Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyiért és melyik típust...

Mennyiért és melyik típust érdemes mercedes W126-osból venni?

Figyelt kérdés

Az is érdekelne mennyibe kerül a fenntartása éves szinten

(biztosítás) illetve milyen alkatrészek szoktak meghibásodni.


2011. júl. 12. 17:20
 1/3 anonim ***** válasza:
Gyönyörű az a gép. De ami nem roncstelepre való még, az nagyon-nagyon drága.
2011. júl. 12. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Húsz ezer euro-ért már németben lehet kapni jó W126-ost. De az csak német rendszámmal annyi.
2011. júl. 12. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Ez nem egy egyszerű kérdés. Nekem álmai autója a W126. Bizony-bizony addig nézegettem is őket a hirdetésekben, míg meg nem vettem egyet. Az tényleg drága, amelyik jó állapotban van. Nekem kevés pénzem volt, így vettem egyet, amit megnéztem, és azt mondtam megéri az árát. Az 220 000 volt, egy 82-es, benzines, V8, 3839 cm3-is.

Itt már megtorpan az ember, hiszen ez egyértelműen egy benzintemető. Szóval csak úgy érdemes megvenni, ha tudod tankolni. Mivel hobbiautónak szántam, így nekem tökéletes. De ha van pénzed, akkor ne tétovázz! :) De lehet kapni üzemanyagbarátabb dízeleket is.

Nos, az alacsony vételár bizony egy másik dolgot is felvetett, hogy lesz mit költeni a "kicsikére". És ez bizony már első látogatásomnál is azonnal vágható volt. Külsőre is le volt lakva kicsit, de mindenhol látszott, hogy az előző gazdi csak a lóerőket szerette benne. Első körünknél már kapartatva indította el a nem kis önsúlyú limiuzint. Már akkor fájt a szívem, azonnal tudtam, hogy meg kell mentenem... :)

Szóval a lényeg, hogy sok minden ki lett már cserélve ezalatt a jó egy év alatt. Szép lassan minden elszállt, de hát 29 év azért látszik. Közel 800ezret költöttem rá eddig, de még nincs vége. Már eleve úgy hoztam el, hogy egy éve nem volt rajta műszaki, mégis saját lábán jött haza, több, mint 200 km-t megtéve. A motor hangja akkor is csodás volt, de most, hogy már pár dolog rendbe lett téve, egyszerűen nem lehet szavakkal leírni. Át kell élni.

Visszatérve a kérdésedre ( ideje már, gondolom... :) ), amint látod, ami jó állapotban van, azt meg kell fizetni, ami viszont viszonylag olcsó, arra meg úgyis költeni kell. Én azért is választottam a második verziót, mert saját magam számára vásároltam a kocsit, és nem is akarok tőle megszabadulni, tehát nem egy-két évre szóló vásár volt, és ebből következik az is, hogy így legalább amit én cseréltem ki, azt legalább már tudom, hogy ki lett cserélve. Ez azért is jó, mert az alkatrészeket mind újra cseréltem, és nem egy másikból lett kiszedve, és felújítva. Összetett kérdés ez.

A meghibásodásokról igazából nem tudok mit mondani. Az automata váltója minden idők egyik legmegbízhatóbb váltója. Ami elromlott, azt én valójában az időnek tudtam be. És az külön jó, hogy mivel német kocsiról van szó, elég jó az alkatrész-ellátottság is.

A biztosítás jelentéktelen, hiába a nagy teljesítmény, az Allianz-nál ( ami szerintem elég jó biztosító )éves szinten mindösszesen 30ezret kell fizetnem. És ugye egy év múlva már veteránosítható is lesz, az pedig még jobb...

2011. júl. 29. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!