Mercedes-Benz 190 (w201), w123, vagy Volvo 850?
A W123 tartós, időtálló, tágas - de sajnos erre már 15-20 éve rájöttek. Nem véletlen a "zöldséges Merci" név: az itthoni kínálat 90%-a agyonütött, pajtában tákolt, vállalhatatlan állapotú példányokból áll, a maradék pedig megfizethetetlenül drága (épp azért, mert kevés van belőle).
A W201 valamivel fiatalabb, de már azokat is sikerült kellően leamortizálni. A rendszerváltás után iszonyatos mennyiségben beáramló nyugat-európai használtautók között szép számmal akadtak W201-esek, amiből itthon "villogós autó" lett, karbantartás nélkül, padlógázon bőgetve.
A 850-es a trió legfiatalabb tagja, abból van esély épkézláb állapotút találni. Az R-ek izgalmasan hangzanak, de érdemes kerülni őket, mert nagy részüket szanaszéjjel hajtották. Viszont egy szívómotoros változattal minden bizonnyal jó üzletet tudsz csinálni.
A lényeg amúgy sem a típus, hanem az állapot: hiába veszel egy legendásan megbízható autót, ha előtte traktorból kendácsolták bele a féltengelyt és a kovácsoltvas kapuszárnyat hegesztették alá, hogy megtartsa a padlólemezt. Abból sosem lesz rendes autó. Ha viszont kifogsz egy újonnan kicsit nyűgösebb típust kiváló állapotban, akkor vélhetően kevesebb bajod lesz vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!