Tegyük fel akarsz venni egy autót. Melyiket vennéd meg amibe 120. 000 vagy 300. 000 km van?
Kifejtem részletesen amit az előbb írtam:
80 000 km-rel:1 300 000 forint
300 000 km-rel: 900 000 forint
Nekem 1 000 000 forintom van.
Jó lenne a 80 000 km-es, de szerinted melyiket fogom megvenni?
ÉS honnan tudod, hogy a 80.000 hogyan került bele? Lehet, hogy a friss jogsis Mari néni tette bele, aki nem hallott még olajcserélől, fogalma sincs a kuplung kezelélésről, illetve eddig 1200-es Ladájuk volt, amit pörgetni kellett hogy menjen, és ő a dízellel is így tesz.
A 300.000-t pedig Hans rakta bele a német autópályán napi 150 km-t ingázva, minndig betartva a kötelező szervíeket, ápolta, vigyázta az autót.
Én inkább a 300-ast választanám.
Teljesen mindegy, hogy hány km van benne, az állapot a lényeg.
5 autót vásároltam eddig, soha még csak rá sem néztem a km órára, és mégse nyúltam nagyon mellé eddig.
Ebben is igaza van ám a kedves 26 hozzászolónak.
Ha a 300 000 legfőként pályán lett beletéve üzemmeleg motorral, ami azért lássuk be valószínű, mert 40 év alatt a 300 000 az napi több mint 200 km, a 80000 meg váárosban ment bele 50 %-bal hideg motorral, akkor a 300000-es motor máris nem annyira tűnik rosznak mint elsőre gondolná az ember. Na jó, kevésnek sem kevés, de a 80000 városi kilóméter hidegen azért tudja enni a motort rendesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!