Mi az a BMW érzés?
Ez való igaz... Viszont azért egy apró különbség van, amcsi izomautók mennek igaz mint az állat, de közben benyakalnak annyi benzint, hogy győzze az ember kifizetni, ott úgy vannak bele, nem kell hogy technikailag sajtoljanak ki minél többet a motorból, lehetőleg fogyasztást is figyelve, hanem ha kevés a teljesítmény? Még egy kis kakaót neki / nagyobb motort, hadd nyakalja a naftát.
Ellenben egy európai autónál, most nem feltétlen kell BMW-re gondolni, hanem bármi más prémium / nagyobb motorral szerel autó. Ott is megvan a viszonylag nagy motor, de azért arra is figyelnek, hogy amennyire lehet kordában tartsák a fogyasztást.
Na igen, a fogyasztás. Ebben neked van igazad.
Viszont aki nem képes tankolni, fenntartani, az ne vegyen olyan autót. És pedig általában egy 1.8-as, vagy 2.0-es benzinmotornál már nem elsődleges szempont a fogyasztás. Akinek olyan autója van, az nem nagypapásan vezet általában.
Jogos a gondolat, hogy van dízel. Van bizony, de azt ne keverjük a "BMW érzéshez". Tudtommal a BMW nem a dízeljeiről híres. :)
#13: Tehát aki nem kis fogyasztású, praktikus, olcsó Suzukival jár, az játssza az agyát? Köszönjük az "értelmes" választ. Hidd el, akkor inkább már az az agyajátszóbb, aki valami baromira feltűnő autóval krúzol, vagy produkálja magát, mint az említett amerikai vasak.
Ezt a BMW problémázást nem értem, németben átlagos családok veszik, többnyire itt is. Ennyi.
A BMW életérzés? Ugyanolyan, mint a többi életérzés. Lehet, hogy bele van esve valaki a BMW-be, mint az, aki a Fordjába, Mercedesébe, Mazdájába, vagy a Suzukijába és boldogan vezeti azt amit szeret. Van aki egy régi lepattant fekete fóliázott ablakos BMW-ből könyököl ki és figyel kifelé a kopasz fejével, öklömnyi vastag aranylánccal a nyakában, annak az az életérzés, hogy azt képzeli, hogy ő most akkor májer. Olyan is van, aki egy BMW Z3, Z4 roadster kabriót vezet és számára ugyanaz az életérzés, mint amit a Mazda MX5-ös kabrió roadster vezetője él át. Van, akinek meg semmiféle érzése nincs, csak vett egy autót, mert épp ez került az útjába.
A 15-ös válaszolótól kérdezném, ezt hogy érted:
És pedig általában egy 1.8-as, vagy 2.0-es benzinmotornál már nem elsődleges szempont a fogyasztás.
15-ös, akkor még nem hallottál látom a híres soros 6-os BMW dízelről pl.
Meg amúgy is, a ma forgalomban levő BMW-k szerintem 75%-a dízel, elég pl csak egy használt autókkal foglalkozó oldalt felkeresni, milyen arányban vannak benzines és dízel BMW-k.
Én 330D-m ben is egy említett soros 6-os van, 6-9L közötti fogyasztás, mellé 231LE, és gondolom mondanom se kell brutális nyomaték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!