Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első kocsinak E30 as BMW?

Első kocsinak E30 as BMW?

Figyelt kérdés
2012. jún. 23. 22:42
1 2 3
 21/22 anonim ***** válasza:

Az első válaszomban is írtam, ha olyan állapotban van el kell hozni.

Nyilván költeni kell erre is, de ilyen áron csak a Swift az amire nem kell költeni, ez sajnos tény.


A nem ráköltős állapot olyan 5-600 környékén indul E30-nál, nekem is annyira jött ki a vége, de én direkt vettem olyat , egyrészt tudom hogy én raktam össze és nem Józsibácsi kókányolta a hétvégi telken, másrészt kihívás volt, harmadrészt meg...szakmai ártalom. :)


Alkatrészárakkal gondolom nem vagytok tisztában, ugyanannyi hozzá mint a Swifthez vagy egy F Astrához, de bontott/felújított cuccokból is nagyon sok van, egész jól ki lehet jönni vele. Végső esetben meg lehet behozni egy papírozatlan donorautót minimális pénzért.


Minimális műszaki érzékkel el lehet boldogulni a szerelésével otthon is nagyrészt, ha kell el tudom küldeni a gyári szerelési útmutatót bárkinek, de le is lehet tölteni 2perc alatt, szóval a szerelő óradíja is megspórolható.


Mondjuk én máshogy látom a dolgokat az is igaz, de nem feltétlenül pénztemető.

2012. jún. 24. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/22 anonim ***** válasza:

23:28 vagyok. Kedves kiflitolvaj, és mr. flash. Akkor elragozom.

Nem azt írtam, hogy minden e30 anyagi csőd, és rossz kocsik. Nekem is nagyon tetszenek, a leginkább BMW-k a BMW-k között. A motorja, az egyik legjobb benzines motor, amit valaha autóba raktak. De szerintetek azért akarják eladni 200.000 forintért, mert így biztosan elviszik? Vagy gyorsan kell a pénz? Valószínűleg azért adják ennyiért, mert ennyit ér, mert a javítására nem akarnak költeni, hanem inkább eladják. És van e30, ami 800 ezer körül van. Azt miért adják annyiért? Mert az rendben van, és nem kell sokat rákölteni. Mert már ráköltöttek.

Fölösleges a swiftel hasonlítani, meg a Fastrával. Mert nem egy kategória. Még szép, hogy egy 2,5 literes hátsókerekes régi bömösnek több a biztosítása az átlagnál. A fogyasztásról ne beszéljünk. Akinek 200.000 Huf-ja van autóra, az valószínűleg nem fog tudni tankolni egy ilyen autót.

Plusz, mivel ez egy nagyon jó konstrukció, valószínüleg azért rossz, és olcsó a verda, mert az előző tulaj nem vigyázott rá. Vett egy erős vérbeli sport autót, nyúzta mint az állat, de nem cserélte időben a cserélendőket, és folyton power slideolt, és folyton 7-ezren pörgette, stb.

És én is erősítem azt a tábort, miszerint a kérdező ha meg is veszi, fel is újítja, és elintézi a papírokat (egyébként elég sok az átírás is, nem csak a kötelező, súly adó, kopó alkatrészek, szűrők, olajak) fel fog csavarodni egy fára. Mert egy 2,5 literes hátsókerekessel, azért hatványozottan könnyebb ezt megtenni, mint egy Fastrával. Nem azt mondom, hogy mindenki aki beleül, az 2 km-en belül meghal, felrobban, kigyullad, felcsavarodik a fára, oszlopra, felborul, elrepül, kettétörik, de tapasztalat nélkül, nagy az esély a balesetre.

2012. jún. 25. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!