Diesel hátsókerekes autó alkalmas driftre vagy inkább benzines?
-Szerintem ne égesd magad. Én nem fényezem a benzint, én leírtam, hogy a dízelek is jók. Csak nem pályára. (eddig egy karó)
-Mit jelent az "üzemhasznos" kifejezés? (második egyes)
-Amatőr ralliba SE láttam meg dízelt. Ha lenne, akkor se példát írtál volna, csak valamit idekapartál megalapozatlanul.
-Sulytöbblet. Nem kárpótolja. Amit egy turbódízel tud alacsony fordulaton, azt egy szívóbenzines tudja magason. A feltöltött benzinest meg se említsük. A nyomatékról ennyit. A súly pedig a legnagyobb hátrány a versenyzésben. Senkit nem érdekel, ha egy kétezres dízel úgy gyorsul alacsony fordulaton, mint egy 1.6-os benzin (ugyebár ez se előny a dízelnek), ha csak kategóriákkal feljebb lehetne nevezni a súlya miatt. Annak van értelme?
Egyébként ne vedd tolakodásnak, de elárulnád, hogy mennyi idős vagy?
(Bocsi az esetleges helyesírási hibákért - telefon)
Bocs hasznos üzem. Dízel rally : http://www.youtube.com/watch?v=qcd-PSGpNOI
Ezek valóban dízelek. De a helyezésükre is kíváncsi lennék. :)
"Régen nem járok már iskolába, de szerintem kettőnk közül Te nem vagy képbe,de nem baj."
Végülis én lököm itt a hülyeségeket, hogy így dízel-úgy dízel egy akármilyen versenyen... Részemről ennyi. Ha nem fogod föl, hogy nem véletlenül nem versenyeznek ép eszű emberek dízellel, akkor fölösleges koptatni a billentyűzetemet. Ha el vagy tévedve, majd útbaigazít az, akinek van hozzád türelme és ideje. :)
" Egy 2 literes benzin vs. 2 literes dízel versenyében bizony a dízel fog jobban gyorsulni."
Mint tudjuk két egyforma teljesítményű autó esetében a gyorsulás is egyforma lesz. Vagy esetleg megint a szívó benzineshez hasonlítjuk a feltöltött dízelt? Nem mondták még, hogy csalni nem ér? :D
Amúgy csak halkan jegyzem meg, hogy egy szívó 170 lovas E90 320i 0.4-sec-et ad 100-on egy 170 lovas A4 2.0TDI-nek.
Ha meg csak a lökettérfogathoz ragaszkodunk, akkor egy 2.0TFSI-közel 2 másodperccel veri a 2.0TDI-s társát. Azt már meg sem merem említeni, hogy a 2.0TFSI ugyanúgy 350Nm-t ad le, mint a 2.0TDI, csak épp a benzines 1500-4200rpm-ig, míg a dízel tesó csak 1750-2500-ig :D
Az meg egyenesen említésre sem méltó, hogy a 2.0TFSI furcsamód több mint 15 másodpercet ad a 2.0TDInek a 0-200-as sprint esetében.
Az viszont igaz, hogy a 320d jobban megy 0.2-del 100-ig, mint a szívó 320i, viszont a feltöltött F30 320i már jobban gyorsul, mint a dízel társa.
Azért a dízelfanok leszokhatnának már arról, hogy a feltöltött motort a szívóhoz hasonlítják. Egy feltöltött benzines csúnyán veri a feltöltött dízeleket, ha tetszik, ha nem.
Ilyenkor már csak egy érv marad: " de a dízel kevesebbet eszik"... :D
"Mint tudjuk nyomaték= gyorsulás, LE = végsebesség"
Ez meg nettó hülyeség. Teljesítmény=forgatónyomaték*szögsebesség. A gyorsulásért is a teljesítmény felelt, a teljesítmény pedig a forgatónyomatékból és az adott fordulatszám szorzatából lesz ( kissé leegyszerűsítve, mert ugye van ott még más is, de azok meg úgy is állandók.. :D ). A dízelek azért indultak meg jobban, mert alacsony fordulatszám tartományban a magasabb forgatónyomaték miatt nagyobb volt a motor teljesítménye, mint hasonló tartományban egy szívó benzinesnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!