Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik 50 ccm-es endurót...

Melyik 50 ccm-es endurót válasszam?

Figyelt kérdés

Van jópár lehetőség,

aprilia rx

yamaha dt

derbi senda

azt hiszem a suzukinak is van 50 ccmes endurója.

Szerintetek melyik lenne a legjobb kezdésnek? Tudok motorozni, de nem profi szinten :D terepre és utcára is használnám, bár a terep nem túl durva :D kb. 2 bucka :D


2009. nov. 19. 15:36
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Szerintem kezdéshez az 50-es tökéletes, ha meg m-es jogsid van úgyis minegy. Én is kezdő vagyok 3-4 hónapja vettem egy motorhispania furia-t ,90%-ban tökugyan az mint az Rx ,f@sza kis motor de azon múlik milyet tudsz kifogni, és itt majdnem mindegy a márka az számít mijen állapotban van.

Bár én már kezdem kinölni az egyémet aszfalton már lassúnak tűnik ,de terepen még böven elég és még egy ilyen kis "pö-csköszörű" is majdnem mindenhol elmegy, erdöbe kidölt fákon át ,olyan domboldalakon ahova még gyalog is alig tudok felmászni , és még ugratni is lehet ilyenekkel ,persze nem 10-15 métert de elöször meglepödtem ,hogy milyen puhán ér földet.

Szóval az a lényeg ,hogy tanulni tökéletes és majdnem mindegy milyen márka ,ha jó állapotban van és tetszik is.

2009. nov. 20. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza: