A simson tényleg ilyen jó?
# 19
Megvolt a nap hülyesége is, köszönjük.
Érdekes, nekem a kawasakimat nem kell karban tartani...
Viszont mikor átülök a speed kawasakiról a robogómra akkor elfelejtek motorozni?!
"Mennyit is megy egy gyári (ált. ugye 3 sebességes...) simson ha nincs megpiszkálva? 60-at? 65-öt? Ennyit bármelyik robogó vagy mai váltós motor megy röhögve (sőt, a 2T-k inkább 80-90et) "
A 4 sebességes is 60-65-öt megy. A robogók órája pedig rengeteget csal. GPS-el kell bemérni. A Simson GPS szerint megy 60-65-öt. Az ominózis gyorsulásnál amikor a Tauris ellen mentem, akkor a Tauris óra szerint 70-nél érte el a végsebességét. A Simsonom meg GPS szerint 62 km/h-nál. Az hogy óra szerint mennek 80-at az nem jelent semmit.
"(elárulom a robogókon is van kuplung, csak nem kézi). "
Elárulom hogy az nem kuplung, hanem variátor.
"Simsonnal is mentem már földúton, az sem egy leányálom. De továbbra sincs köze a témához, pláne, mivel a lakhelyem 20 km-es közelében nincs is földút."
Még mindig jobb mint egy robogóval... Neked tökéletesen meg felel a robogó, mert csak aszfalton használod. Nekem nem kell 200 métert sem menni, már találok földutat, amin közlekedni is szoktam, ha rövidítek. Ott a lelket is kirázná belőlem a robi.
""Van aki nem csak a gázt meg a féket szereti húzni... "
Mi is a váltás élménye akkor egy szimón, ha se gyorsulni se lassítani nem szeretsz vele? "
Enyhe szövegértési problémáid vannak. Megpróbálom érthetőbben leírni: A Simsonon kell kezelni a váltót is és a kuplungot is a gázmarkolaton és a féken kívül. Ez ugye bár nem azt jelenti hogy nem használom a gázt meg a féket, hanem azt hogy mellé még váltok is.
"EGYETLEN EGY történet kering az interneten egy szimóról ami állítólag ment 60e km-t"
Van egy másik is, de azt most nem találtam meg.
"A fogyasztós cikket nem tudom elolvasni, de gondolom valami hasonlóan irreális baromság van benne, hogy hegynek le hátszélben egy porsce után kötve 1 litert fogyasztott a gép / 100 km. "
Hát nem egészen. A Cikkben az áll hogy ha nem forgatod szét a Simsont minden sebességfokozatban, és betartod a kreszt, vagyis csak 40-el mész. Akkor elérhető az 1.5 literes fogyasztás 100 kilóméterre.
"Tessék már felfogni: ÉN NEM A SIMSON ELLEN vagyok. Jópofa kis "váltós robogó" a maga egyéniségével. De NAGYON UNALMAS, hogy állandóan, minden témában elő kell kerülnie a vérmes szimó fanoknak akik bizonygatják, hogy mekkora király gép, öreg, de mégis a legjobb még ma is, stb.. Mert ez nettó baromság."
Én pedig nem a robogó ellen vagyok. Itt már leírtam az egyik hsz-ban hogy városba tökéletesen megfelel a robogó, én is azt választanám. DE! És itt a lényeg. A robogó nem felel meg mindenkinek. Itt magyarország 3. legszegényebb megyéjében, vidéken, a szar repedezett, kátyús utakra én nem fogok robogót venni. Több okból is: Először is nem vagyok tele pénzzel. Egy Simson árából, csak egy régi kiskerekű robogóra futná, ami kirázná a belemet is azon a jó úton amin közlekedem. Itt most nem csak a földútra kell gondolni, hanem a betonra is. Nagyon rossz minőségű.
Ha mondjuk lenne 200 ezer forintom, ezekhez a körülményekhez sem a robogót választanám, hanem valami endurót.
Ez nem azért van mert egy robogó ellenes Simson fan lennék. Városba én is a robogót választanám. De falura, a fos betonutakra és földutakra jobb a Simson.
A csajszinak is írtam, hogy semmi gond a robogóval. Teljesen jó.
Jah és a kérdezőnek: Aki azt mondja hogy egy gyári Simsonnal lehagy egy br 125-öst az hazudik. Az viszont már esélyes hogy egy 90 ccm-es szénné reszelt Simsonnal otthagyja. De ha mind a 2 gyári akkor a br győz.
