Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Létezik, hogy egy autó 2mp...

Létezik, hogy egy autó 2mp alatt van 100on? Erre az autóra mindenhol azt írják, de van ilyen?

Figyelt kérdés

Nem vagyok autó szakértő, ezért kérdem, általában amikor hallom, hogy valaki beszél egy sportautóról mindig az ilyen "4-5mp alatt van 100on" és már arra elmosolyodnak bólogatva az emberek...


http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus


Itt a videóban mikor elindukl a hídon, néztem a 2mpet nem hiszem, hogy 100on lett volna, mondjuk lehet nem is nyomta neki, de lehetséges ezzel az autóval 2mp alkatt 100km/h val menni?


Erre a kocsira meg minden oldalon azt olvasom, hogy "2seconds to 60MPH" amit megnéztem átváltóban azt írta ki, hogy 96 km/h óra. De ilyen van? Nem kevés kicsit az a 2mp?



2013. júl. 2. 22:25
1 2 3 4
 11/36 anonim ***** válasza:
A 9-esnek sincs teljesen igaza, mert azért hátsó kerekesek azok a dragsterek, mert elöl nincs nekik súly, csak kis babakocsi kerekek. Motor hátul van, ott a súly, ott a tapadás, oda kell a hajtás is. Ha egyenlően van elosztva a súly, akkor viszont előny a négykerék meghajtás. Egyetlen hátránya maga a négykerék meghajtásnak az erőátvitele = nagyobb ellenállása van. Ezért parasztvakítás a 200 ló alatti allroad audik, meg minden egyéb négykerekes 100 lovas autók. Nincs előnye. Ahhoz erő is kell. Már persze ha azt a hajtást kanyarkijövetelre akarjuk fordítani. Attól még lehet őket használni hóban, arra jók.
2013. júl. 4. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/36 anonim ***** válasza:

#10!

Hányszor buktál meg fizikából? A spoilernek mióta nagy sebességnél van szerepe? Lököd itt a baromságodat, de fogalmad nincs, hogy mit.


A hátsó spoiler az autó hátsó tengelyére fejt ki erőt leszorítóerő formájában, ami a kormányzást segíti elő. Ez nagy sebességnél mindössze légellenállás, aminek annyi haszna van, mint egy 600 lóerős autónak az elsőkerék hajtás. Legalább gondolkodnál, mielőtt baromságokat írsz!


Te az egésznek a tökéletes ellentettjét írod, ember! Kis sebességnél kell a spoiler az irányíthatóság miatt. Nagy sebességnél általában nem kanyargunk 60°-os szögekben, így csak lassítja az autót. Viszont, hogy az irányíthatóság ne vesszen el, áramvonalasra tervezik ezeket, hogy a légellenállás minimálisra szoruljon, viszont ne az legyen, hogy ha 260-nal szaggatja az utat, akkor hiába tekered a kormányt, mert annyit ér, mint halottnak a csók.

2013. júl. 4. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/36 anonim ***** válasza:

"Ha egyenlően van elosztva a súly, akkor viszont előny a négykerék meghajtás. Egyetlen hátránya maga a négykerék meghajtásnak az erőátvitele = nagyobb ellenállása van. Ezért parasztvakítás a 200 ló alatti allroad audik, meg minden egyéb négykerekes 100 lovas autók. Nincs előnye. Ahhoz erő is kell. Már persze ha azt a hajtást kanyarkijövetelre akarjuk fordítani. Attól még lehet őket használni hóban, arra jók."


Most őszinten. Te hány éves vagy?

2013. júl. 4. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/36 anonim ***** válasza:

Spoiler csak akkor szorít le, ha körülötte levegő halad el bizonyos sebességgel. Az a bizonyos sebesség bizony nincs meg 50km/h-nál. Vagyis van valamennyi, de az nem nyomja le számottevően a hátsó tengelyt.


De biztos hülyék vannak a bugattinál. Te tudod.

2013. júl. 4. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/36 anonim ***** válasza:
Én nem 50 km/h-ról beszélek, pali! De láttál te már autóversenyző 300-zal kanyart bevenni? (Én sem...) Fogd már föl, hogy hülyeséget írtál!
2013. júl. 4. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/36 anonim ***** válasza:

"De biztos hülyék vannak a bugattinál. "

Egyébként Volkswagen, de nem baj.

2013. júl. 4. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/36 anonim ***** válasza:

Én vagyok a hülye? OLVASS MÁR VISSZA! Hol írtam én 300-nál kanyarodást? Azt írtam, hogy BUGATTI (attól, hogy megvette a fosvágen még nem ők dolgoznak ott), 100 alatt fel se nyitja, aztán 200 valamennyinél meg már csökkenti a szöget! = vízszintes majdnem = kisebb légellenállás a nagyobb végsebesség és nagyobb gyorsulás érdekében (ilyenkor már maga a motorháztető is nyomja az autót lefele, és az elég). Na ki a hülye? Okostojás.


0-100ról van szó, ahol xart se ér a kicseszett spoilered. Max 80-tól kezd már lenyomni, de akkor már általában megvan a tapadás amúgy is. Bár attól függ ez is, hogy mennyi nyomatékról beszélünk.


Hihetetlen....

2013. júl. 4. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/36 anonim ***** válasza:
Van is egy ilyen kérdés itt gyk-n, hogy érnek e valamit a swifteken meg a golfokon amit az utcán is látsz a boyracer autókon. És ott is leírták, hogy semmit! Ahhoz sebesség kell.
2013. júl. 4. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/36 anonim ***** válasza:

Ne haragudj, de brutálisan hülye vagy. Tudod, hogy mi a szerepe a spoilernek? Vagy csak olvastad fészbúkon, amit az egyik ötödikes nagymenő írt?


A hátsó tengelyt nyomja lefelé, már leírtam! Ez a leszorítóerő, ezért rakják rá. Kvára nem nagy sebességnél kell a leszorítóerő a hátsó tengelyre!


"(ilyenkor már maga a motorháztető is nyomja az autót lefele, és az elég). Na ki a hülye?"

Ezen sírjak, vagy nevessek? Mikor lesz az évnyitó? Fognak fizikát tanítani nektek jövőre?

2013. júl. 4. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/36 anonim ***** válasza:

"Van is egy ilyen kérdés itt gyk-n, hogy érnek e valamit a swifteken meg a golfokon amit az utcán is látsz a boyracer autókon. És ott is leírták, hogy semmit! Ahhoz sebesség kell."


No comment... Egy Swiftnek hol van áramvonalas felépítése? Sehol.. Akkor miért is érne bármit is, bármekkora sebességnél a spoiler??

2013. júl. 4. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!