Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Diesel hátsókerekes autó...

Diesel hátsókerekes autó alkalmas driftre vagy inkább benzines?

Figyelt kérdés

2013. aug. 4. 23:43
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:

-Szerintem ne égesd magad. Én nem fényezem a benzint, én leírtam, hogy a dízelek is jók. Csak nem pályára. (eddig egy karó)

-Mit jelent az "üzemhasznos" kifejezés? (második egyes)

-Amatőr ralliba SE láttam meg dízelt. Ha lenne, akkor se példát írtál volna, csak valamit idekapartál megalapozatlanul.

-Sulytöbblet. Nem kárpótolja. Amit egy turbódízel tud alacsony fordulaton, azt egy szívóbenzines tudja magason. A feltöltött benzinest meg se említsük. A nyomatékról ennyit. A súly pedig a legnagyobb hátrány a versenyzésben. Senkit nem érdekel, ha egy kétezres dízel úgy gyorsul alacsony fordulaton, mint egy 1.6-os benzin (ugyebár ez se előny a dízelnek), ha csak kategóriákkal feljebb lehetne nevezni a súlya miatt. Annak van értelme?


Egyébként ne vedd tolakodásnak, de elárulnád, hogy mennyi idős vagy?



(Bocsi az esetleges helyesírási hibákért - telefon)

2013. aug. 15. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 anonim ***** válasza:
2013. aug. 15. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 anonim ***** válasza:
Régen nem járok már iskolába, de szerintem kettőnk közül Te nem vagy képbe,de nem baj. Húzogasd magadnak a karókat. :)
2013. aug. 15. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/27 anonim ***** válasza:

Ezek valóban dízelek. De a helyezésükre is kíváncsi lennék. :)


"Régen nem járok már iskolába, de szerintem kettőnk közül Te nem vagy képbe,de nem baj."

Végülis én lököm itt a hülyeségeket, hogy így dízel-úgy dízel egy akármilyen versenyen... Részemről ennyi. Ha nem fogod föl, hogy nem véletlenül nem versenyeznek ép eszű emberek dízellel, akkor fölösleges koptatni a billentyűzetemet. Ha el vagy tévedve, majd útbaigazít az, akinek van hozzád türelme és ideje. :)

2013. aug. 15. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 anonim ***** válasza:
Várni kell pár évet csak...De mondjuk súlyhúzó versenyeken nem látok benzines autókat...
2013. aug. 19. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/27 anonim válasza:
Jól írtad,versenyben a súly a lényeg. Ezért használnak benzin motorokat,mert alumíniumból készíthető a blokk,tehát könnyebb. a Dízel motorok vasból vannak,hogy bírják az iszonyú nyomást. Pörgős motor mi? Én is a benzingőzre vadulok,de azért nem kell ajnározni,sőt dízel autóm se volt még soha(lehet nem is lesz?!). Egy 2 literes benzin vs. 2 literes dízel versenyében bizony a dízel fog jobban gyorsulni. Mint tudjuk nyomaték= gyorsulás, LE = végsebesség,tehát a benzin üveghangon ugyan,de magasabb végsebességet fog elérni,de a dízel hamarabb éri el a végsebességét,alacsonyabb fogyasztás mellett. A dízelek maximális nyomatéka akár 1750f/p,míg egy benzines max nyomatéka 3500f/p-nél kezdődik. Szóval a 2.0TFSI-del,ne állj le a 2.0TDi ellen,sem a 320i-del a 320d ellen,mert csúfos lesz a kudarc.
2014. jún. 6. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 anonim ***** válasza:

" Egy 2 literes benzin vs. 2 literes dízel versenyében bizony a dízel fog jobban gyorsulni."

Mint tudjuk két egyforma teljesítményű autó esetében a gyorsulás is egyforma lesz. Vagy esetleg megint a szívó benzineshez hasonlítjuk a feltöltött dízelt? Nem mondták még, hogy csalni nem ér? :D

Amúgy csak halkan jegyzem meg, hogy egy szívó 170 lovas E90 320i 0.4-sec-et ad 100-on egy 170 lovas A4 2.0TDI-nek.

Ha meg csak a lökettérfogathoz ragaszkodunk, akkor egy 2.0TFSI-közel 2 másodperccel veri a 2.0TDI-s társát. Azt már meg sem merem említeni, hogy a 2.0TFSI ugyanúgy 350Nm-t ad le, mint a 2.0TDI, csak épp a benzines 1500-4200rpm-ig, míg a dízel tesó csak 1750-2500-ig :D


Az meg egyenesen említésre sem méltó, hogy a 2.0TFSI furcsamód több mint 15 másodpercet ad a 2.0TDInek a 0-200-as sprint esetében.


Az viszont igaz, hogy a 320d jobban megy 0.2-del 100-ig, mint a szívó 320i, viszont a feltöltött F30 320i már jobban gyorsul, mint a dízel társa.


Azért a dízelfanok leszokhatnának már arról, hogy a feltöltött motort a szívóhoz hasonlítják. Egy feltöltött benzines csúnyán veri a feltöltött dízeleket, ha tetszik, ha nem.


Ilyenkor már csak egy érv marad: " de a dízel kevesebbet eszik"... :D


"Mint tudjuk nyomaték= gyorsulás, LE = végsebesség"

Ez meg nettó hülyeség. Teljesítmény=forgatónyomaték*szögsebesség. A gyorsulásért is a teljesítmény felelt, a teljesítmény pedig a forgatónyomatékból és az adott fordulatszám szorzatából lesz ( kissé leegyszerűsítve, mert ugye van ott még más is, de azok meg úgy is állandók.. :D ). A dízelek azért indultak meg jobban, mert alacsony fordulatszám tartományban a magasabb forgatónyomaték miatt nagyobb volt a motor teljesítménye, mint hasonló tartományban egy szívó benzinesnek.

2014. jún. 6. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!