A 2006-2007 5ös bmw-k ára mitől van 3 és 4 millió között?
Meg elvileg km is van bennuk boven.
300+
"Nah meg a fogyasztás is,"
Na megint kezditek...Elmondom neked hogy egy 530d olyan 180as tempókkal járkál el annyiból mint mondjuk egy 1.8as benzines Ford,Opel vagy bármi 120-as tempóval... Szóval nemtudom miért kell a fogyasztásal jönni állandóan
Azért kell állandóan a fogyasztással jönni, mert a baromállatja még csak szuzkiba meg ladába ült és odáig jut el a logikája, hogy 1.3-as szuzuki 7L akkor 3.0-ás BMW biztos 16 L mert annyival nagyobb a motor.
3000-es dízel bmw-kkel simán el lehet járni városban is 10L alatt, sztrádán meg 140-el tempomattal 7-el is simán, 110-el az M0-áson meg még alá is megy.
De a kérdésre válaszolva kedves kérdező:
Ez így "nomális", mivel ezek prémium kategóriás luxus autók. Aki újonnan vesz ilyet az 4-5 évente lecseréli az autóját az új modellre (mert lejárt róla a garancia) és mert megteheti. Nem különösebben csapja szíven, hogy mennyit vesztett az értékéből.
Továbbá ne kergesd magad hiú ábrándokba: Az itthoni BMW-k legalább 70%-át Németországból hozzák. És a német nem hülye, akkor vesz ilyen autót ha évi 50-80e km-t belerak a sztrádán. Mert ha 2 sarokra dolgozik akkor nem fog sztrádakocsit venni. Ezeket szépen hazahozzák, visszatekerik 112.000 km-re benne az órát 350.000-ről és eladják neked. És azért BMW ide vagy oda, 300+e km felett már sok mindent kell majd rajta szervízelni (magyar úton pláne, felfüggesztés, miegymás...) és az alkatrészárak pedig a német vevő zsebéhez vannak szabva, pl.: meglepődnél mennyibe fájna ha első hátsó féktárcsát és a hozzá tartozó betéteket ki kéne cserélned gyárira.
ha ilyet veszel számíts arra hogy min 500ezret rá fogsz majd költeni 1 éven belül, mert miután lejár a garancia hirtelen minden baja előjön.
a fogyasztás nem vészes.
mi 4 éves bömösünkön kellett volna cserélni összes féket, kuplungot, generátort, meg kis kocc miatt első lököst és annyiba jött volna ki h nem is csináltattuk meg, inkább vettünk A6ost amire több mint 1 éve nem kellett költeni semmit sem. lökös csere után nem látszott rajta semmi és megvették a románok. :)
# 5/
Igen, mert az A6-os az olyan jó autó, hogyha béna vagy és nekikoccansz a villanyoszlopnak vele nem horpad be a lökös, fékezni se kell vele, így a fék sem kopik, sőt, a falábbal kezeled a kuplungot (gyártanak egyáltalán kézi váltós 5-öst?!) akkor a nem vágod tropára azt sem benne!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!