Az autómon a kuplung olyan, hogy muszáj teljesen a padlóba taposni váltáskor, ha fél centi is marad a pedál és a padló között, akkor már néha nem megy be sebességbe, hátramenetben meg már meg is ijesztett párszor. Lehet ezt valahogy állítani?
Kopott a kinyomócsapágy és / vagy a tárcsa. Lehet állítani ha még nem volt, vagy cserélni kell ezeket és jó lesz.
Amúgy pedig "illik" váltás előtt tövig nyomni a kuplungot.
csere, minél előbb. Második voltam
89 óta volt cserélve? végülis 20 éves autó, 5-10 évente nem árt kuplungot cserélni
Ha kopott a kuplungtárcsa, akkor magasan fog! Valószínű kuplung munkahenger (hacsak nem bowdenes a kuplung, ha nem, akkor egy munkahengert mindenképp cserélj) vagy kuplungszerkezet hiba! Ha kuplung szerkezet, akkor az drága lesz, valószínű ki kell venni a motort is.
Mennyi műszaki van az autón, mennyire rohadnak a küszöbök? Ha komolyabb baja van, nem biztos, hogy érdemes megcsináltatni!
Hello. Nos azt hiszem én fogom megmondani a megoldást. Nekem is ugyanilyen kocsim van, és a kuplung ott is elég gyatra volt. Kezdődött azzal, hogy nem a hátramenet recsegett, majd jött az, hogy nem lehetett váltani. Kiszedtük a motort, tettünk be úgy kuplungtárcsát és egy csapágyas kiemelőt. Utána jó volt egy darabig. 300 km után a hiba ismét előjött.
Úgy oldottuk meg, hogy a kuplung bovdent kicseréltük. Azt mondják, hogy nem tud megnyúlni, de azt senki sem említette, hogyha a bovden "kiszőrösödik", akkor kilazul és nem lehet a kuplungpedált használni. Tehát emeld meg a pedált teljessen, és a bovden végén húzzá rá egy kicsit. De ha rám halgatsz, akkor kicseréled. Nem drága, 3600 ft az amelyiknek nincsa végén fém nehezék.
Nekem így jó lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!