Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A német Common Rail technika...

A német Common Rail technika mennyire megbízható és költséghatékony?

Figyelt kérdés
2012. dec. 15. 09:59
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
25%

Most ezzel a technikával próbálják a diesel rendszert még elfogadhatóbbá tenni.Megbizhatónak mondható,fogyasztásban

is sokat jelent.Sok gyártó ezt használja/Opel,Ford,Kia,

Renault./

Sajnos az emisszió a dieseleknél továbbra is a legnagyobb

probléma./bizony kormolnak,az újak is/

2012. dec. 15. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
67%

Most? Lassan 20 éve használják. Most a common railben szerzett tapasztalatokat ültetik át a benzines motorokba.

Mitől német? A Fiat fejlesztette ki, Bosch 1998-ban vásárolta meg, jelenleg gyakorlatilag mindenki ezt használja.

2012. dec. 15. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
0%

Porlasztók darabja 100 000ft

Nagynyomású üzemanyagpumpa 60-70 000ft


Ezek könnyen meghibásodnak tehát költséghatékonynak és megbízhatónak NEM nevezhető a közös nyomócsöves technika...

2012. dec. 15. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
2012. dec. 15. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Rabotti fejlesztette ki egy olasz egyetemen,nem volt elég tőke hogy saját rendszert kezdjen el gyártani,ezért kihirdette az eladását,természetesen a Bosch ajánlotta a legnagyobb összeget,egyetlen egy kikötés volt,a legelső tipusnak melybe sorozatgyártásban beszerelésre kerül olasznak kell lennie,ezért a Fiat kapta elsőként.

Bosch Diesel szervízben dolgoztam,ezt a főnökömtől tudom,a próbapad is Rabotti volt.

2012. dec. 15. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

A repülőgépekbe már a második világháborúban is használtak direkt befecskendezős motorokat. Az elv már nagyon régi,csak az autóiparban sokáig nem ültették át.

Az EFI technikán a japánok is sokat fejlesztettek,ők a továbbfejlesztések terén,és az elektronikában verhetetlenek.

A Toyota diesel motorjai most is messze verik az emisszió

terén az európai gyártókat.Most már ez a jövő,nem csak a baromi nyomaték.

2012. dec. 15. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Valóban így van, nagyon régi technika. Igen jó is. Ha megfizetnék az autóvásárlók, vagyis igény lenne rá, örök életőre is lehetne méretezni, de a jó minőségű, prémium gázolaj sokat segít abban, hogy hosszú életű legyen a rendszer. Prémium gázolajjal igen költséghatékony és megbízható.
2012. dec. 15. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

A tényeket már megválaszolták ,annyit tennék hozzá nem kell a Bosch szó hallatán hanyatt esni (én is nyomtam náluk 5 évet ) és enyhén egy bohózat jó álarcba bújtatva ..

Nem idevág de nézd meg a BMW azóta jó diesel mióta a Magyar ...mérnökünk csinált nekik egy ütős motort . Az elődje sz@rt se ért ....

2012. dec. 15. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Az igaz, hogy amióta Anisits Ferenc a gyár diesel motor részlegének főmérnöke többször lett év diesel motorja - talán motorja - győztes is, és szerintem nem is hiába. Bár nem hiszem, hogy ebben Anisits magyar volta közrejátszott volna. Alázatos, nem elszállt figura, egyszer voltam egy előadásán, onnan tudom. De biztos csinálnak majd jobbat is majd.
2012. dec. 15. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

"Porlasztók darabja 100 000ft

Nagynyomású üzemanyagpumpa 60-70 000ft


Ezek könnyen meghibásodnak tehát költséghatékonynak és megbízhatónak NEM nevezhető a közös nyomócsöves technika."


Akad nálunk pár CR-es kamion. Az egyiknél meghalt két befecskendező, csere. 230 000 körül volt darabja. Tényleg drága, de ekkor már több, mint 800 000km volt benne(4,5 éves volt az autó). Azért annyira nem nevezném megbízhatatlannak. Van egy két autónk, amikben még nem volt megbontva a befecskendező rendszer és 1 100 000 körül járnak. Áhh, igazad van, tényleg egy kalap s/@r az egész :)

2012. dec. 16. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!