Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Diesel hátsókerekes autó...

Diesel hátsókerekes autó alkalmas driftre vagy inkább benzines?

Figyelt kérdés

2013. aug. 4. 23:43
1 2 3
 11/27 anonim ***** válasza:
Tudod a régi technikák jobban bírják a strapát,de olvass utána picit. Itthon is vannak olyan régi Mercik amik 300td motorral a gyári 137Le helyett mondjuk 300-350Le-vel szaladgál. Attól ,hogy Te nem hallottál róla még lehetséges. Azonkívül ,ha a húzott TDI-ken mérnek 250 lovat meg 5-600 nm-et,akkor szerinted egy 3000-es blokkból nem "jön ki " annyi ? Inkább olvass picit utána.
2013. aug. 7. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/27 anonim ***** válasza:
Nem erről van szó, ezt jelenti a tuning kifejezés. De driftelni nem fogsz tudni NORMÁLISAN egy dízellel, mert nem pörgős. A videóban is nagy sebességgel mennek, miközben alig állítják keresztbe az autót. Éppen azért, mert kicsi a teljesítményük, a nyomaték viszont nagy. De gondolkodj már.. Ha annyira jó lenne driftre a dízel, akkor miért nem alkalmazzák? (A videótól tekintsünk el, a roncsderbi nem jó példa)
2013. aug. 7. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/27 anonim ***** válasza:
Talán mert Ők csinálták az első dízel drift verdát,nekik kell kitaposni az utat. Nem elég ha van szaki aki belövi neked az ecu-t ,meg az erőátvitelt ,a felfüggesztést. Itt nincsenek még többen ,hogy tanácsokat netán beállításokat osszanak meg egymással mint más fórumokon. Hallottam azt is,hogy a dízellel nem lehet gyorsulni stb. Szóval az,hogy egy tesztelésen lévő projectnél nem teszik kopp keresztbe a verdát nem jelenti azt hogy az nem tudná azt,mint amit 1 benzines...
2013. aug. 8. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 anonim ***** válasza:
Tudná azt, nem erről van szó. Csak amíg egy 1.6-os benzinessel el lehet driftelgetni gyönyörűen, addig egy háromezres dízellel is csak csúszkálni lehet, mint a videón. Ezt el kell fogadni, ez van. Nem véletlenül nem alkalmazzák a dízeleket! Pályán ugyanez van. Ha annyira király lenne a dízel, akkor miért is benzinesekkel versenyeznének még mindig? Fölösleges ennyire ajnározni a dízelmotorokat. Nagyon jók, hasznosak, de közük nincs a versenyzés témához.
2013. aug. 8. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 anonim ***** válasza:
Ja tényleg...Audi a Le Mans-i futamon nem dízel ...ja de! Végülis 2000 óta csak 12x nyert az audi ezen a versenyen,ja meg több rekordot is tart...mind1... Majd ha a fejlesztőmérnökök annyit fejlesztenek a dízel motorokon mint eddig a benzineseken ,akkor hasonlítsuk össze őket jó ? ;)
2013. aug. 8. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/27 anonim ***** válasza:

Ez eddig egy. Te felhoztál egy dízel példát. Hány benzines versenygépet soroljak?

Gondolkodj már! Vajon miért nem fejlesztik annyira a dízelt? Egyébként az Audit hagyjuk, az új R8-asba is V12-es dízelt tesz...

2013. aug. 9. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/27 anonim ***** válasza:
Abba gondolj bele inkább,hogy a KOMOLY munka és ERŐgépekbe miért nem raknak benzin motort? Véletlen hogy az Audi is dízel V12-est akar gyártani szerinted? A helyzet az,hogy a dízel motor fejlesztése le van maradva jó pár évvel...
2013. aug. 14. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/27 anonim ***** válasza:

" KOMOLY munka és ERŐgépekbe miért nem raknak benzin motort?"

Mert ott számít a fogyasztás, abban pedig a magasabb energiatartalma miatt a gázolaj a nyerő. Lehetne rakni a 8xxx-es John Deere-ekbe benzinmotort is, csak egy pótkocsin kellene utánuk húzni a naftát :D

2013. aug. 14. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/27 anonim ***** válasza:

Az Audi azért rakott (vagy cak fog?) bele dízelt, mert nem driftre fogják venni a "kásztömörszök", közúton alacsony fordulaton pedig jobban húz, mint egy benzines. Ez javarészt a fogyasztásra vezethető vissza. Aminek ugyebár nincs értelme. Nem mellesleg a kutya se fog sok tízmilliós dízel (sport)autót venni. Aki ilyen autót vesz, az nem azért, hogy a dízelmotort két-háromezres fordulaton pörgesse, mert az ott megy jól... Az Audiról ennyit. Ellenzem.


De még meddig fogod itt a dízelt isteníteni, fényezni? NEM jó semmilyen pályára! Legfeljebb autópályán hasznos, hogy 3 literrel kevesebbet eszik. Bizonyára azért van lemaradva a dízel fejlesztése (ami igazából mégsincs, élő példa az Audi), mert lóf**zt nem ér a versenypályán. Amíg egy kétezres dízel produkál 100-130 lóerőt, addig azt egy 1.4-es benzines is tudja. Ráadásul röhögve. Akkor miért használnák a dízelt versenyzésre? Ugyebár a súlya se kicsivel több...

2013. aug. 14. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 anonim ***** válasza:

Te miért fényezed a benzint? Igen az audi most kezdte el fejleszteni a dízelt...de eddig nem ... különösebben nem érdekel a véleményed,a dízel üzem hasznosabb mint a benzin.

Asszem rallyba is van dízel... hogy mondjak egy másik példát...Ami meg a súly többletet illeti,azt szvsz. a nyomaték többlet kárpótolja...

2013. aug. 15. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!