Napi 80-100Km benzin vagy diesel autó?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A diesel 5,5-öt fogyasztott,a benzines meg átlag 7,2-t.
Országúton járunk mindkettővel,nem autópályán városok között üzleti utakon./átlag napi 170-220 km-en mentünk mindkettővel,igy jó teszt volt is egyben//
Szervizek: 15000 km-enként mindkettővel.
Állapot: mindkettő új volt.
Nagyon kicsi volt,így a fogyasztási különbség.Tényleg nem kitalálás.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gyerekek ha rám halgattok mindenki olyat vesz amilyet akar.-
szól a magyar bölcselet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nézze, a 1,7 CDTI Cosmo akkoriban 5,2 Millióba került.
Nézze a 1,6 Essentia akkoriban 3,6 Millióba került.
2005-ös adat/
A különbség:1,6 Millió,ezt egyszerüen nem lehet behozni.
Tehát a probléma a vételárban van.Egy vállalkozás nem
tudja kitermelni,az árkülönbséget.Legfeljebb majd akkor,ha 400000 km lesz a dieselbe,de addigra az is egyszer elromlik.És akkor aztán megette a fene.A Diesel,meg a javítás.Akkor jobb ha magára köti az ember az OTP autómatát.
Szerintem egy átlagembernek ma a diesel nem éri meg.
Nagyon magas Km-nél éri csak meg.
Németo.-ban gyakran 100-160 km-re járnak dolgozni,tehát
napi 300 km autópályán.Az már más ,azért van ott annyi nagy diesel.De például már Svajcban nem láttam dieselt,
az Ökosteuer miatt nem vesznek a svájciak már dieselt.
Sok benzines Toyota Camry,Avensis, BMW,Merci van.
.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
44-es.
Itt használt autóról van szó, és ott nagyon kicsivel, vagy egyáltalán nem drágább a dizel, úgyhogy mindenképp megéri. Én nem nagyon számoltam, de nekem csak azért is megéri, mert sokkal nyomatékosabb a dizel, mint a benzines azonos lóerőnél.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
45-ös.
Az a helyzet,hogy én vezettem a dieselt.Nekem nem volt másik autóm.Tehát nincs miről beszélni .Én tehát amit mondok,azt tapasztalatból mondom. 192000 km-nél adtam le a dieselt,akkor 3,5 éves volt.Utánna vezettem az 1,6 benzinest.Ezen tapasztalatok alapján mondom,nekem nem a a haver mondta...
A használt dieselekkel az a baj,hogy nagyon nem kímélik őket,azzal nagyon kell vigyázni.Mind füstöl,mint
a legelső autóm a 2 ütemü Wartburgom volt ilyen.Abból látszik,ha előzni akar hogy elkezd füstölni,mint a régi autók.Ezt unták meg már több nyugati országban,és a diesel üzemet Ökosteuer-rel sujtják. A japán dieselek egy fokkal jobbak azért,ha mindenképp diesel mellett dönt,akkor inkább Toyota D. A japánok azért nem tehetik azt meg,mint az európai gyártók.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1,6 millió a dízel és a benzines közt? Akkor vagy nagyon átb@szták a céget, vagy valami nagyon nincs rendben. Maximum fele a reális különbség, ami bejön 100e Km alatt.
Ha most nézek egy új Astra listaárat, akkor 860e Ft a különbség, és egy sokkal komolyabb, nyomatékosabb, 6 sebességes a dízel. Ezt 100e Km alatt behozza, plusz az autó is sokkal jobban ment, mint a benzines.
Valami nagyon el lett ott rontva, nem csodálom, hogy 1,6 millával számolva nem volt jó a buli.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!