Mindennapi használatra nem jó? mármint hosszabb távokra pl, vagy a városban. :)
2013. aug. 24. 11:43
12/27 anonim válasza:
Hát ebben a párosításban mégis inkább egy mopedautó :D
A Bogár? Halottról csak jót vagy semmit, úgyhogy inkább nem nyílvánítok véleményt.
A mopedautónak is vannak felhasználási területei, ahoé verhetetlen, de ha tényleg "átlag" autózásra keresel kocsit, akkor nem neked való. Mopedautó kiszállításra, fuvarozásra, kizárólag városon vagy környéken belüli használatra jó. Ha valaki csak arra használ autót, hogy eljusson az 5-10 kilométerre levő munkahelyre, esetleg bevásároljon akkor neki ideális. Ilyen feladatra jobb, mint egy Swift. A platós változat is remek kertészeknek, karbantartóknak, üdülőknek, mert fillérekért fenntartható egy valódi kisteherrel szemben.
2013. aug. 24. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
13/27 A kérdező kommentje:
Most a bogár miért nem jó ha karban van tartva? Nem roncsot vennék, hanem működőképest. :)
2013. aug. 24. 23:01
14/27 anonim válasza:
a bogár az azért nem jó mert öreg konstrukció a maga idejébe nagyon jó volt de most már nem mivel a gyári alkatrészek egyre kevesebbek így az élettartama illetve a megbízhatósága is nagyon romlik illetve a nagyon öreg autóknál előfordulhatnak olyan rohadások amit ha időben nem orvosoltak mostanra már nem lehet meg csinálni, kinézetre nagyon jó mutatós darab de hosszú távon biztos hogy nem egyszer fel fogja adni a harcot és bizony előfordulhat hogy cserben hagy mondjuk mikor mész a munkába, jól gondold meg milyen autót veszel és azt is hogy bogár ból már egyre kevesebbet látsz egy jó 10-15 éve még azért voltak de most már szinte kihalóban , Ha minden áron bogarat akarsz és van is pénzed akkor vegyél egy 2000 utáni évjáratút dél amerikában ha jól tudom mexikóban gyártottak belőle.
2013. aug. 24. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
15/27 anonim válasza:
Azért, mert a Bogár nem felel meg a modern közlekedési elvárásoknak műszakilag. Inkább menj busszal. Nosztalgiázni elmegy, de az 50/90-es elvárható tempót is csak nagy nehezen köhögi ki, tehát kb. azt tudja sebesség terén mint a mopedautó. Csak kétszer annyi üzemanyagot fogyaszt és ha üzemben akarod tartani, akkor jön csak a probléma. Egy hobbyautó arra való, hogy hét közben minden este a garázsban bütykölj nyakig olajosan, aztán ha hétvégére nagy nehezen sikerül beindítani a járgányt egy kis élményautózás erejéig, vasárnapra valami újra elromlik.
2013. aug. 24. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
16/27 A kérdező kommentje:
Persze....aztán a kocsi kerül 2 millába, a hajókáztatás 1 milla, aztán mire Magyarországon köt ki kb + 500 ezer :D
És ami jól karban van tartva? Vis sok van belőle ma is, tele vannak velük az autós oldalak.
Ezek kép alapján nem simán jól karbantartottak, hanem patika állapotúak, muzeális darabok. Ilyet 1 millió forint alatt ne is remélj. Működőképeset kapni 5-600.000 forintért is, de abban is elromlik, ami elromlik. Meg ezekben is, (mert a műszaki tartalom nem változik a külső fényezés minőségével) csak ezek olyan szépek, hogy sírva fakadsz, ha valami baja lesz, úgyhogy használatra szerintem ilyet ne is nézzél.
2013. aug. 24. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
19/27 anonim válasza:
olyan oldalakon nézz ahol árulnak is
2013. aug. 24. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
20/27 anonim válasza:
tessék eről beszéltem ezt meg is veheted csak drága
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!