Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » TDI vs VTI? melyik a jobb?

TDI vs VTI? melyik a jobb?

Figyelt kérdés

Melyik a jobb motor ha alapul egy 1.8-as motoros autót veszünk?

fogyasztás nem számít, csak hobbiautónak tartanám, kapna egy nagyobb turbót, coolert, sportfutóművet, 60-as rendszert stb stb, ne egy ordító feltűnősködő autót szeretnék csak egy kicsit többet a gyárinál..

És miért van az hogy a hondások és a vw-sek (és a többi német tdi-t hajtó) emberek elenszemvesek egymással?



2013. okt. 15. 16:57
1 2 3 4
 1/31 anonim ***** válasza:
96%
mi közük egymáshoz? a VTI változószelepvezérlésű szívó benzinmotort jelent, a TDI meg egy turbódízelt... kb annyiban hasonlítanak, hogy 4 kerekük van
2013. okt. 15. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 A kérdező kommentje:
helyesbítek, turbós vti.
2013. okt. 15. 19:05
 3/31 anonim ***** válasza:
78%

nem nagyon vagy otthon a témában úgy látom

VTI nem egyenlő a VTEC-el

VTI-nél 1 féle szelep emelési magasság van, csak az időzítés változik (ezt a BMW-nél vanosnak, a suzukinál és toyotánál VVTI-nek hívják...


VTEC-nél két méretű "bütyök" van, ami adott fordulatszámnál átvált, ekkor nagyobbra nyílnak a szelepek, és meglódul az autó, kisfordulaton újra kikapcsol ez a mechanizmus, hogy legyen nyomaték és normális alapjárat, de ehhez nem raktak gyárilag turbót, felesleges lett volna, szívóként is nagyon erős, az 1.6-os kitol 160 lóerőt, ezt még manapság is csak a turbós benzinesek tudják teljesíteni, viszont sokkal alacsonyabb fordulaton...


a tdi meg egy spórolós turbó dízelmotor, nem igazán nevezhető sportosnak, legfeljebb páran azt hiszik róla, de nem attól lesz valami sportos, hogy kormol mint a gőzmozdony

2013. okt. 15. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 A kérdező kommentje:

az dizelmozdony amire te gondolsz :)

de ha már csipkelődünk

[link]

2013. okt. 15. 21:46
 5/31 anonim ***** válasza:

"És miért van az hogy a hondások és a vw-sek (és a többi német tdi-t hajtó) emberek elenszemvesek egymással?"


Unatkoznak, ennyi. Vannak Hondás ismerőseim és Audis TDI ismerőseim. Állandóan egymást b@ sztatják, megy az szájkarate...


Ha hobbiautónak kell és bele akarsz locsolni mondjuk 1,5 millát ( már csak azokból kiindulva, amiket felsorolták ), akkor miért nem nézel alapból valami izmosabb gépet, ha a fogyasztás már nem számít? Van élet a VTi/VTEC/TDI trión túl is.


Ha meg a fogyasztás mindegy és mindkettőbe belelocsolnál pár havi fizetést, akkor azt vedd, amelyik jobban tetszik. Abból viszont érdemes egy motorhibásat vagy kicsit lelakottat harmadáron.

2013. okt. 16. 06:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 anonim ***** válasza:
39%

Mikor vitatkozik a tdi meg a vti, olyankor szól közbe ő:

http://www.youtube.com/watch?v=plM2KxVDmLg

aztán hazakullog a kereplő meg a kávédaráló is. :)

2013. okt. 16. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/31 anonim ***** válasza:
15%
TDI jobb kérdezz meg egy Hondást mi a véleménye a nyomatékról :) Honda szart se ér verik magukat a szar 1.6os motorra 150NM 160LE 9000 pörög ..
2013. okt. 16. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/31 anonim ***** válasza:
73%

Szép színvonalas hozzászólás.


Ahhoz képest simán körbeautózol azzal az 1.6-os sz rral, egy 235 Nm-es csoda TDI-t :)

Bírom, ezt az állandó nyomatékbuzulást, a dízel fanok mást sem tudnak hajtani, csak nyomaték, nyomaték...

2013. okt. 16. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/31 anonim ***** válasza:
76%

http://www.youtube.com/watch?v=9-UE013B8Qo

http://www.youtube.com/watch?v=RqOX6JLx56U

ennyit a dízel nyomatékról... semmi esélye, úgy otthagyja a rizsrakéta mint kutya a szarát... :)


amúgy a civic gyárilag a 0-100-at 8,1 alatt futja, a 150 lovas tdi leon meg 8,9 alatt, a 90 lovas 13,0, a 110 lovas meg 11,2... szóval papíron sincs esélye ellene, és a gyakorlatban sem, arról meg kár vitát nyitni, hogy a dízel kerregés vagy a 9e fordulaton vonyítás szól "szebben", mert így egyik sem szól... :)

http://www.youtube.com/watch?v=jFTy5LQwJ14

2013. okt. 17. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/31 T5- ***** válasza:
38%

Turbódízel nem gyorsulni van. Azért megnézném a rízsrakétákat, mondjuk 130-ról gurulórajtból, hogy hol lennének a turbódízelhez... jóformán sehol, oda kell az erő, nem 9000-en vonyíttatni, lámpánál gyorsulgatni sok értelme van...

Amúgy meg van olyan TDI ami szedi a lábát, állórajtból is. 4.2 TDI (351 ló, 800Nm!) 5.5-alatt 0-100 és egy 2 tonnás kaszniban...Audi.Hoppá.

De hozhatjuk a BMW-t és a Mercit is, vannak hasonló motorjaik. És használható, szép, igényes a belseje, ha akarom egy kényelmes utazó autó, ha meg akarom, akkor megy mint a hülye... Döntsd el, hogy egy fapados rízsrakéta kell, vagy egy minőségi német műszer...

2013. okt. 17. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!