A simson tényleg ilyen jó?
senki nem mondta hogy keleti blokk, persze azok olcsóbbak voltak, de hasonlitsd egy korabeli yamahához, hondához...
jó ár/érték arányú a simson, meg lehet szerelhgetni, de igazából itt 100 év múlva is ugyanezt fogjék a simsonosok hajtogatni, hogy mekkoa über járgány, mikor a robogók már sugárhajtásúak lesznek :D
Simsont azt nem csak vidéki csórók veszik azért, inkább azok, akik 50 ccm-en akarnak valami nagyobbat. Egy Simson árából kapsz már ropogót is!:) De én továbbra is aztmondom, hogy a Simsontól büdös lesz az ember, és sokat kell szerelni, szóval nem éppen lányoknak való motor (már bocsi lányok!:)). Ellenben egy robogó sokkal csajosabb!:) Lehet, hogy nem váltós, meg egyszerű kezelni, demost egy Simsonon viccesen nézne ki.
Egyébként a Keeway robogók szerintem nem a legjobbak, de ettől függetlenül amit írtál gész csinos gép. Én aztmondom aki ezért képes megmukkani annak nincs helyén az esze!:D
"Mutass kérlek a keleti blokkban ennél jobb 50 ccm-es segédmotort, ami elérhető volt az emberek számára ha már azt írod hogy középszerű volt a maga idejében. "
Miért kéne a keleti blokkból mutatni? És miért kéne olyat, ami bárki számára elérhető?
A középszerű pontosan azt jelenti, hogy semmi kiemelkedőt nem tud felmutatni. Ahogy ma pl. egy 1.3-as szuzuki swift középszerű egy 750i BMW-hez képest.
"Ezzel vitatkoznék."
Mennyit is megy egy gyári (ált. ugye 3 sebességes...) simson ha nincs megpiszkálva? 60-at? 65-öt? Ennyit bármelyik robogó vagy mai váltós motor megy röhögve (sőt, a 2T-k inkább 80-90et)
"Hát igen. Van rajta kuplung meg váltó. Egy igazi motoron ezek mind megtalálhatóak, egy robogón viszont nem. "
És? Ettől lesz szerinted valami motor, hogy van rajta kuplung meg váltó (elárulom a robogókon is van kuplung, csak nem kézi). Szerintem inkább attól lesz valami motor, hogy nem egy 4 LE-s kólásüvegnyi mákdaráló blokk ketyeg benne, hanem valami használhatóbb.
"Egyébként próbáltál már robogóval földúton menni? Hááát elég szar. "
És, ez hogy jön ide? Simsonnal is mentem már földúton, az sem egy leányálom. De továbbra sincs köze a témához, pláne, mivel a lakhelyem 20 km-es közelében nincs is földút.
"Van aki nem csak a gázt meg a féket szereti húzni... "
Mi is a váltás élménye akkor egy szimón, ha se gyorsulni se lassítani nem szeretsz vele?
"Hát ha nem is 50.000 kilómétert, de 61 ezret biztosan: "
Igen, ezt a linket állandóan mutogatják. Ettől függetlenül mégis valamiért széthullanak a gépek 20e km után. Érdekes.
Mellékesen megjegyzem, hogy manapság itthon azért sírnak legjobban a robogókereskedők, hogy még a kínai négyüetmű 50 / 80 ccm-es blokkok is simán viszik a 80.0000 km-t és nem tudnak eladni hozzá új hengert. Ez inkább elgondolkodtató, mint, hogy EGYETLEN EGY történet kering az interneten egy szimóról ami állítólag ment 60e km-t (ami aztán vagy igaz vagy nem...).
A fogyasztós cikket nem tudom elolvasni, de gondolom valami hasonlóan irreális baromság van benne, hogy hegynek le hátszélben egy porsce után kötve 1 litert fogyasztott a gép / 100 km.
Tessék már felfogni: ÉN NEM A SIMSON ELLEN vagyok. Jópofa kis "váltós robogó" a maga egyéniségével. De NAGYON UNALMAS, hogy állandóan, minden témában elő kell kerülnie a vérmes szimó fanoknak akik bizonygatják, hogy mekkora király gép, öreg, de mégis a legjobb még ma is, stb.. Mert ez nettó baromság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!