Ebben mi az átverés? (bővebben lent)
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne, nézegetem szabadidőmben a használt autó hírdetéseket..és arra lettem figyelmes hogy rengeteg ausztriából,németországból behozzott régebbi BMW (94-98) égész jó állapotban nagyon kedvező áron eladó. Arra gondoltam biztos leharcolt szarok. de a mi nap egyik ismerősömet elkísértem egy autókereskedésbe és nézelődtünk viszonylagos nyugalomban.. a tulaj éppen nem nagyon ért rá velünk foglalkozni ezért átnéztem alaposan az ott lévő szintén németországból behozott két 316-os BMW-t nem vagyok egy nagy autó szakértő de azért tudom mit kell alaposan megnézni egy használt autón. A legnagyobb meglepetésemre ezek a BMW-k koruk ellenére nagyon jó állapotban voltak az áruk pedig 300.000+ reg adó! kb 100.000 Ft. ráfordítással egész jó kis autók lennének normális emberek kezében meg még jó 10 évig elszaladnának!
Én viszont nehezen tudom elképzelni hogy egy tipp topp 316 BMW-t még ha 15 éves is 300.000 Ft-t adnak! Arra lennénk kíváncsi hogy ezekben az autókban mi az átverés?
Válaszokat előre is köszönöm!
A BMW-knek is-csakúgy,mint az összes többi idősebb benzinfalónak-leáldozott manapság,szinte értéktelenné váltak.
Nézd csak meg,X5-ös,Ml Merci stb stb..
1-2 millióért megkapod.Enyhe túlzással úgy dobják az ember után,csak vigye már el valaki.
Ami kintről van, nagy valószínűséggel, százezreket futottak le elsősorban luxus, és divatmárkák márkák, mint pl audi bmw merci, vw. főleg a dízel motorosok. Attól függetlenül, hogy mennyit mutat a kilométeróra. (észre vetted már hogy szinte minden közép, és felső kategóriás kocsiban, az átlag max150.000km Magyarországon. Ha jobban megnézed a külföldi használt auto hirdetéseket az átlag km, egy 10 éves luxus, vagy divat márkánál, 250.000km-től kezdődik.
És ugye ha van benne km, akkor ebből kifolyólag, felmerülhetnek az aktúális problémák a motornál, pl:nincs kompresszió, (jobb esetben gyűrű csere, rosszabb esetben, dugattyúk, gyűrűk, csapágyak, cseréje, legrosszabb esetben fúrás. (nem olcsó, egyik sem) lehet probléma a benzin szivattyúval, a katalizátorral, klímával, az elektronikával, és az sem mellékes, hogy egy 10 éven felüli kocsinál, már jelentkezik a rozsda.
És az sem érdemes elfelejteni, hogy ami külföldről van, nem lehet tudni azt, hogy volt karban tartva, ha kereskedésben veszed. (lemossák a motort, leszilikonoznak mindent, foltban megfújják a sérüléseket, kijavítják valami zúg festővel fillérekért, amit mindenképpen kell, azt kicserélik. Vissza pörgetik 140.000-re. aztán jön a süketelés, hogy nagyon jól karban volt tartva, ....stb...de semmi papír, vagy számla, vagy akármi sincs róla. Én azt mondom, inkább menj ki te külföldre, ha egy normális gépet akarsz.
Az autókereskedők ratyik.
A 18:48-as vagyok.
Azt elfelejtettem, hogy még a hengerfej is probléma forrása lehet, ami a leírt rossz kompresszióból adódó, más rosszul működő alkatrészek, kombinációjával párosulhat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!