Külön olajzásos 2T motorral lehet motorfékezni?
Ha fordulatszám alapján adja a benzint, akkor szerintem szabad.
Ha pedig csak gáztól függ, mennyit ad, akkor nem szabad.
De még várj választ, mert fordulatszámasba nem vagyok biztos.
Azok, amik maguknak keverik az olajat, azok is a benzinhez keverik nem?
Az ilyen brutál nagy cross 2t KTM-eknek már biztos külön szivattyús olajozásuk van szerintem, ugyanúgy mint a 4T-nek.
Erre én is kíváncsi lennék, valaki világosítson meg.
Lemaradt: van olyan, ami fordulatszám alapján pumpálja hozzá (pl: NSR 125R).
Meg ami gáz adás alapján, na arra példát nem tudok, de azok mechanikusan adják hozzá, mármint nem elektronikával hogy odaszvatjuzzák.
A gázkar állásától függően adagolja az üzemanyagot a benzinhez. Tehát nem tanácsos motorfékezni.
Ha a fordulatszámtól függene akkor a gázkar alapállásában nagyobb fordulaton (tehát motorfékkel) szinte csak olajjal menne. Tehát füstölne mint a sz@r.
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de akkor világosítatok fel, mert mindenhol ezt hallom:
1. Ha nem lehet motorfékezni, akkor hogy áll meg az ember 60-ról robogón? Közbe húzom a gázt? Mivel hogy nincs kuplung, muszáj motorfékezni.
2. Mivel gyakorlatilag faék karburátorok vannak a kétütemű motorokon, alapjárati benzint mindig kap. Tehát olajat is, és benzint is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!