Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 190-es Diesel mercedes mert...

190-es Diesel mercedes mert nem all le?

Figyelt kérdés
Hello. Tonkrement a ventillator kapcsolom es belebuheraltam egy billeno kapcsolot fix 3-as fokozatra de azonta ha elforditom a kulcsot nem akar leallni. Mindent visszaalakitottam eredetire de nem akar leallni. Tippeket varok mi lehet a gonnd.

2013. jan. 10. 21:09
1 2 3 4 5 6
 1/51 anonim ***** válasza:
Valószínűleg elvágtál/széthúztál valamit amit nem kellett volna, nézesd/nézd át honnan lóg olyan drót aminek nem kéne lógnia, ha nincs akkor nézd át a csatlakozókat is..
2013. jan. 10. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/51 anonim ***** válasza:
leállító szolenoid az adagolóban. esetleg annyi olajat zabál, hogy már azzal megy, "pipázik"
2013. jan. 10. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/51 anonim ***** válasza:
jah, igen úgy értem, hogy a leállítószelep vezetékét iktattad ki, valószínű
2013. jan. 10. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/51 A kérdező kommentje:
az a helyzet hogy gyújtást leveszem és ugyanúgy megy tovább. Leállítószelep vezetéke a gyújtáskapcsolóba megy bele?
2013. jan. 10. 21:36
 5/51 anonim ***** válasza:
Általában oda szokott az egyik vége, különben nem nagyon állna le ha elfordítod a kulcsot.
2013. jan. 10. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/51 A kérdező kommentje:
értem. valószínűleg azt húzhattam le.
2013. jan. 10. 21:48
 7/51 anonim ***** válasza:

flash formában van :D

A lehúzott vezetéket az adagoló körül keresd, egy sima mágnesszelep.

Emberek, én anno úgy tanultam, az autó akkor jár, ha a mágnesszelep áram alatt van, hogy álló helyzetben elkerülje a melegedést és ne merítse az aksit. Akkor hogy van ez? Áram nélkül meg kellene szüntetni a befecskendezést ergo a szelep akkor is áram alatt van, amikor a kulcsot a mókus (bocs sofőr) elfordítja. AKkor viszont a hibát a gyújtáskapcsolóban keresném.

2013. jan. 10. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/51 anonim ***** válasza:
szóljatok ha hülyeséget beszélek
2013. jan. 10. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/51 anonim ***** válasza:
nah, valószínűleg az van, hogy a leállítószelepre állandóan feszültség van kapcsolva. úgy értem, 30-as kapocsponton van, mondjuk rá lett kötve az akksi pozitív sarujára egy óvatlan pillanatban.
2013. jan. 10. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/51 anonim ***** válasza:
Pont fordítva, és csak arra az időre zár amíg leáll a motor. Nem lenne kellemes ha zárt helyzetben megragadna állás közben.
2013. jan. 10. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!