó kerekekkel (üzemmelegen), de nem rendszeresen.
Én is kipörgetem 7ezerig, de nem rendszeresen. Az 1.0-s suzukinak sem kellett nagy gàz ahhoz, hogy elinduljon. "
Amiket itt leírtál, azokat te nem "érzed". Megtanultad, mert valaki elmondta, vagy utánaolvastál, de egyszeri történésként. Egyszer ráeszméltél (valami miatt) hogy így kell, azaz megtanultad.
És még baleset nélkül mondja ezt a kérdező.
Igaz baleset után már nem fog tudni semmit sem mondani.
Ezek a régi suzuki swiftek sálat megszégyenítő módon csavarodnak fákra. Én is vezettem ilyen autót, volt barátnőméknek volt ilyen. Muszáj volt kipróbáljam egy eldugottabb úton. Igaz volt már akkor is jogsim, de nem mertem vele sima közúton menni. De szó mi szó katasztrófa az egész autó. Ahogy össze van rakva. Vagy amennyire nincs. Tényleg szarul megy, érezni, hogy pillekönnyű, nagyon rossz a váltó, kuplung, minden. Mikor beleültem és ennyire szenvedtem vele, csodálkoztam h hogyan lehet ezzel közlekedni normálisan.
Szóval én egyetértek a kérdezővel. Pedig én egy "jó" állapotú swiftet próbáltam ki. Az a baj, hogy ezek az autók valamiért elterjedtek igénytelennek... De ez egy óriási baromság. Szervizelni ezt is kell pedig. Kérdező szerintem próbáld eladni az autódat és vegyél egy pont egy Vectra-t. Én megértem a véleményed róla.
BMW 760i
Semmi hangja és megy mint az állat, csak győzd kifizetni meg tankolni. Bár ahogy leírásod alapján vezetsz, elképzelni nem tudom hogy nem hullott még darabokra az a szerencsétlen autó... szerintem még ismerősöm 4.2-es A8-asa is jobban fogyaszt az ő lábával, mint a te 1.3-asod amit ilyen nemnormális baromállat módon vezetnek...
"egyesbe mikor kiállok valahonnan, egyszerűen hiába nyomom a pedált nem forog el a kerék"
"ha finoman indulok, akkor vagy ki kell forgatnom egyesbe 4 ezerig"
Ha neked az a finom elindulás, hogy 4000-ig pörgeted csikorgó kerekkel, akkor elképzelni nem tudom milyen ha sietsz...
"70 nél is visszadobom ekttesbe gázfröccsel, az utasok meg nem értik miért ordít motor meg miért pörgetem ki 6 ezerig, mert csak így tudok vele biztonságosan közlekedni."
Az utasoknak pedig igaza van, téged kezeltetni kéne...
"mindig csikorgott a kerék amikor elindultam vele"
Mondom én...
Az autód meg valószínűleg azért érzed gyengének, mert már SZÉTGYILKOLTAD, ilyen vezetési stílust egyetlen autó sem tolerálja hosszútávon, sem a kuplung, sem a váltó, sem a féltengelyek, és főleg nem a motor...
Szerintem neked nem való nagyobb autó, sőt, semmilyen autó nem való neked... Egész egyszerűen nem tudsz különbséget tenni a versenyzés és a közeledés között. Mennyi a fogyasztásod az 1.3-assal? 12 liter? Miért van olyan érzésem, hogy 18 éves friss jogsis titán vagy? Azok vezetnek ilyen elmebeteg módon...
18
Annyiban iagzad van hogy nekem egy erős, kb minimum 300 lóerős kocsi kéne, és automata, ami nagyon gyorsan vált, de olyan programmal hogy nem késlekedik ha rálépek a gázra hanem egyből tol.
Vezettem modern autókat, ráléptem a gázra azt 2 másodperc eltellt mig a szerencsétlen emgindult.
Erre létezik állítólag valamilyen gázpedál tuning, de csak elektromos gázpedálra jó.
Mi még bowdenes gépekkel nyomolunk.
Amúgy én nem nyomnám neki ha nagy kocsim lenne csak szeretem ha van alattam erő és én osztom be, nem a gép ossza be hogy csak 90 lovat enged alám.
Ha lenne 500 lovam akkor csak 200 at használnék mondjuk gyorsítási fázisban.
Hamarasbb felkapja a tempót onnan már nem kell nyomni neki.
vannak ilyen tipusu emberek akik úgy születnek mint én, hogy nem elégszenek emg a kevéssel, mert kicsitforró a vérük, sportosabbak, szeretnek minnél előbb célba érni, néha rohanni.
és ha hiszitek ha nem nekünk biztonságosabb egy erős autó mert nem borul el az agyunk az idegességtől hogy nem présel az ülésbe a gyorsulás.
Egy többszáz lóerős kocsitól megkapjuk az adrenalin adagunkat és mosolygunk, csendbe vagyunk, élvezkedünk, és utánna nyugi van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!