A francia autók mindenben jobbak, mint a németek, csak megbízhatatlanok?
Mindnek megvan a maga erőssége, nem mindenben jobbak a franciák, de általánosságban nem is megbízhatatlanok.
Az én meglátásom szerint az a probléma forrása, hogy a 20 év körüli német autók nagy többsége kikopott, vagy ami BMW vagy Audi van, arról beismerik a német fanok is, hogy ha nem tartják rendesen, akkor szervízlakó lesz a gazdája. Ez a helyzet a ranciákkal is, csak a kevesebb pénzű rétegek veszik és nem minőségi cuccokkal javítják, meg nem szakszervízben és ez így 15-20 év után megbosszulja magát. Nézd csak meg. Mára már csak a jómóduak engedhetik meg maguknak az új kocsit, még ha csak francia is vagy román, mégis van keret márkaszervízbe vinni és láss csodát, a 2007 utáni Renault Laguna a kategóriája legmegbizhatóbb autója. Lepipálja a japánokat és a németeket a kategóriájában.
A németknél is előjönnek a hibák, csak ott annyira beidegződött, hogy a német az etalon, hogy mindenki azt védi, nem akarja beismerni, hogy igen is a német sem nyújt megbízhatóságra többet, mint egy francia, esetleg kényelmesebb, de szerintem nem is mind szebb.
Sajnos ha elmegy az ember vidékre francia kocsikat láthat az utak szélén,de nem parkolni,hanem fel van nyitva a motorháztető is.Kell egy kis levegő nekik mindig.
A legutóbbi nagy pesti dugóban a "dél-budai" hídon állt egy vadonatúj Renault Megane forrt a vize,ott volt a termál,nem a Rudasban.
Előtte szintén a dugóban Renault,ott valami elektromos hiba volt.Állt az egész sor amíg kitolták...
Sajnos Peugeot-ról sem tudok sok jót elmondani.A cégnek volt.Mindig apró hibák jellemzik,nem nagyok de nagyon bosszantóak ezek.Gyorsan el kellett adni,nem mertünk elmenni vidékre télen,nehogy esetleg ott fagyjunk össze.
A drágábbak szériák azért megbízhatóbbak már,mert akkor nem vennék már meg az emberek.Jó a 308,és 207 széria.
Minden idők egyik legrosszabb szériája is egy Renault Laguna volt ADAC tesztek szerint.Ott az átlaghoz képest 4 -szer több meghibásodás volt valamelyik gyártási évben.
Összegezve,nagyon kényelmesek,jó anyagok,jó dieselek,de nagyon ingadozó összeszerelési minőség jellemzi a francia autóipart.A szervizelésük is elég nehezen hozzáférhető,sok
segédóra és rezsióra kell nekik.
A formatervezésük is" modisch" egyedinek mondható,igényesek.Kinek mire kell,mindennapi használatra
csak a drágább típusokat ajánlják a teszteredmények.
Ha kifogja az ember,akkor tökéletes tud lenni.
De érdemes egy francia,vagy egy német motorteret összehasonlítani.Össze- vissza a kábelek,ahogy éppen Jean akkor felkelt egy tipuson belül is.
A németben minden vezeték ugyanott van egy tipuson belül.
Persze ez attól is van,hogy Pl a Renault állandóan módositgatja a kasznit is./Megane /.Tehát a fejlesztés miatt is lehet,de jobban oda kellene nekik figyelni.
/A legkisebb is számít/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!