Mennyire valós a francia autókkal szembeni elő ítélet?
Peugeotot ne vegyél! Citroen ajánlom...4 éve van meg, 0km-ként vettem, eddig semmit nem kellett rá költeni:)
Citroen c3 1.4 hdi
Citroen? Addig jó,amíg el nem élvez a hidraulika...
Alsóhangon kétszázezer,és sosem lesz már tökéletes!
Renault Cliot ne vegyél. Még egyszerű hiba esetén is úgy szét kell szedni, hogy valamihez hozzáférj, hogy annyi erővel egy teljesen új autót is összeszerelhetsz magadnak.
De általában azt mondják, a francia autók nem igazodnak a többi európai márkához, főleg a nálunk megszokott némethez, ezért szervizigényesebbek és több baj van velük.
Az olaszok pedig slendriánok. Ezt mondom még akkor is, ha évekig volt egy Fiat Tipom, amit nagyon szerettem. De amikor kezdtek kijönni rajta a hibák, az kész tragédia volt. Gyorsan eladtam, de tudd meg, mik jöttek vissza, miket mondott a vevő rólam és az autóról.
Én a 2000es évek elején amikor autóvásárlásra adtam a fejem (életemben először), akkor egy Méganet néztem ki, de ismerősömnek is az volt és rögtön mondta, hogy inkább ne, mert ő nem győzi szervízbe hordani.
Az elektronikájuk nem jó. Most hiába fogják azt mondani a francia autósok, hogy márpedig az ő kocsijuk azóta, meg azóta megvan, de még semi baja nem volt, stb. Nem egy autót láttam már életemben, és igen, a RÉGEBBI francia autók nem a legjobb konstrukciók.
Az új Renault viszont nagyon jó, a legjobb dízelt motort ők csinálják, most már szívesen vennék egy Lagunát.
25 éve csak Renaultok vannak a családban, mi szeretjük, és nincs velük gondunk
szerintem ez csak sztereotípia, semmivel sem rosszabbak a többinél
Peugeot 206-osunk van, 0 km-es márkakereskedésből.
150.000 km van benne eddig.
Hátsó "rugózást" kellett rajta cserélni illetve a biztosítéktáblája a kezdetek óta egy kalap hulladék (=állandóan kihullanak a biztosítékok, megáll, nem indul, de látszólag a helyén van, meg kell mindet piszkálni és megy tovább....), az izzók 3 havonta kiégnek és a fél autót le kell bontani a cseréjükhöz.
A belső anyagok silány műanyagok, minden rezeg, kerreg, kattog kb. fél év után.
Ezeket az idegesítő ám apró hibákat leszámítva meg nem állt soha, komoly alkatrészt sem kellett benne cserélni. Egyszóval én azt mondanám, hogy olcsó húsnak híg a leve alapon ennyit tud.
Kapásból tudok 3 Renault-t ami turbócserés volt... :)
Kettőnél csak a klímakompresszor szorult meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!