190-es Diesel mercedes mert nem all le?
Figyelt kérdés
Hello. Tonkrement a ventillator kapcsolom es belebuheraltam egy billeno kapcsolot fix 3-as fokozatra de azonta ha elforditom a kulcsot nem akar leallni. Mindent visszaalakitottam eredetire de nem akar leallni. Tippeket varok mi lehet a gonnd.2013. jan. 10. 21:09
41/51 anonim válasza:
Tényleg. Nem lehet, hogy már eleve így hozták be a kocsit, hogy bálamadzaggal állították a töltésállító rudat 0 helyzetbe valahogy, ha le akarták állítani az autót? Te pedig csak akkor vetted észre amikor be kellett indítani a kocsit és nem állt le? Az ilyen formáknál megesik az ilyesmi. :)
42/51 A kérdező kommentje:
neeeem. leallt az auto mikor idehoztak. miota b@szakodtam vvele azota van gond. de miota beszeltunk meg nem volt vele idom foglalkozni
2013. jan. 14. 21:20
43/51 anonim válasza:
Nem baj. Úgyse kapnak utána annyira szerintem, hogy sietni kéne :)
44/51 A kérdező kommentje:
sraacok! besz@raaaas!!! bennt pihent a garazsban a hetvegen es megjavult. kijartam, es lealliitottam 2szer is. val sziinuleg a hootagulas vagy a koszos vizes adagolootol megszorult a magnesszelep. vagy mivel kintrol bevittem beparasodott az elektronika es azeert volt gebasz. lenyeg hogy muukodik. koszonom a segiitsegeket! bocs de nincs eekezet a teloomon
2013. jan. 15. 12:45
46/51 A kérdező kommentje:
na az meglehet:-) használt neki a szidalmazás
2013. jan. 17. 12:39
47/51 anonim válasza:
ááá, nem az. én innen szeretet sugároztam, az használt :)
48/51 Pál szabó válasza:
Nna akkor őntsünk tiszta vizet pohárba. Az autón nem elektromos leállitoszelep vagyon hanem vácum dob. Az adagoló tetején helyezkedik el,és barna műa. cső megy rá. Szájjal jó eróssen megszívod,leáll ekkor a szelep jó. Kővetkező a vácumszivattyú,elöl a motoron. Azon van a vékony cső azt szokták lelökni. Ézt a csövet kell végigkövetni gyujtáskapcsoloig onnan az adagolóig.A lámpaállítók is erröl a renszerröl működnek,tehát ha ott lökted szét a csatlakozást akkor sem áll le. Irj rám mire mentél. Adagolós.
49/51 bikfic999 válasza:
Ha gépkocsi gyújtását kikapcsoljuk és a motor mégis tovább üzemel, akkor ennek a következő hibái lehetnek:
mágnesgyújtásnál: a rövidrezáró vezeték megszakadt, letestel.
akkumulátorgyújtásnál: a gyújtóáram nem kapcsolódik ki, mert a gyújtáskapcsoló hibás, a töltésjelző izzó nagy wattszámú (3 W felett); a töltésjelző rövidzárlatos.
50/51 bikfic999 válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!