A simson tényleg ilyen jó?
Nem, nem annyira jó a Simson, ha másért nem, akkor azért, mert 40 éves, elavult technológia. A maga idejében is csak középszerű volt, mostanra pedig gondolom nem kell ecsetelnem mennyire le van maradva.
Egy "gyári" állapotú simson semmilyen mai forgalomban lévő motort / robogót sem "győz le" - még a 4t-ket sem.
A gond ott szokott lenni, hogy a szimó tulajok hajlamosak a tunning rácsing felfúrt / 70 ccm-es / ilyen olyan gépüket hasonlítgatni a világ leggagyibb lelakott robogóihoz / motorjaihoz.
Az oka pedig marha egyszerű:
A kisebbségi komplexus. Akinek nem futja normális motorra, mit vesz: Simsont, mert olcsó és ugyan szerelni kell rendszeresen, mégis megfizethető az alkatrész hozzá. Persze valamivel igazolni kell, hogy miért pont simsont vett a delikvens és ilyenkor jönnek a dumák, hogy "az igazi motor, nem mint egy robogó" vagy "a váltás élménye" (haha 50 ccm-en). Meg persze előbújik 1-2 troll is, akik szerint 50.000 km meg sem kottyan egy szimónak blokkbontás nélkül, csak jó alkatrész kell bele illetve a "tesó ez fél litert fogyaszt százon csak repsol olaj kell hozzá" jellegű dumák is előkerülnek, ami kicsit hasonlót azokra a BMW-sekre, akik szerint 6 litert fogyaszt a 4.2-es 7-es bömbi.
De ez van, ezt kell szeretni.
Na, a simsonosok már le is pontoztak :9
Tudnám honnan kerülnek elő ilyen gyorsan mindig.
-"A maga idejében is csak középszerű volt" mostanra pedig gondolom nem kell ecsetelnem mennyire le van maradva. "
Mutass kérlek a keleti blokkban ennél jobb 50 ccm-es segédmotort, ami elérhető volt az emberek számára ha már azt írod hogy középszerű volt a maga idejében.
-Egy "gyári" állapotú simson semmilyen mai forgalomban lévő motort / robogót sem "győz le" - még a 4t-ket sem.
Ezzel vitatkoznék. Már többször kipróbáltam a Simsonomat, egy Tauris Mambo ellen (kínai 2 ütemű, folytások kiszedve). A Simson mindig győzött. Gyorsulásban a robi csak egy kicsit maradt le, de amikor az (Tauris) már elérte a végsebességét ez (Simson) még húzott. A Simsonom egyébként gyári állapotú, igaz fúrva már volt, de tuning nincs rajta. 15-ös lánckerékkel 4 sebességes váltóval.
-"az igazi motor, nem mint egy robogó"
Hát igen. Van rajta kuplung meg váltó. Egy igazi motoron ezek mind megtalálhatóak, egy robogón viszont nem.
Egyébként próbáltál már robogóval földúton menni? Hááát elég szar.
-"a váltás élménye" (haha 50 ccm-en).
Van aki nem csak a gázt meg a féket szereti húzni...
-"Meg persze előbújik 1-2 troll is, akik szerint 50.000 km meg sem kottyan egy szimónak blokkbontás nélkül, csak jó alkatrész kell bele"
Hát ha nem is 50.000 kilómétert, de 61 ezret biztosan: [link]
-illetve a "tesó ez fél litert fogyaszt százon csak repsol olaj kell hozzá" jellegű dumák is előkerülnek, ami kicsit hasonlót azokra a BMW-sekre, akik szerint 6 litert fogyaszt a 4.2-es 7-es bömbi.
Hát erre csak egy cikket tudok belinkelni, mert én még nem mértem: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!