Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szeretnék venni egy suzuki...

Szeretnék venni egy suzuki swiftet,17 éves leszek. Mennyiért érdemes, illetve mit érdemes főként megnézni rajta?

Figyelt kérdés

1.3-asat szeretnék,olyan 200-300 között. A régebbi széria,ami asszem 96-nál régebben készült,az is megbízható?

vagy esetleg vegyek benzin-gázos ladát? Edzeni járnék vele télen,nyáron:D



2012. máj. 7. 21:39
1 2 3 4
 21/34 anonim ***** válasza:
200Ezerért sanszos, hogy valami leharcolt példányba fogsz bele akadni. Főleg kereskedőnél! Vagy valami közel 20 éves roncsba. Magánszemélynél már több esélyed van ennyi pénzért egy jót kifogni. Főleg amint már írtam, ha idős házaspártól veszed, vagy olyantól akinek esetleg csak 2. szám autóként volt használatos.
2012. máj. 8. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/34 A kérdező kommentje:

"papírok nélkül 100 000ft

friss műszakival 260 000ft

a papírok nélkül azt jelenti forgalomból végleg kivonva és a vevő nem tudja üzembe helyezni nekem fölöslegesé vált mert 3 autóm van friss vizsga meg egy értelmű .de az autónak van minden papírja a félreérté mait írom ide de a 100e ft papírok nélkül kivonatva értendö"

Hoppezz?:D ez nem is hangzik olyan rosszul,bár fene tudja,mit csinál 160ezerért... megvenném inkább úgy,ahogy van lejárt papírokkal és rákölteném én azt a 140 körüli összeget+a műszaki 20k:D

2012. máj. 8. 22:18
 23/34 anonim ***** válasza:

Ilyen nincs, a végleges kivonáshoz bontási igazolás kell, azt meg nem nagyon szoktak "csak úgy" adni. A helyesírás alapján eléggé gyanús. Egyébként meg kell nézni, és ha olyan akkor beajánlani érte 150et a lejárt papírokkal.


De ez lassan már a fillérb*szás kategória lesz ha így folyatod. :D Inkább vegyél egy normálisat, ahogy néztem 250ért már jó 1.3-asok vannak, és hagyd ki ezt a a faszit.

2012. máj. 8. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/34 A kérdező kommentje:
fillérb*szás:D:D:D:D megfogadom a tanácsot,veszek 250 körül egy jót:D amiben van 200-250 ezer km,az már nem olyan jó?(tegyük fel,hogy karbantartott,meg egy normális családé volt(magyar családé..:D))
2012. máj. 9. 12:32
 25/34 anonim ***** válasza:

"200-250 ezer km,az már nem olyan jó?"

Tipikus magyar mentalitás. 200Ezer km fölött szerinted nem autó az autó? Csendben megjegyezném, hogy a magyarországi 15 éves autóknak 90%-ban több, mint 200Ezer km van! ;) Szóval 200-250Ezer km még jó! Természetesen megfelelő karbantartás mellett! A kereskedők meg előszeretettel szeretik visszatekergetni az órákat, mert 200Eezer km alatt még is csak drágábban és hamarabb is elkelnek az autók! :( Persze vannak olyan emberek akik 100Ezer km alatt is letudnak amortizálni egy autót, és vannak olyan igényes tulajok is akiknek több 100Ezer km-t is elgurul a kocsijuk probléma nélkül. A Suzukiknak meg amúgy is strapabíró motorjuk van, szóval még a 300Ezer km-t is simán tudják teljesíteni! ;) Egyébként ne azt nézd, hogy hány km van benne, hanem, hogy milyen állapotban van.

Én pl a Suzukimat "állítólag" 180Ezer km-rel vettem (2010-ben 98-as modell). Ami azért érdekes, mert az óra 50Ezer km-en volt. Amúgy a Suzukik órája 100Ezer km-enként nullázódnak. Szóval az a 180Ezer, vagy 150 volt, vagy valószínűség szerint inkább 250. De tökéletesen működik, szóval no para a km óra állás miatt! :D

2012. máj. 9. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/34 A kérdező kommentje:
ezt a magyar utak minőségének figyelembe vételével mondtam:D azért ha egy magyarnak,meg egy németnek ugyanolyan vezetési stílusa van, egyszerre kezdenek el vezetni egy ugyanolyan kocsit,azért a magyar,meg a német 100ezer kilométeres kocsi között lesz sok különbség:D bár romániában rosszabbak az utak,tehát még ennek is örülni kell:D akkor értem,tehát nem baj a 200e fölötti futás:D köszi
2012. máj. 9. 21:07
 27/34 anonim ***** válasza:

Az útburkolat minősége inkább a gumikat, futóművet és legfőképpen a féltengelyt gyilkolja. :( Semmi köze a motorhoz! ;) :P Úgy hogy vásárlás előtt ezeket minden féle képen teszteld-ellenőrizd!

-Gumik ellenőrzése: Mind a 4 gumi egyforma? Futófelülete egyformán van-e kopva? Nem "nyalta-e el" a rossz futómű beállítás a gumikat valamelyik oldalt.

-Féltengely ellenőrzése: Állóhelyben kitekered teljesen a kormányt az egyik irányba, majd egy kövér gázzal megindulsz. Persze úgy, hogy a kerék ne pörögjön ki! Ugyan ezt megismétled a másik irányba is, ha nem kopog akkor oké, ha kopog akkor valószínűleg féltengelyes!

2012. máj. 9. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/34 anonim ***** válasza:
Amúgy, ha már a kocsi áránál járunk, remélem az átírási költséget belekalkuláltad a keretbe. Egy 1.3-as Suzinál ez kb. 55-60Ezerebe kerül! De max. 60! Annál tényleg nem több! Köbcentinként már nem tudom, hogy hány forint + eredetiség vizsgálat + törzskönyv + a fene se emlékszik már rá, hogy mi került abba annyiba! :(
2012. máj. 9. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/34 A kérdező kommentje:
az a baj,hogy megvennék egy jó kocsit,és költhetnék a sok papírmunkára több tízezret:S nem túl jó...:( Komolyan 60 ezer?:O hát akkor már külföldit veszek,és elveszek a vételárból 40 ezret.Vagy ezt igy nem érdemes? ez a sok papírmunka a kocsi minőségének a kárára fog menni:(
2012. máj. 10. 08:02
 30/34 anonim ***** válasza:
Ha jól tudom a külföldi autók átpapírozása még drágább és macerásabb. Pontosan azért, hogy a kedves vásárlónak ne érje meg! :( Nem vicceltem, az átírás költségével! Kemény, ropogós 60Ezer Magyar Forint! MAXIMUM! De kb. olyan 55-56Ezer lesz.
2012. máj. 10. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!