Miért igen, vagy miért nem vennétek veterán autót (min.30 éves)?
Valami régi amcsi dög nekem is jó lenne eteránnak, BUick Electra 225, Camaro Z28 vagy egy régi Charger.
Európaiból valami régebbi mergának örülnék:)
Nem mert már van. Kettő meg felesleges.
Pontosabban 34 éves az autó, de nem OT-s a rendszáma. Nem sok értelmét látom kiváltani rá az OT-t. Egyrészt plusz költség, másrészt az autó használhatóságát, üzembiztosságát rontaná (mivel használatban van), ha eredeti gyengébb gumikat raknám rá, vagy a gyújtást elektronikusról visszaállítanám mechanikus megszakítósra.
A biztosítás így is kb 10eFt/év körül van rá.
14-es! milyen kocsid van? :)
Nem kell a gyárilag előírt gumikat rárakni, csak a vizsga ideje alatt. Utána olyat raksz rá amilyet akarsz. Miután megvan az OT rendszám, kisebb változásokat eszközölhetsz rajta, pl gumik, gyújtás, egyéb apróságok, melyek rövid időn belül visszaállíthatók gyári előírásúra. Pluszköltség az OT, de szerintem hamar megtérül, mert ugye nem kell a kocsira adózni sem. Csak a kötelezőt fizetnéd és az üzemanyagot.
Úgy látom, a többségnek az USA kocsik jönnek be. Csak egyetérteni tudok! :D
Egyébként én azért vennék veteránt mert ha leOT-ztatom akkor nem kell rá adózni, olcsón kijövök vele, ha jól meg van csinálva sokkal strapabíróbb, és ritkábban romlik el mint az újak, és persze hihetetlenül jól néznek ki, ráadásul az USA autókban elég erős motor van ahhoz, hogy az újakat maga alá gyűrje. De mindenképp legyen eredeti, mert az az igazi. Az újak szarok, alig 10 évet bírnak, a "formájuk" ... azt inkább nem jellemezném, nem tűr nyomdapapírt.
Hogy mi a rossz a veteránokban? Csak 1 dolgot tudnék mondani: fogyasztás. Több nincs!
Ez az én véleményem!
ne kombináljál, te igen hülye, szerinted aki egy OT kaliberű kocsit megvesz és fenntart, tehát patika állapotú 30 éves kocsija van annak filléres gondjai vannak, és érdekli hogy nem kell adózni utána?!
Vagy netán majd épp ezt a kocsiját fogja a napi darálóban széthajtani, és nem tart mellette másikat? Menj inkább vissza tütükézni azt húzd ki a kezed a biliből, hülyegyerek.
#17 - miért háborodtál fel? Többszáz lóerős amerikai gépszörnyeknél azért fontos már az országba is muzeális minősítéssel behozni, mert úgy a regadót sem kéri az állam. Ráadásul a teljesítmény miatt az éves adóból is el lehet pár km-t kocsikázni vele. Lehet nem az utóbbi az elsődleges, de sok kicsi sokra megy.
Nem beszélve arról, hogy OT vizsga esetén a műszaki követelmények nem a mai elvárások, hanem a jármű korának megfelelőek. Tehát ha jól tudom a szabályokat, akkor OT-n átengedhető egy jármű egykörös fékkel is, sárga féklámpával, vagy piros indexekkel - ez mind pénz, pénz, pénz... "Nagyban" megéri anyagilag, pl. egy gyakori motorkerékpárnál, mint a Pannonia nem biztos.
17-es te valami nagyon barom vagy. Egy veterán fenntartása nincs olyan költséges mint egy mai autóé amin ezerfajta adó van. Persze nem mind1 miről beszélünk. Átlagember szerinted nem tarthat fenn veteránt? Dehogynem! Nem veterán ferrarikról meg rolls-okról beszélünk, hanem a régi idők átlagembereinek autóiról, amik ma sem drágák. OT-s ladák, trabantok, Ford mustang, Thunderbirdök, stb.
Nem csak a gazdag emberek kiváltásga ez te nagyon sötét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!