Mi csináljak hogy a kocsim hőfoka ne érje el a 95 fokot?
Figyelt kérdés
Egy opel f astrárol lenne szó egy c 1.4 Se bövebben és ha huzamos ideig 1-2 araszoló akkor felkúszik az említett hőfokra ,de 90 sztem minimum tartani mit lehetne csinálni mit kéne belevenni ? mit tanácsoltok ?
Ha ez teged zavar, vegyel egy uj termosztatot, 2-5 ezer forint kozott lehet kapni egy F astrahoz, es valaszhatsz is nyitasi homersekletet, megneztem a kedvedert, es 71-92 fok kozott nyitassal valaszhatsz termosztatot. Gondolom a tiedbe ezek szerint 92 fokos nyitasu van, de annyira nem egy foldhoz vago osszeg hogy ne csereld ki (nekem tobbet erne a nyugalmam). Ne felejts el tomitest is cserelni ilyenkor. Mellesleg a fagyallo folyadek 2 evente valo csereje nem elhanyagolando dolog, abbol is megkinalhatod egy frissel, biztos ertekelni fogja! Ez is megoldahato max 3 ezer forintbol. Vizzel pedig ne mosd le a radiatort (vagy csak nagyon gyenge vizzel) mert nagyon konnyen lehajtod benne azokat az apro szemeket es akkor semmi hutesed nem lesz. Haver magas nyomasu mosoval vigan csapatta a kocsijat es a tul eros vizsugarral teljesen lecsukta a klima hutot vehetett ujat :)
2013. aug. 17. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
12/17 anonim válasza:
Eszedbe ne jusson más, kisebb hőmérsékletű termosztátot venni, mint ami benne volt.
Ha az üzemi hőmérséklete 992 - 95°C, akkor ha teszel bele egy 82°C-ost, csak ártasz neki. Többet fog fogyasztani, mert sosem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Nem az számít, hogy szerinted mennyinek kéne lenni a vízhőnek, hanem a gyártó szerint mennyi.
Persze a te döntésed, a saját kocsiját szíve joga mindenkinek úgy tenni tönkre, ahogy a kedve tartja és a pénztárcája engedi.
2013. aug. 17. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 anonim válasza:
Ugyanilyen motorú astrám van. Az óra csalhat, akár sokat is. Az óra jeladójának a saruját cseréld ki, ha nagyon oxidos. Az injektorok mögött van, 1 szál vezeték megy rá.
92°C lenne a könyv által előírt üzemi hőfok erre a kocsira. Nyáron nem csoda, ha ez több! Referencia szerint ezen a motoron 98-102°C között kapcsol a hűtőventilátor és 92-94-nél kapcsol ki. Szóval a 95 elfogadható, annak semmi értelme nem lenne, ha 95nél bekapcsolna a hűtés, percenként kapcsolgatna ki-be. Ez így jó.
2013. aug. 18. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
14/17 anonim válasza:
Nekem is ez az astrám van ilyenek ezek az autók anogy a többiek is mondják semmi baj ha 95-ön van 102-ig jól vagy az fölött már baj lehet
2013. aug. 18. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
15/17 anonim válasza:
nekem is F astrám van kb 110 foknál van pirosban a kijelző az enyém dízel 95 fokon van a hőfok állandóan télen 91 körül.Nincs vele semmi gond szerintem!A magas hőfoknak több oka is lehet én sajnos már kettőt tapasztaltam,termosztát hiba,vagy hengerfej cumi! de nyugi ha ilyen komoly a baj az hamar észrevenni és ezek a gondok nem 95 foknál jönnek elő,,,,,
2013. aug. 25. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 A kérdező kommentje:
köszönöm a segítő válaszokat, a jeladót kicseréltem és kimostam a hűtött trisóval azóta megoldódni latszik a problémám :)
2013. aug. 25. 15:21
17/17 anonim válasza:
Ezt hogy érted? Az se jó ám, ha túl alacsony a hőfok.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!