Diesel hátsókerekes autó alkalmas driftre vagy inkább benzines?
Drifthez teljesítmény kell, a nyomatékkal semmit nem érsz, ha nem pörög a motor. Szóval benzinmotor kell hozzá. Illetve ahogy írták, rövidebb kormányáttétel szükséges a pontosabb és gyorsabb korrigálásokhoz, jobb manőverekhez. Nem árt egy aszfaltot karcoló futómű se betonkemény rugókkal és lengéscsillapítókkal a stabilitás érdekében. A légterelő opcionális, profi szinten lehetetlen érvényesülni nélküle. (Nem azért, mert jól néz ki...)
Utcai használatra már most nem alkalmas, hiszen hogy tartod a pályán sávban az autót ilyen rövid áttétellel? - Sehogy. Magyarországon a közutak minősége szánalmas, nemhogy egy földig ültetett versenygéppel. A hatalmas teljesítmény ápolni (szervizelni) is kell, meg nem árt tankolni se, ha nem csak vontatni szeretnéd. És a legnagyobb buktatója a dolognak a gumigarnitúra. Kezdésnek jó az is, amit elhasználtál, már csak baromkodni jó vele. Legfeljebb az autó fényezése bánja. Viszont ha komolyan szeretnéd csinálni, akkor nem lesz jó egy sima nyárigumi. És ugye a driftnek lényege az, hogy az autó kilinccsel előre haladjon, úton-útfélen keresztben. Ehhez pedig a gumik nem tapadhatnak meg (ezért kell a teljesítmény) és ezért kopik brutálisan. Szóval vagy közlekedsz, vagy driftelsz. A kettő együtt nem fog menni, egy autóval legalábbis.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!