Szeretnék venni egy suzuki swiftet,17 éves leszek. Mennyiért érdemes, illetve mit érdemes főként megnézni rajta?
1.3-asat szeretnék,olyan 200-300 között. A régebbi széria,ami asszem 96-nál régebben készült,az is megbízható?
vagy esetleg vegyek benzin-gázos ladát? Edzeni járnék vele télen,nyáron:D
"papírok nélkül 100 000ft
friss műszakival 260 000ft
a papírok nélkül azt jelenti forgalomból végleg kivonva és a vevő nem tudja üzembe helyezni nekem fölöslegesé vált mert 3 autóm van friss vizsga meg egy értelmű .de az autónak van minden papírja a félreérté mait írom ide de a 100e ft papírok nélkül kivonatva értendö"
Hoppezz?:D ez nem is hangzik olyan rosszul,bár fene tudja,mit csinál 160ezerért... megvenném inkább úgy,ahogy van lejárt papírokkal és rákölteném én azt a 140 körüli összeget+a műszaki 20k:D
Ilyen nincs, a végleges kivonáshoz bontási igazolás kell, azt meg nem nagyon szoktak "csak úgy" adni. A helyesírás alapján eléggé gyanús. Egyébként meg kell nézni, és ha olyan akkor beajánlani érte 150et a lejárt papírokkal.
De ez lassan már a fillérb*szás kategória lesz ha így folyatod. :D Inkább vegyél egy normálisat, ahogy néztem 250ért már jó 1.3-asok vannak, és hagyd ki ezt a a faszit.
"200-250 ezer km,az már nem olyan jó?"
Tipikus magyar mentalitás. 200Ezer km fölött szerinted nem autó az autó? Csendben megjegyezném, hogy a magyarországi 15 éves autóknak 90%-ban több, mint 200Ezer km van! ;) Szóval 200-250Ezer km még jó! Természetesen megfelelő karbantartás mellett! A kereskedők meg előszeretettel szeretik visszatekergetni az órákat, mert 200Eezer km alatt még is csak drágábban és hamarabb is elkelnek az autók! :( Persze vannak olyan emberek akik 100Ezer km alatt is letudnak amortizálni egy autót, és vannak olyan igényes tulajok is akiknek több 100Ezer km-t is elgurul a kocsijuk probléma nélkül. A Suzukiknak meg amúgy is strapabíró motorjuk van, szóval még a 300Ezer km-t is simán tudják teljesíteni! ;) Egyébként ne azt nézd, hogy hány km van benne, hanem, hogy milyen állapotban van.
Én pl a Suzukimat "állítólag" 180Ezer km-rel vettem (2010-ben 98-as modell). Ami azért érdekes, mert az óra 50Ezer km-en volt. Amúgy a Suzukik órája 100Ezer km-enként nullázódnak. Szóval az a 180Ezer, vagy 150 volt, vagy valószínűség szerint inkább 250. De tökéletesen működik, szóval no para a km óra állás miatt! :D
Az útburkolat minősége inkább a gumikat, futóművet és legfőképpen a féltengelyt gyilkolja. :( Semmi köze a motorhoz! ;) :P Úgy hogy vásárlás előtt ezeket minden féle képen teszteld-ellenőrizd!
-Gumik ellenőrzése: Mind a 4 gumi egyforma? Futófelülete egyformán van-e kopva? Nem "nyalta-e el" a rossz futómű beállítás a gumikat valamelyik oldalt.
-Féltengely ellenőrzése: Állóhelyben kitekered teljesen a kormányt az egyik irányba, majd egy kövér gázzal megindulsz. Persze úgy, hogy a kerék ne pörögjön ki! Ugyan ezt megismétled a másik irányba is, ha nem kopog akkor oké, ha kopog akkor valószínűleg féltengelyes!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!