4 közül melyiket ajánlod? Citroen Jumper peugeot boxer fiat ducato ford transit 2.3 130 LE környékiek. Vagy felett. megbízhatóság! , szerviz háttér. (2012 évjárat)
ár nagyon hasonló, de pl psa csoport hitele kedvezőbb, viszont francia autóval van már rossz élményem (renault master).
(inkább ford, fiat fele hajlok. )
nemzetközi használat, havi 12.000 km pályán.
(nem baj ha olyan ír aki látott is ilyet, és nem annyit, hogy "attól függ" meg "változó") mint tudjuk ebből 3 ugyan azzal a kasznival jön ki. így elsősorban a megbízhatóság, stabilitás, élettartam a fontos szempont.
tegyük fel h. a 2.4 es JÓ!
de akkór a 2.2 mért nem? és fordítva
ha 2.2 nem jó, mitől várunk többet a 2.4 től.
(hozzászólásokból szemezgetve)
A 2.2-es motorról van leginkább tapasztalatom, a 2.4-est nem ismerem, arról akár el is hiszem, hogy jó valamire. Ha zárt autót akarsz, akkor viszont a rektérmagasságból 15 centit elvesz a hátsókerék hajtás, és rosszabb rakodni.
2.2-es motor: hidegen nehezen indul (ha indul). Az EGR szelep kb. 2 évesen már cserére szorul jellemzően, ára: 80e Ft. Van még egy nyomásszabályzó szelep, aminek hibája esetén hidegen keményen hintázik az alapjárat: évente elromlik, ára 25e Ft. Egyébként azt mondom, hogy próbáld ki őket, én próbáltam a Transitot, és a Ducato, Jumper, Boxert 3-ast, utóbbiak sokkal kellemesebbek, jobb velük menni.
Fekete ló lehet még a Renault Master, amiből a régebbi típus kenterbe vágta mindet, nem véletlen, hogy nemzetközibe is nagy előszeretettel használják, azonban az új típusról még nincsenek tapasztalatok.
bezárult a kör.
ford szalonhoz vezető utamon beugrottam a szerelőmhöz.
kimutatott az udvarra: állt benn 3 db 2.2 es tranyó dugótöréssel. fél milla javítás.
a 2.4 es tranyonak meg kicsi a platója, így be sem mentem a szalonba.
már csak azt kell eldönteni: 2.3 motor vagy 3L
fogyasztás, útadó, élettartam szempontbol.
nekem elég lenne a 2.3 150LE de 3L tartosabb, kérdés menyivel.
kösz a véleményeket.
kérdésben benne van:
nemzetközi használat, havi 12.000 km pályán.
rendelésfüggő súly: néha megbuggyantva, néha pillesúllyal. vegyünk átlag 1T tehert, 1,4 a bírása.
5-600.000 kmt elvárok tőle. -vissza is kell hozza árát!
letisztázódott valóban ford motor van a psa ban. mivel a 2.2t kivétel nélkül szidják, a 3L es pedig fiat-iveco. így tényleg 1 tipusra szükült a választásom.
lévén: fiat motrot minek vigyek a citroen szalonba átvizsgálásra, ha már fiat motor, legyen "fiat a kaszni" is, hogy ha felnyitják a motorházteret a szalonban ismerős motor nézzen vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!