Milyen fémtetős cabriók vannak 800 000 és 1 millió között?
Ezekből választhatsz /pill.
Szerintem vegyél vissza az igényekből, vagy spórolj még kicsit, mert ez kb. egy kommersz családi kistalicska ára.
Inkább még spórolok, de rossz és csúnya kocsival nem akarok járkálni, főleg mert üzletkötős munkám van, most kezdtem el, és elég bénán venné ki magát, hogyha rossz kocsival mászkálnék.
Amúgy amit mutattál, az törött, azért került ennyibe.
Hát igen, ha én üzletkötő lehetnék, én sem engedném meg magamnak, hogy egy páréves kabriónál gyengébb autóba üljek.
Tudom, hogy töröttek, max. 1 millió határt jelöltél meg, azért a pénzért ebből lehet válogatni.
A fenébe :(
Hát mindegy, ennél még a buszozás is jobb, mint a szégyenkezés, hogy csak ennyire futotta, úgyhogy akkor inkább várok még, és félreteszek. Meg a jogsit is meg kéne már csinálni XD
Szerintem a "max. 5 éves" kritériumot dobd és talán találsz valami megoldást. A Peugeot volt az első a 2000-es évek elején aki a CC-kel az elektromotorosan behajtható tetőt újra divatba hozta. BMW-nek tudtommal soha nem volt keménytetős autója, Audiban is csak a TT-hez létezik utángyártott keménytető - de az nem az igazi. Az SLK Mercihez volt még ilyen, de azt meg más okok miatt nem tudnám jó szívvel ajánlani. Japán gyártóknak is voltak targatetős megoldásai, de az olyan, hogy otthon a garázsban vagy valahol a csomagtartóban tudod tárolni a tetőt és kézzel tudod feltenni, nem épp a legelegánsabb módszer és ezek az autók csak 2 személyesek voltak.
Peugeot 206 CC-ből már 1,5 M körül kapsz szép példányokat és szerintem a te problémádra ez a legmegfelelőbb megoldás. Viszont csak elvben négy személyes, hátra ne nagyon akarj beültetni senkit. Esetleg még a Nissan Micra C+C, de az még drágább és még kissebb.
Vagy a keménytetőt adod fel (a vászontetős megoldások sem olyan rosszak ám) és vehetsz egy Citroen C3 Plurielt vagy Mitsubishi Colt Cabriot.
Hát hacsak nem akarsz ráülni a vászonra akkor nem szakad be az sem :D Alapvető időjárási elemekkel (szél, eső, napsütés) jópár évig bírnia kell a vászontetőnek is, de cseréje sem olyan drága (mondjuk úgy, hogy jóval olcsóbb, mint egy elromló elektromos tető cseréje).
Különben egy alkudozást megérhet az a 206 CC, csak úgy vedd, hogy egy nagyszervízt rögtön kalkulálj be az elején.
4-5 milka alatt ne is nagyon akarj kabriot venni, pláne ne 5 éveset...
206-os keménytetősünk pedig volt, elöl jópofa de hátra egy anorexiás diáklány sem fér be fekve.
A gyakorlatban a nagyméretű kabriokat kivéve (pl. BMW 6-os kabrio, Merci E klass ,stb...) minden cabrio 2 személyes, a hátsó ülés max. a csomagoknak jó...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!