Egyébként most ez a robogós nem tud Simsonozni téma egészen meg ihletett. Havarommal lehet hogy kipróbálom és levideózom, mert ő még csak robogón ült. :D
Ja és még valami. A robogónak és a Simsonnak is meg van a maga előnye és hátránya. Felesleges vitatkozni hogy melyik a jobb. 2 külön kategória.
""(elárulom a robogókon is van kuplung, csak nem kézi). "
Elárulom hogy az nem kuplung, hanem variátor. "
Elárulom, hogy robogón van variátor is ÉS KUPLUNG is! Nem ugyanaz a kettő, sőt , tök másra van.
"""(elárulom a robogókon is van kuplung, csak nem kézi). "
Elárulom hogy az nem kuplung, hanem variátor. "
Elárulom, hogy robogón van variátor is ÉS KUPLUNG is! Nem ugyanaz a kettő, sőt , tök másra van."
Kézi kuplung vagy röpsúlyos? Vagy hogy van ez? Én most kajra nem értem...
Egyébként 50 ccm-en is élvezheted, hogy váltogatsz csak az nem épp egy Simson. Hanem inkább egy TZR vagy NSR esetleg GPR 50. Azok is 50ccm-en kattognak, és mégis lehet velük jókat váltani.
Miért van az, hogy ahol én lakom, egy motoros/robogós lány sincs? Akármilyen szutyok robogóval is járna, mindenképp emelném a kalapom előtte.
Fiúként szerintem máyerség robogózni, és még gázabb büszkének lenni az apu pénzén vásárolt kávédarálóra és azzal gumit füstölni, versenyezgetni... Nem szimpatizálok az ilyen máyermopedesekkel, de azt elismerem, hogy nincs újonnan használható váltós motor, így vagy régi szoci gép vagy kávédaráló..
Nekem egy Simson Star-om van, szeretem és büszke vagyok rá, hogy 40 évesen is mindene működik, mégsem menőzök vele, legtöbb ismerősöm nem is tudja, hogy motorozok.
Sajnos a Simson PR-ját nagyon rontja, hogy sok alulművelt fiatal hajtja a nagypapától megörökölt gépeket, és közben karban nem tartják, szigszalaggal tartják egyben.
A mopedesekkel sem lenne semmi bajom, ha a szabályok nagy részét betartanák, és a mopedjeiket rendeltetésszerűen használnák: boltba, suliba vagy munkahelyre járnának vele..
Utolsó kérdésedre pedig: mondd nekik, hogy kinek a pap, kinek a paplan :D
"A robogók órája pedig rengeteget csal. "
Ez egyrészt általánosítás (pl. olyan, mint, hogy minden simson szétesik 200 km alatt), másrészt baromság is. Nekem pl. van 2 is, mindkettő GPS-el mérve pontos.
Ti valami 12 évesek vagytok? Értelmesen nem lehet megbeszélni valamit?
Állandóan ez a Simson-robogó dolog. Mindenki azt vegye, amelyik neki tetszik, a másikat pedig ne fikázza. Nekem Simsonom van, a robogó nem jön be. Nem tetszett, hogy nincs a tank a lábam között, meg egy kis sámlin ülök, na meg azok a kis kerekek. Ez az én érvem.
Mondhatok dolgokat, mint pl. olcsóbb alkatrészek, de ha valakinek robesz kell, úgyis azt veszi.
Igaza van annak, aki a májerkedést szóba hozta. Ismerős, akinek rotyogója van, azt mondta, neki az a lényeg, hogy lámpánál lehagyja a kocsikat. Na ez aztán ütős érv...
Ez a 61 ezres futásteljesítmény pedig nem legenda, ahogy a fogyasztási teszt sem. Aki nem hiszi, az inkább tartsa magában a véleményét, nem kell a másik szavát kétségbe vonni. Ja, és azóta már túl van a 72 ezren. Fogyasztásit nem egy motorral mért, hanem 8-cal. Igaz, ebből az egyik 105 ccm. És nem csak a Simsont ismeri, volt ezres Suzukija, azt eladta, most meg több, mint 10 Simsonja van. Szóval szerintem ne vonjátok kétségbe a szavát, főleg ismeretlenül.
Itt a cikk, akit tényleg érdekel:
Kíváncsi vagyok, hogy az én hozzászólásomat hogy fogjátok kielemezni. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!