Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem ciki, ha első motornak...

Nem ciki, ha első motornak egy Simsont veszek?

Figyelt kérdés
(lány vagyok)
2012. okt. 10. 21:27
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Nem az!

Miért lenne?

2012. okt. 10. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
0%
Tolni 1 kicsit ciki(fogod eleget).
2012. okt. 10. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
0%
Lányként hamar megutálod majd az egészet, mert állandóan szerelheted és tolhatod...
2012. okt. 11. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
79%
Ha kifogsz egy karbantartott gépet akkor nyugodtan megveheted,nem lesz semmi baj vele! Ezzel megtanulhatsz motorozni,nem úgy mint egy ülvetipegő robogóval!
2012. okt. 11. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 kgpassat ***** válasza:
100%
Normális motort kell venni, vagy ha nem az, szerelővel, nem kontárral rendbe rakatni. Hagyjuk már ezt a tolás dolgot.
2012. okt. 11. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
nem hiszem, őszintém még örülök is annak ha egy lányt látok simsonozni :D
2012. okt. 11. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 Gembrid válasza:
100%
Ha nem zavar hogy néha össze kell olajoznod a kezedet, akkor nem ciki. Én is Simsonon tanultam meg vezetni. El nem cserélhető élmény egy Simsont vezetni. És ha oda figyelsz a gépre és persze tankolsz mindig akkor még tolnod se kell :) És ha simsonon megtanulsz vezetni( váltó, kuplung használata ) Késöbb esetleg nagymotornál nagy hasznát veheted!
2012. okt. 11. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
74%

A tologatósokkal ne foglalkozz, valószínűleg baltával rakták össze a motorjukat, és tuningképpen felhajtották az ülést a vellanyoszlop likában, aztán meglepve tapasztalták, hogy ,,sz@r a szimszon".


Az én gépem gyári Enduro, 25000 km alatt SOHA nem volt vele baj. Minél kevesebb kilométer legyen benne, az a lényeg, és 1988 utáni, tirisztoros gyújtású modellt vegyél, azokon gyújtást sem kell állítani soha. Az enyém Lengyelországba kivitt minket barátnőmmel és 2ezer km-t tettünk meg vele, hegyek között, felpakolva, két személlyel. Szóval csak jót tudok róla mondani.


Amilyen típussal legjobban jársz (az adattáblán rajta van, a váznyaknál nézd, az első lámpa mögött):


S51/1E1-H

S51/1C1-H

S51/1B1-H


A ,,-H" nem baj, ha nincs rajtuk. Olajat tehetsz bele bármilyet, 1:50 arányban kell (10 liter benzinhez 2 deci olaj). Arol 2T és Re-Cord 2T olajat nehogy beletedd, mert kokszolnak, aztán takaríthatod a kipufogót. Amik jók: OMV 2T, MOL Sprint 2T, Avia 2T, és a drágábbak (Castrol, Valvoline, Repsol, stb.).


Ja és egyáltalán nem ciki, ami ciki, az a robogó :D

2012. okt. 11. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
100%

Ha szerelgetni nagyon nem is tudod/akarod a gyertya cseréjét akkor is tanuld meg mindenképp(mondjuk tanulni nem sokat kell rajta :D) és legyen nálad tartalék gyertya meg gyertyakulcs.

Ha ez megvan és normálisan karba van tartva, meg persze amit már írtak hogy benzin is van benne akkor nem lesz gond :)



Jah és nem ciki szerintem, főleg hogy megtanulsz motort vezetni. (robogóval nem fogsz)

2012. okt. 11. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Tisztelt heeegany!

A motorozás vezetési technikája mennyiben függ a motor fajtájától? Robogó kontra váltós motor. Itt nem konkrétan a sebesség váltásra gondolok.

2012. okt. 12. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!