A szomszédomnak az egyik autója ilyen volt.Egyszer utaztam vele utasként és megmondom őszintén hogy nekem kényelmetlen és furcsa volt az egész , belül is rossz minőségű anyagok vannak benne.Persze én a Passathoz szoktam lehet azért volt furcsa.A szomszédot eddig 4x hagyta cserben pedig nem régi és széthajtott autó.
Én nem vennék ilyen kocsit.
2012. máj. 5. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/16 anonim válasza:
fapados gép egyszerű suzuki.
2012. máj. 5. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
4/16 anonim válasza:
Én nem akarok róla rosszat mondani, de még anno Trabantunk volt, nem adta meg nekünk az Ignis az elsőbbséget és oldalról kb. 30-cal nekimentünk. Oldalára borult, mint a szar.
2012. máj. 5. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/16 anonim válasza:
Jó autó, ha nem karambolozol vele.
2012. máj. 5. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/16 anonim válasza:
Egy kalap sz@r minden suzuki. Ronda is, és sörösdobozból gyártják a kasztniját. Eszedbe ne jutson venni. Apám is ezerszer megbánta és most visszasírja az 1200-es Ladáját, amivel most én járok.
2012. máj. 5. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 anonim válasza:
A legszánalmasabb Suzuki szidók akik még mindig Ladával járnak. Nézzél már magadra ember...
2012. máj. 5. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/16 anonim válasza:
Menettulajdonság? Hát az rossz ennél a modellnél; az a tulajdonsága hogy használtan olcsó, és olcsó hozzá az utánagyártott alkatrész, nem kell vele gyorsan menni...
2012. máj. 5. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
Városba A-ból B-be elkocorászni vele. Olcsó hozzá az alkatrész, keveset fogyaszt. Kifejezetten kényelmetlen, a futóműve életveszélyes, a fékek alulméretezettek, magasan van a súlypontja (ez az összes újabb suzukira érvényes), virsligumik, semmi tapadás, gyűrődési zóna iszonyatosan kicsi (igazából az arcod az)
Azoknak való, akiknek mindegy hány komprumisszumot kell kötni ahhoz hogy a legolcsóbban eljussanak A-ból B-be. Legyen az a kényelem, de rosszabb esetben a biztonság. Egy 30-40es koccanást még el tud nyelni, de nagyobb sebességnél, vagy borulásnál ott maradsz.
2012. máj. 5. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
10/16 anonim válasza:
A gyűrődési zóna és a törésteszt nem rosszabb, mint egy C Corsa, Pug 206 autóban.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!