Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 4 Ütemű motor megáll?

4 Ütemű motor megáll?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Olyan gondon van,hogy van egy 4 ütemû 600 as motorom. És az utóbbi idõben azt csinálja ha bemelgszik megáll akár mekkora gáznál random módon ha kicsit hidegebb van kint akkor tovább megy ha melegebb kevesebb ideig. Utánna könnyen elindul de csak pöffen párat. Meg néha visszarúg de ha lehül megint jó. Én gyertyára tippelek. Segítsetek. Köszii
2012. aug. 19. 13:57
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Én is a gyertyára tippelnék elsőkörben..
2012. aug. 19. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
0%
vedd le a szivatót te nagyokos..
2012. aug. 19. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Ez a szivatós válaszoló nagyon idióta a motorokhoz.


Egyértelműen gyujtásprobléma, lehet gyertya is, de én a trafó túlmelegedésére tippelek.

2012. aug. 19. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Meg.

Mért mit hittél, ha egyszer beindítod örökké menni fog? Egyszer meg kell állnia.

2012. aug. 19. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Túl sok a benzin tezsvírem. Karbis vagy injektoros a gép??
2012. aug. 19. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
25%
én is ezt mondom és még engem szólnak le h idióta vagyok a motorokhoz..
2012. aug. 19. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

-Húú mennyi műszaki analfabéta "osztya" itt az észt...

"Az ész nem olyan, hogy sok van oszt adok,az vagy van vagy nincs."


A # 3. kal értek egyet, -már csak a saját tapasztalataim alapján is.

Ha hidegen műkszik, melegen meg leáll, valószínű, hogy a gyújtás valamelyik alkatrészének túlmelegedése okozza a problémát.

A "jelenség" lehetséges előidézői, a gyertya, gyújtó trafó, vagy a kondi.

Nálam már mindhárom alkatrész idézett elő ilyen hibajelenséget az elmúlt évek alatt, de arra is volt már példa, hogy az egyik vasamnál, még az előző tulaj valamiért lecserélte a trafóhoz menő vezetéket, csak nem megfelelő keresztmetszetűre, az ugyan ezt a hibajelenséget produkálta, miután kicseréltem a szóban forgó vezetéket, megszűnt a probléma.

Sajnos azért nehéz egyértelműen meghatározni a hiba tényleges okozóját, mert a melegedés következtében fellépő ellenállás változás nagyon minimális, de ahhoz éppen elég, hogy a gép ne működjön.

2012. aug. 19. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Az értelmes válaszokat köszönöm a többiek pedig hiába koptatták aa billenyûzetet. Még annyit a motor karbis trafót már próbáltam a trafo amúgy a hener felett van kb 8-10 cm eredetileg. Kondi nincs bent. CDI van bent alul pedig egy jealdo és az állórész.ezt már egyszer cserélni kellet mert ezek végig olajban vannak és lepattogott a szigetelés.
2012. aug. 19. 17:29
 9/11 A kérdező kommentje:
Ja és kedves 5# válaszoló itt maximum te vagy a háj fejû barom 7 éve motorozokn 1,5 éve van ez a motorom lehet tudom, hogy nem hagyom rajt a szivatót és ha rajt is hagyom sem történik semmi ugyanis amikor kiszoktunk menni télen -15 fokban kb 25 percig szivatóval megyek vele csak utánna tolom vissza. Ez nem 2 ütemû motor.
2012. aug. 19. 17:44
 10/11 anonim ***** válasza:

szegény keverékre kell tenni oszt nem lesz probléma ;)

még kevesebbet is fog zabálni..

2012. aug. 19. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!