Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A francia autók mindenben...

A francia autók mindenben jobbak, mint a németek, csak megbízhatatlanok?

Figyelt kérdés
2013. jan. 3. 21:30
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
Tényleg el akarod kezdeni a francia-német-japán-amerikai témát?
2013. jan. 3. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
45%

Mindnek megvan a maga erőssége, nem mindenben jobbak a franciák, de általánosságban nem is megbízhatatlanok.

Az én meglátásom szerint az a probléma forrása, hogy a 20 év körüli német autók nagy többsége kikopott, vagy ami BMW vagy Audi van, arról beismerik a német fanok is, hogy ha nem tartják rendesen, akkor szervízlakó lesz a gazdája. Ez a helyzet a ranciákkal is, csak a kevesebb pénzű rétegek veszik és nem minőségi cuccokkal javítják, meg nem szakszervízben és ez így 15-20 év után megbosszulja magát. Nézd csak meg. Mára már csak a jómóduak engedhetik meg maguknak az új kocsit, még ha csak francia is vagy román, mégis van keret márkaszervízbe vinni és láss csodát, a 2007 utáni Renault Laguna a kategóriája legmegbizhatóbb autója. Lepipálja a japánokat és a németeket a kategóriájában.

A németknél is előjönnek a hibák, csak ott annyira beidegződött, hogy a német az etalon, hogy mindenki azt védi, nem akarja beismerni, hogy igen is a német sem nyújt megbízhatóságra többet, mint egy francia, esetleg kényelmesebb, de szerintem nem is mind szebb.

2013. jan. 3. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
50%
A Francia autók mindenben jobbak igen,csak megbízhatatlan fos mind..XD
2013. jan. 4. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 Sn0wf0x ***** válasza:
100%
A németek a középkategóriában is nagyon precízek és inkább a katonás vonalat követik, tehát legyen meg ami kell és működjön. A franciák még az alsó-közép kategóriában is a kényelemre törekednek de ennek hátránya, hogy olyan extrákat is beraknak egy autóba, ami abban az árkategóriában nem feltétlenül a legjobb minőségű. Motorikusan vannak olyan jók mint a németek, de az elektronikai felszerelések (legyen szó akár motorban lévő jeladókról) hajlamosak megdögleni. De mondok egy jó példát, ülj be egy 1980 évek végi Citroen BX-be, meg egy Opel Ascona-ba, vagy egy 1-es Golfba...kényelemben, extrákban magasan a Citroen ver mindent. (Német autóval járok :) )
2013. jan. 4. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim válasza:
78%
7 éve járok több típusú Renault-val, de semmivel sem költök rá többet, mint Toyotás, VW-s barátaim... Azonos árban egy audihoz képest hasonló méretkategórián belül fullt kapsz, nem fapadot. Ismerjük ugye pl. a 316i-t... :S
2013. jan. 4. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
55%
Van valami, amiben a franciák jobbak a németeknél? Ez újdonság számomra :o
2013. jan. 4. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim válasza:
39%
Utolsó Válaszolónak: ülj be egy "94-es Clioba meg egy u.ilyen idős Corsaba és megérzed.
2013. jan. 4. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
56%
20 éve csak franciával járunk, és még eddig csak az előnyét tapasztaltuk, ugyanis csak kopó alkatrészeket cseréltünk.
2013. jan. 4. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
28%

Sajnos ha elmegy az ember vidékre francia kocsikat láthat az utak szélén,de nem parkolni,hanem fel van nyitva a motorháztető is.Kell egy kis levegő nekik mindig.

A legutóbbi nagy pesti dugóban a "dél-budai" hídon állt egy vadonatúj Renault Megane forrt a vize,ott volt a termál,nem a Rudasban.

Előtte szintén a dugóban Renault,ott valami elektromos hiba volt.Állt az egész sor amíg kitolták...

Sajnos Peugeot-ról sem tudok sok jót elmondani.A cégnek volt.Mindig apró hibák jellemzik,nem nagyok de nagyon bosszantóak ezek.Gyorsan el kellett adni,nem mertünk elmenni vidékre télen,nehogy esetleg ott fagyjunk össze.

A drágábbak szériák azért megbízhatóbbak már,mert akkor nem vennék már meg az emberek.Jó a 308,és 207 széria.

Minden idők egyik legrosszabb szériája is egy Renault Laguna volt ADAC tesztek szerint.Ott az átlaghoz képest 4 -szer több meghibásodás volt valamelyik gyártási évben.

Összegezve,nagyon kényelmesek,jó anyagok,jó dieselek,de nagyon ingadozó összeszerelési minőség jellemzi a francia autóipart.A szervizelésük is elég nehezen hozzáférhető,sok

segédóra és rezsióra kell nekik.

A formatervezésük is" modisch" egyedinek mondható,igényesek.Kinek mire kell,mindennapi használatra

csak a drágább típusokat ajánlják a teszteredmények.

2013. jan. 4. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
28%

Ha kifogja az ember,akkor tökéletes tud lenni.

De érdemes egy francia,vagy egy német motorteret összehasonlítani.Össze- vissza a kábelek,ahogy éppen Jean akkor felkelt egy tipuson belül is.

A németben minden vezeték ugyanott van egy tipuson belül.

Persze ez attól is van,hogy Pl a Renault állandóan módositgatja a kasznit is./Megane /.Tehát a fejlesztés miatt is lehet,de jobban oda kellene nekik figyelni.

/A legkisebb is számít/

2013. jan. 4. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!