Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ebben mi az átverés? (bővebben...

Ebben mi az átverés? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Sziasztok!


A kérdésem a következő lenne, nézegetem szabadidőmben a használt autó hírdetéseket..és arra lettem figyelmes hogy rengeteg ausztriából,németországból behozzott régebbi BMW (94-98) égész jó állapotban nagyon kedvező áron eladó. Arra gondoltam biztos leharcolt szarok. de a mi nap egyik ismerősömet elkísértem egy autókereskedésbe és nézelődtünk viszonylagos nyugalomban.. a tulaj éppen nem nagyon ért rá velünk foglalkozni ezért átnéztem alaposan az ott lévő szintén németországból behozott két 316-os BMW-t nem vagyok egy nagy autó szakértő de azért tudom mit kell alaposan megnézni egy használt autón. A legnagyobb meglepetésemre ezek a BMW-k koruk ellenére nagyon jó állapotban voltak az áruk pedig 300.000+ reg adó! kb 100.000 Ft. ráfordítással egész jó kis autók lennének normális emberek kezében meg még jó 10 évig elszaladnának!


Én viszont nehezen tudom elképzelni hogy egy tipp topp 316 BMW-t még ha 15 éves is 300.000 Ft-t adnak! Arra lennénk kíváncsi hogy ezekben az autókban mi az átverés?


Válaszokat előre is köszönöm!


2012. máj. 21. 18:06
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
Egy 15 éves hármas BMW jellemzően 700-800 ezer forint. Ha jelentősen olcsóbb, akkor ott valami nem tiszta. Papírjai rendben vannak?
2012. máj. 21. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:

A BMW-knek is-csakúgy,mint az összes többi idősebb benzinfalónak-leáldozott manapság,szinte értéktelenné váltak.

Nézd csak meg,X5-ös,Ml Merci stb stb..

1-2 millióért megkapod.Enyhe túlzással úgy dobják az ember után,csak vigye már el valaki.

2012. máj. 21. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
Többnyire semmi. Ha a motor jó, nincs nagy karosszéria hiba akkor általában semmi bajuk nincs, csak a természetes elhasználódás. Több okból is lehetnek olcsóak, ezek már német szemmel öreg vasak, amiket újkorukban valószínűleg középosztálybeliek vettek meg, mára már elveszett a presztizsük így nem nagyon fogják megvenni. Más részről sokat is fogyasztanak, meg valószínűleg motorgenerál előtt adják le őket ( meg egyéb ilyen nagyobb melók) így tudod hogy ezt is bele kell számolni.
2012. máj. 21. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 A kérdező kommentje:
Az egyiknek amit a kereskedésben néztem minden papírja rendben volt(bár nem nehéz a mai világban már egy szinte igazínak tűnőd hamísítani)! Én valami motor gondra gondoltam, mert ugye BMW-be az alkatrész arany áron van..de beindíotta a tag nagyon egézséges hangja volt a motornak..bár lehet hogy később még is beszarik...
2012. máj. 21. 18:19
 5/23 anonim ***** válasza:
Semmi, egyszerűen túl nagy az osztrák-német és a magyar piac közti különbség, így furcsának tűnhetnek az ottani használtautó árak. Ott az emberek már ritkán vesznek 15-20 évesnél öregebb autót. Éppen ezért olyan felháborító nálunk a regadó mértéke, hiszen ezzel próbálják meg megakadályozni, hogy ne mi legyünk Európa használtautó-temetője, és próbálják élénkíteni a hazai új-autó piacot.
2012. máj. 21. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 A kérdező kommentje:
Azért egy 1,6-os motor amire odafigyelnek nem akkora üzemanyag faló...
2012. máj. 21. 18:22
 7/23 anonim ***** válasza:

Ami kintről van, nagy valószínűséggel, százezreket futottak le elsősorban luxus, és divatmárkák márkák, mint pl audi bmw merci, vw. főleg a dízel motorosok. Attól függetlenül, hogy mennyit mutat a kilométeróra. (észre vetted már hogy szinte minden közép, és felső kategóriás kocsiban, az átlag max150.000km Magyarországon. Ha jobban megnézed a külföldi használt auto hirdetéseket az átlag km, egy 10 éves luxus, vagy divat márkánál, 250.000km-től kezdődik.

És ugye ha van benne km, akkor ebből kifolyólag, felmerülhetnek az aktúális problémák a motornál, pl:nincs kompresszió, (jobb esetben gyűrű csere, rosszabb esetben, dugattyúk, gyűrűk, csapágyak, cseréje, legrosszabb esetben fúrás. (nem olcsó, egyik sem) lehet probléma a benzin szivattyúval, a katalizátorral, klímával, az elektronikával, és az sem mellékes, hogy egy 10 éven felüli kocsinál, már jelentkezik a rozsda.

És az sem érdemes elfelejteni, hogy ami külföldről van, nem lehet tudni azt, hogy volt karban tartva, ha kereskedésben veszed. (lemossák a motort, leszilikonoznak mindent, foltban megfújják a sérüléseket, kijavítják valami zúg festővel fillérekért, amit mindenképpen kell, azt kicserélik. Vissza pörgetik 140.000-re. aztán jön a süketelés, hogy nagyon jól karban volt tartva, ....stb...de semmi papír, vagy számla, vagy akármi sincs róla. Én azt mondom, inkább menj ki te külföldre, ha egy normális gépet akarsz.

Az autókereskedők ratyik.

2012. máj. 21. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza:

A 18:48-as vagyok.

Azt elfelejtettem, hogy még a hengerfej is probléma forrása lehet, ami a leírt rossz kompresszióból adódó, más rosszul működő alkatrészek, kombinációjával párosulhat.

2012. máj. 21. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 A kérdező kommentje:
Nekem van autóm és nagyon szeretem... persze a nagy részük gány az tuti..de az a kettő biztos hogy nem volt leharcoltva... és mégis nagyon jó áruk volt...
2012. máj. 21. 18:59
 10/23 anonim ***** válasza:
Nem minden arany, ami fénylik.
2012. máj. 21. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!