A francia autók mindenben jobbak, mint a németek, csak megbízhatatlanok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mindnek megvan a maga erőssége, nem mindenben jobbak a franciák, de általánosságban nem is megbízhatatlanok.
Az én meglátásom szerint az a probléma forrása, hogy a 20 év körüli német autók nagy többsége kikopott, vagy ami BMW vagy Audi van, arról beismerik a német fanok is, hogy ha nem tartják rendesen, akkor szervízlakó lesz a gazdája. Ez a helyzet a ranciákkal is, csak a kevesebb pénzű rétegek veszik és nem minőségi cuccokkal javítják, meg nem szakszervízben és ez így 15-20 év után megbosszulja magát. Nézd csak meg. Mára már csak a jómóduak engedhetik meg maguknak az új kocsit, még ha csak francia is vagy román, mégis van keret márkaszervízbe vinni és láss csodát, a 2007 utáni Renault Laguna a kategóriája legmegbizhatóbb autója. Lepipálja a japánokat és a németeket a kategóriájában.
A németknél is előjönnek a hibák, csak ott annyira beidegződött, hogy a német az etalon, hogy mindenki azt védi, nem akarja beismerni, hogy igen is a német sem nyújt megbízhatóságra többet, mint egy francia, esetleg kényelmesebb, de szerintem nem is mind szebb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sajnos ha elmegy az ember vidékre francia kocsikat láthat az utak szélén,de nem parkolni,hanem fel van nyitva a motorháztető is.Kell egy kis levegő nekik mindig.
A legutóbbi nagy pesti dugóban a "dél-budai" hídon állt egy vadonatúj Renault Megane forrt a vize,ott volt a termál,nem a Rudasban.
Előtte szintén a dugóban Renault,ott valami elektromos hiba volt.Állt az egész sor amíg kitolták...
Sajnos Peugeot-ról sem tudok sok jót elmondani.A cégnek volt.Mindig apró hibák jellemzik,nem nagyok de nagyon bosszantóak ezek.Gyorsan el kellett adni,nem mertünk elmenni vidékre télen,nehogy esetleg ott fagyjunk össze.
A drágábbak szériák azért megbízhatóbbak már,mert akkor nem vennék már meg az emberek.Jó a 308,és 207 széria.
Minden idők egyik legrosszabb szériája is egy Renault Laguna volt ADAC tesztek szerint.Ott az átlaghoz képest 4 -szer több meghibásodás volt valamelyik gyártási évben.
Összegezve,nagyon kényelmesek,jó anyagok,jó dieselek,de nagyon ingadozó összeszerelési minőség jellemzi a francia autóipart.A szervizelésük is elég nehezen hozzáférhető,sok
segédóra és rezsióra kell nekik.
A formatervezésük is" modisch" egyedinek mondható,igényesek.Kinek mire kell,mindennapi használatra
csak a drágább típusokat ajánlják a teszteredmények.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha kifogja az ember,akkor tökéletes tud lenni.
De érdemes egy francia,vagy egy német motorteret összehasonlítani.Össze- vissza a kábelek,ahogy éppen Jean akkor felkelt egy tipuson belül is.
A németben minden vezeték ugyanott van egy tipuson belül.
Persze ez attól is van,hogy Pl a Renault állandóan módositgatja a kasznit is./Megane /.Tehát a fejlesztés miatt is lehet,de jobban oda kellene nekik figyelni.
/A legkisebb is számít/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!