Milyen fajta analóg elektromos fordulatszámmérő szerkezete építhető át egy Simon fordulatszámmérőjébe? NEM LEDES
Ezen kívül hallottam arról is,hogy a Lada ford. mérő is megfelelhet.
Még egy kérdés: a Simson ford. mérője passzól a 100-as km óra tokjába?
A Ladáé módosítás nélkül biztosan nem felel meg. A Ladában ugyanis négyhengeres, négyütemű motor van, amiben fordulatonként kétszer van munkaütem. A Simsonban meg csak egyszer, így fele annyit fog mutatni a műszer, mint kellene. De lehet, hogy módosítható a szerkezet, ehhez már nem értek. Egyhengeres kétütemű vagy kéthengeres négyütemű motor fordulatszámmérője jó a Simsonra, esetleg egy univerzálist kell úgy beállítani, hogy jó értéket mutasson.
A gyári Simson fordulatszámmérő pedig pont méret a 100-as óra helyére, hiszen a fordulatszámmérős műszerfal szimmetrikus volt, két, egyforma óraházzal.
Nem. Egy fordulatban kétszer gyújt, számolj utána.
Valóban két henger van egyszerre alsó vagy felső holtpontban, de az egyformán "álló" hengerek között 360°-os különbség van. Vagyis az 1-es és 4-es henger együtt mozog, de mikor az 1-esben szívás van, a 4-esben munkaütem. Ugyanez a helyzet a 2-essel és a 3-assal is. Tehát mikor az egyik dugattyú felső holtpontba jut és munkaütem van a hengerben, fél fordulat múlva egy másikban is lesz.
A négyhengeres, négyütemű Otto-motorok már csak ilyenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!