Ugye milyen felületesen újítják fél a kocsikat az Autókereskedők c. műsorban?
Több dolog is megfogalmazódott bennem a válaszokat olvasván:
Ez valóban egy szórakoztató-ismeretterjesztő műsor. Ami a bevételt/profitot illeti, tényleg nagyon kevés náluk a rentábilis felújítási projekt.
Az, hogy felszínes és hogy nem "flexelnek előtte két hétig" annak az az oka, hogy - figyeljétek meg - Mike nagyon, de nagyon válogatós, finnyás, amikor kiszemeli a megveendő, felújításra váró példányt. Például egy Porsche 944-est azért hagyott ott és nem vette meg, mert sérült volt a sárvédője és mondta, hogy az aranyárban lenne, tehát nem éri meg foglalkozni vele. Legtöbbször aránylag jó állapotú autókat vesz meg,többnyire egy-két kardinálisabb és néhány kisebb hibával. Pl Porsche 911 Targa: az összecsukható targatető szelelt és mattult volt. Na ezt némi szereléssel és ápolással megoldotta. A motorja jó volt, így is választott autót, hogy motorikusan ne legyen gáz, mert egy Porsche motor lelkébe belemászni az húzós (sajnos saját tapasztalat is :-)). a váltóval viszont beszívták és vagy 1500GBP-t kellet ráfizetni a felújított váltóra. Kuplungot vettek bele, kicserélte Edd, rendbetették a tükröket, kiganézták kicsit belülről.
De mondom: nem a felújítások felszínesek, hanem eleve nem magyar módon porig gányolt kocsikat vesznek meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!