Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2 ütem vagy 4 ütem?

2 ütem vagy 4 ütem?

Figyelt kérdés
Szeretnék cross motort venni és nem tudom melyik lenne a jobb ? vag melyiket érdemesebb megvenni ? szerintetek ?
2012. dec. 5. 19:17
1 2 3
 1/21 A kérdező kommentje:
*vagy
2012. dec. 5. 19:17
 2/21 anonim ***** válasza:
4 ütemű tovább bírja és kevesebbet fogyaszt, viszont drágább az alkatrész hozzá.
2012. dec. 5. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
Crossra inkább 2 üteműt.
2012. dec. 5. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
És a 4 üteműben több minden tud elromlani. Pl a hengerfej tele az egész szelepekkel vezérléssel ami egy 2 üteműben nincs.
2012. dec. 5. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim válasza:

Cross motorból istenkáromlás 4üteműt venni!

Szerintem.

2012. dec. 5. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
köszi mindenkinek :)
2012. dec. 5. 20:38
 7/21 anonim ***** válasza:

Én krosszra a 4 ütemet javaslom mert az alacsony fordulaton is nyomatékos ,nem úgy mint a kétütemű.Magyarul kétüteműnél nehezebben mész fel egy hegyi úton mint egy négyüteművel.

És a négyütem kevésbé megy tönkre mert nem pörög annyit mint a 2 ütem és kevesebbet is fogyaszt és nem kell a benzinhez 3000forintért jómínőségű olajokat venni és ez még olcsó...

2012. dec. 5. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
Utolsónak!Kétütemben nincs nyomaték?-nézz már meg egy CR500-at bárhol lealázza a 600-as négyütemű krosszokat!
2012. dec. 5. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
125 ig 2 ütem, felette 4 ütem. azért egy 2hengeres 2ütemü elég költséges dolog, főleg ha összeakad...
2012. dec. 5. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:

#9:Kéthengeres crossmotort láttál már? Én nem.


#7:A crossmotor crosspályára van. Amivel hegyre mész az enduró.


Nagy kavarc van az elnevezésekkel, a crossmotor elsősorban pályára való, versenyzésre. Ezért van pár jellemzője ami miatt terepre nem jó. Például az hogy üzemórás, elmész vele hétvégén egy nagyobb túrára kétszer, aztán mehet a generál.


Amivel terepre mész az általában enduró. Más a kerékméret, kényelmesebb az üléspozíció, kevésbé kihegyezett, és általában nem üzemórás.


Van még egy kategória amit emlegetni szoktatok, az "endurokrosz", na az meg nem létezik.


Szóval el kéne dönteni hova kell, pályára egyértelműen 2tütem, terepre 125-ig 2, 250-nél lehet gondolkodni a 4-en, afölött pedig 4ütem.

2012. dec. 6. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!