Nem ciki, ha első motornak egy Simsont veszek?
A tologatósokkal ne foglalkozz, valószínűleg baltával rakták össze a motorjukat, és tuningképpen felhajtották az ülést a vellanyoszlop likában, aztán meglepve tapasztalták, hogy ,,sz@r a szimszon".
Az én gépem gyári Enduro, 25000 km alatt SOHA nem volt vele baj. Minél kevesebb kilométer legyen benne, az a lényeg, és 1988 utáni, tirisztoros gyújtású modellt vegyél, azokon gyújtást sem kell állítani soha. Az enyém Lengyelországba kivitt minket barátnőmmel és 2ezer km-t tettünk meg vele, hegyek között, felpakolva, két személlyel. Szóval csak jót tudok róla mondani.
Amilyen típussal legjobban jársz (az adattáblán rajta van, a váznyaknál nézd, az első lámpa mögött):
S51/1E1-H
S51/1C1-H
S51/1B1-H
A ,,-H" nem baj, ha nincs rajtuk. Olajat tehetsz bele bármilyet, 1:50 arányban kell (10 liter benzinhez 2 deci olaj). Arol 2T és Re-Cord 2T olajat nehogy beletedd, mert kokszolnak, aztán takaríthatod a kipufogót. Amik jók: OMV 2T, MOL Sprint 2T, Avia 2T, és a drágábbak (Castrol, Valvoline, Repsol, stb.).
Ja és egyáltalán nem ciki, ami ciki, az a robogó :D
Ha szerelgetni nagyon nem is tudod/akarod a gyertya cseréjét akkor is tanuld meg mindenképp(mondjuk tanulni nem sokat kell rajta :D) és legyen nálad tartalék gyertya meg gyertyakulcs.
Ha ez megvan és normálisan karba van tartva, meg persze amit már írtak hogy benzin is van benne akkor nem lesz gond :)
Jah és nem ciki szerintem, főleg hogy megtanulsz motort vezetni. (robogóval nem fogsz)
Tisztelt heeegany!
A motorozás vezetési technikája mennyiben függ a motor fajtájától? Robogó kontra váltós motor. Itt nem konkrétan a sebesség váltásra gondolok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!