Nagymotort mekkora fizetésből lehet fenntartani?
Nagy álmom lenne egy 1000-es motor, de 92ezer ft-os fizetésből nem tudom mennyire jutna/maradna a pénzből
Akinek szintén nem túl magas a fizuja, hogy oldja meg a motor igényeit?
Talán sokat számít, hogy nincs másféle szenvedélyem, cigi ital stb
Amire gondoltam suzuki gsxr-erek k5-k8as kategória, ez lenne a végleges motorom, ezt megelőzően persze lennének ócska tanuló motorjaim is.
28/F
Ruhát nagyon ritkán veszek, cipőt jó ha 2évente, amit félretudok rakni az 70e ft, nincsenek nagy igényeim szórakozni sem járok, tehát a motornak élnék én is
Amiket néztem 1000-res suzukikat, azok kb 1milka 1.2be kerülnek de olyanok hogy eladás előtt rendbe hozta a tulaj, és vagy első vagy 2. tulaja
Fontos szempont hogy ne fiatal vevőtől hanem idősebbtől vennék mert valószínűbb hogy valóban kímélve túrázott vele
Gixxerrel senki sem túrázik, mert k*rva kényelmetlen... Egyetlen egy dologra jó, arra, hogy kihúzd a belét jóesetben a pályán, rossz esetben a közúton.
Őszintén, nem is értem egészen miért szeretnél egy 1000-es gixert. Ha kihasználod, akkor egy garnitúra gumi + 1 garnitúra lánc és fogaskerékszett / év. Forintosítva ez ~150.000 ft / év. És akkor ez még csak a totálisan kötelező dolog volt, akad még ez-az ami ilyen igénybevétel mellett igen hamar elkopik.
Ha meg nem használod ki akkor minek? Akkor elég egy 400/600-as gép is bőven, akár túra verzióban, az legalább közlekedésre is alkalmas.
Amúgy azt ne hidd, hogy az idősebb tulaj jobb. Biztos jobban szervízelte, mint egy fiatal, cserébe az öregebbek rafkósak, pontosan tudja, hogy mikor kell eladni. Persze tudjuk, minden eladó autó és motor MO-n éppen FULL GENERÁLON esett át (véletlen se egy lelakott sz@r kivaxolva).
Van egy ügyfelünk. ~50 éves és nagy motoros. Idézem amit ő mondott:
*****-ke megy a sztrádán 170 körül, jön mögöttem h*lyegyerek M3-assal, mondom most adok neki, pakolom vissza 4-3-4... De B*zdm3g 270-nél csak otthagyott...
Ekkor épp egy Hayabushája volt. Most egy közel 300 LE-s egyedi építésű motorja van és egy hét alatt fémszálig koptat egy garnitúra gumit (pedig nem megy sokat...)
Nemhiszem azt hogy normális tempó mellett, nem Talmácsi és Rossi tempóval nyüstölve a motort, évente kéne láncot lánckereket cserélni sokat nyom a latt-ba mennyire spray-zik a láncot, gumi se kopik ész veszejtő módon, ha nem rodeózunk vele
Az lenne a magyarázatom az 1000res motorra, hogy 600-650 de 750est motort is lehet kicsinek érezni, ami kényszeríthet hogy 998-ast vegyek, ezért szeretnék inkább megállni a 1000-esnél, mert annál már valóban nem kell nagyobb hisz, csak nagyobb egy 600-750esnél
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!