Az újabb autókat miért b@sszák tele elektronikával hogy minnél több meghibásodás legyen? Miért nem jók a régi kiforrt biztos megbízható teknológiák?
1. mert nem vesz senki klíma nélküli autót,nem vesz senki extrák nélküli autót,mert az a kényelmes
2. ha örök életű lenne nem jönnél be a szalonba újat venni
3. mert az alkatrészt háromszor olyan drágán adhatod szólóban mint beépítve
4. a zunijó előírja,hogy pakolt tele elektronikával hogy olyan legyen a kibocsátás az életszerűtlen labortesztnél, amit a virágillat is elnyom. Néz meg a lambda szondát, állandóan tönkremennek, de ugye euro3tól kötelező
mert gyarlók vagyunk....
és mi kényszerítünk minden olyan technikát a "túlkapásokba "
lustulunk , butulunk .... elkényelmesedtünk. De ez lesz a vesztünk is egyben ..
Én nem azt mondom,hogy a LADA jobb autó lenne,csak azt,hogy a beletett rengeteg fejlesztés,és pénz ellenére ezek a mostani autók a magas vételárat megfizetve,arányosan semmivel nem jobbak mint a régiek.Itt a belső égésü motor
a nagy probléma.Egyszerűen túlhaladta az idő ezt a technikát.
Miért jobb egy digitális óra a mechanikus felhúzósnál?
Mert pontosabb
mert csendesebb
mert nem kell naponta felhúzni
mert nem kell állandóan utánaállítani
mert sokkal több bonyolult alkatrész van benn, mégsem döglik meg, ha túlhúzod a rugóját
Minek neked autó, ha lóháton hamarabb átérsz az erdőn, és még szerelni sem kell, akár 25 évig is él, és csak füvet fogyaszt, ráadásul tanítható... Tönkre sem megy, legfeljebb, ha felborul. Ha kordét kötsz utána, akkor meg multifunkciós.
Mutass nekem azon az egy-két legendás típuson kívül olyan "jó öreg elektronika mentes" autót, amik annyit bírnak mint a maiak. 30 éve elképzelhetetlen volt, hogy egy 1200-es autó 200ezret menjen motorfelújítás nélkül. De ha ment is, csak azért mert annak idején olyan nem volt, hogy "zöldkártya", leszarták, hogy vért okád a kipufogóból, és rotyogva durrog gázadásra, ment, világított, dudált, itt a pecsét. Hogy az 1200-es Lada 7,5-et evett... hehe, humor. Ha 70 km/h-val töszörögtél hátszélben, lábad alatt tojáshéjjal, akkor talán! A valóság a 9-10 liter volt, és ebben inkább ne vitatkozzunk... Ma jóval nagyobb teljesítmény mellett 2 literrel kevesebbet fogyaszt egy ekkora motor, 200 kilóval nehezebb kasztniban.
Soha egyetlen mechanikus megoldás nem lehetne olyan precíz, mint egy elektronikusan vezérelt üzemanyagbefecskendező rendszer, vagy gyújtásrendszer.
A régi jó, megbízható "buta" kocsikon párhavonta (legkésőbb) állítgathattad újra a gyújtást, pucolgathattad a karburátort, méregethetted a szelephézagokat, soroljam?
Lehet, hogy csak én vagyok a kivétel, de a mi elektronikával teleb@szkodott kocsink 8 éve rója a köröket, azóta 5-ször körbement a Föld bolygón, és fura, de semmi nem romlott el rajta!
kedves legutolsó!
Te nem érted, az összehasonlítás itt nem a kispolszkikra és ladákra vonatkozik,hanem a mai és a '90-es évekbeli nyugati autókra. Azokon sem kellett gyújtást állítani, szelephézagot állítani,mégis többet mentek mint a mai autók.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!