Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 4 közül melyiket ajánlod? ...

Zoli17 kérdése:

4 közül melyiket ajánlod? Citroen Jumper peugeot boxer fiat ducato ford transit 2.3 130 LE környékiek. Vagy felett. megbízhatóság! , szerviz háttér. (2012 évjárat)

Figyelt kérdés

ár nagyon hasonló, de pl psa csoport hitele kedvezőbb, viszont francia autóval van már rossz élményem (renault master).

(inkább ford, fiat fele hajlok. )

nemzetközi használat, havi 12.000 km pályán.


(nem baj ha olyan ír aki látott is ilyet, és nem annyit, hogy "attól függ" meg "változó") mint tudjuk ebből 3 ugyan azzal a kasznival jön ki. így elsősorban a megbízhatóság, stabilitás, élettartam a fontos szempont.



2012. okt. 24. 23:51
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:
köszönöm a hozzászólásokat, a körülbe nekem is belefér a 2.4 DE! ford csak és kizárólag 2.2 motort árúl a mai napon. lehet múlt hónapban, volt 2.4, de MA NINCS nem rendelhető. 2.8 volt régen a ducato, ez most 3L 180LE ami már szép! de 150LE is elég +fél misi a 3L motor- ár/érték arányt próbálom belőni legjobban., csinos a ducato, sok rekesz ergonomikus! divatos beltér. eddig ők győzterek meg a legjobban. hétfőn bekacsintok fordba is.
2012. okt. 25. 17:55
 12/25 A kérdező kommentje:
(azt tudnám, ha olaszba gyártják a közös kasznit. ford a motor. miért is van pezso embléma elején. és mitől lesz roszabb minőség mintha ford kasznival jönne ki. költői volt- soha nem tudjuk meg)
2012. okt. 25. 18:02
 13/25 A kérdező kommentje:
no para, ford honlaprol kiderül van 2.4 es, de azért nem láttam mert külön lapon, hátsókerekessége miatt.
2012. okt. 25. 18:30
 14/25 A kérdező kommentje:

tegyük fel h. a 2.4 es JÓ!

de akkór a 2.2 mért nem? és fordítva

ha 2.2 nem jó, mitől várunk többet a 2.4 től.


(hozzászólásokból szemezgetve)

2012. okt. 25. 18:56
 15/25 anonim ***** válasza:

A 2.2-es motorról van leginkább tapasztalatom, a 2.4-est nem ismerem, arról akár el is hiszem, hogy jó valamire. Ha zárt autót akarsz, akkor viszont a rektérmagasságból 15 centit elvesz a hátsókerék hajtás, és rosszabb rakodni.

2.2-es motor: hidegen nehezen indul (ha indul). Az EGR szelep kb. 2 évesen már cserére szorul jellemzően, ára: 80e Ft. Van még egy nyomásszabályzó szelep, aminek hibája esetén hidegen keményen hintázik az alapjárat: évente elromlik, ára 25e Ft. Egyébként azt mondom, hogy próbáld ki őket, én próbáltam a Transitot, és a Ducato, Jumper, Boxert 3-ast, utóbbiak sokkal kellemesebbek, jobb velük menni.

Fekete ló lehet még a Renault Master, amiből a régebbi típus kenterbe vágta mindet, nem véletlen, hogy nemzetközibe is nagy előszeretettel használják, azonban az új típusról még nincsenek tapasztalatok.

2012. okt. 25. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 A kérdező kommentje:

bezárult a kör.


ford szalonhoz vezető utamon beugrottam a szerelőmhöz.

kimutatott az udvarra: állt benn 3 db 2.2 es tranyó dugótöréssel. fél milla javítás.


a 2.4 es tranyonak meg kicsi a platója, így be sem mentem a szalonba.


már csak azt kell eldönteni: 2.3 motor vagy 3L

fogyasztás, útadó, élettartam szempontbol.


nekem elég lenne a 2.3 150LE de 3L tartosabb, kérdés menyivel.


kösz a véleményeket.

2012. okt. 26. 12:34
 17/25 anonim ***** válasza:
a 3l-essel sok kuplung probléma volt tudomásom szerint. Mennyit szeretnéd használni, és konkrétan mire? Ilyen 400e Km körül a 2.3-asok is elmennek.
2012. okt. 26. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 A kérdező kommentje:

kérdésben benne van:

nemzetközi használat, havi 12.000 km pályán.

rendelésfüggő súly: néha megbuggyantva, néha pillesúllyal. vegyünk átlag 1T tehert, 1,4 a bírása.


5-600.000 kmt elvárok tőle. -vissza is kell hozza árát!

2012. okt. 26. 14:24
 19/25 A kérdező kommentje:

letisztázódott valóban ford motor van a psa ban. mivel a 2.2t kivétel nélkül szidják, a 3L es pedig fiat-iveco. így tényleg 1 tipusra szükült a választásom.

lévén: fiat motrot minek vigyek a citroen szalonba átvizsgálásra, ha már fiat motor, legyen "fiat a kaszni" is, hogy ha felnyitják a motorházteret a szalonban ismerős motor nézzen vissza.

2012. okt. 26. 15:24
 20/25 anonim ***** válasza:
Szerintem a 2.3-as ugyanúgy Fiat Iveco. Felnyitod a motorháztetőt, és az egy csövön egy hatalmas Iveco felirat fogad. De úgy gondolom mindegy is. Ilyen igénybevételre, ha a keret engedi, akkor csak a 3.0-est vedd, viszont akkor már nyugodtan vehetsz Citroent vagy Peugeotot is, mert azokba is teszik ugyanezt a 3.0-es motort. Lefordítva: ha a 3.0-es motor mellett döntesz, akkor a 3 közül teljesen mindegy melyiket veszed, csak emblémában fog különbözni. Jellemzően a Citroen a legolcsóbb, és ne feledd, hogy azon Michelin gumik vannak, amik tuti, hogy sok tízezer km-el többet bírnak majd.
2012. okt. 26. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!