2 ütem vagy 4 ütem?
Cross motorból istenkáromlás 4üteműt venni!
Szerintem.
Én krosszra a 4 ütemet javaslom mert az alacsony fordulaton is nyomatékos ,nem úgy mint a kétütemű.Magyarul kétüteműnél nehezebben mész fel egy hegyi úton mint egy négyüteművel.
És a négyütem kevésbé megy tönkre mert nem pörög annyit mint a 2 ütem és kevesebbet is fogyaszt és nem kell a benzinhez 3000forintért jómínőségű olajokat venni és ez még olcsó...
#9:Kéthengeres crossmotort láttál már? Én nem.
#7:A crossmotor crosspályára van. Amivel hegyre mész az enduró.
Nagy kavarc van az elnevezésekkel, a crossmotor elsősorban pályára való, versenyzésre. Ezért van pár jellemzője ami miatt terepre nem jó. Például az hogy üzemórás, elmész vele hétvégén egy nagyobb túrára kétszer, aztán mehet a generál.
Amivel terepre mész az általában enduró. Más a kerékméret, kényelmesebb az üléspozíció, kevésbé kihegyezett, és általában nem üzemórás.
Van még egy kategória amit emlegetni szoktatok, az "endurokrosz", na az meg nem létezik.
Szóval el kéne dönteni hova kell, pályára egyértelműen 2tütem, terepre 125-ig 2, 250-nél lehet gondolkodni a 4-en, afölött pedig 4ütem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!