Lehet szarozni nekem is 1,5 Dci van. Renault megane 110 le
A motor az kítűnő a visszatérő hiba mindig a klíma meg az első lámpák valamelyike sürün kiégnek . Am rteljesen kitűnő motor Meg ahhoz képest hogy 1,5 jólmegy:D Integetni szoktam:D
2012. júl. 21. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
12/42 anonim válasza:
Kinek szoktál integetni?
2012. júl. 22. 01:57
Hasznos számodra ez a válasz?
13/42 anonim válasza:
Nekem is integethetsz amikor elmegyek melletted a 2.0PDTDI-vel 170LE-vel arra mondhatom hogy jól megy :P
2012. dec. 13. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
14/42 anonim válasza:
Renaultban is van 2.0DCi 180 pacival:)
Csak kétharmadába kerül, mint ugyanez fosvágenben.
2012. dec. 13. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
15/42 anonim válasza:
Jók ezek a beírások.
10 éve hajtom a 80 lovas 1.5dci-t. 255.000 van benne. Soha semmilyen hibája nem volt. Elvisz A-ból B-be kb 4.5l átlaggal és csak a kötelező karbantartást kapta.
2013. jan. 17. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
16/42 anonim válasza:
Én szerintem és saját bőrömön tapasztalva thaliánk van 10dik éve idén és ennyire rossz autót életemben nem láttam még most érte el a 100.000km és második sor porlasztósort kapta meg+3turbó csere és a motorja úgy zúg mint egy busz teljesítményileg se az igazi..
2013. febr. 7. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
17/42 anonim válasza:
Áruld már el, hogy mi a jóeget csináltok azzal az autóval!
Nekünk Clio van sok sok éve, összesen 250e Km-t megtéve, kettőben is 150e Km felett volt, és 0 meghibásodás! Azaz 0.
2013. febr. 7. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
18/42 anonim válasza:
„0 meghibásodás! Azaz 0.”
Azaz nulla.
2013. febr. 10. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
19/42 anonim válasza:
Üdv.Nekem egy megane 2 esem van 106 LE-s változat.A sok rossz indulatú,"a szerelő ezt mondta" emberek szerintem arról az autóról alkossanak véleményt amit már használnak pár éve...A renaultoknak és a dci-knek vannak sajátos dolgai amik gondos gazdákra vágynak.A ugy tetszik az autónak lelke van...amit adsz neki jó esetben vissza is kapod.Mivel Common rail befecskedezés van ezért az üzemanyag minőségére figyelni kell és annak szűrésére.Ez a motor és a közvetlen alkatrészek legnagyobb ellensége,főleg,hogy magyarországon nagyon rossz minőségű gázolajt kapni ugyanis vízezve ,sokszor etanolt is kevenek hozzá.Ezek mellett rettenetessen száraz is és emiatt oda kell figyelni a gázolaj szűrőre (70ekm után csere),magasnyomásű szívatyúra.Ezeket elmarja a száraz gázolaj és minden retek belemegy a befecskendezébe és akkor baj van ugyanis porlasztócsúcsokat kell cserélni ami 90eft kezdődik /darab.Ezeket a dolgokat nagy mértékben ki lehet küszöbölni ha 1 tank gázolajhoz öntösz 1-2dl 2t motorolajat,ugyanis ez kenést add a gázolajnak ami igy nem marja szét a szűrőket.. Szóval egy kis odafigyeléssel meg lehet kímélni a pénztárcánkat és nem utolsó sorban az autónkat.Hajtókarcsapágy csere 120ekm nél esedékes ami elég rosszul hangzik de nem nagy dolog otthon meg lehet csinálni ha van egy kis barkács tehetséged(kb 15e ft ból amibe benne vannak a hozzá ajánlott szerszámok és max 1 nap).
2013. júl. 10. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
20/42 anonim válasza:
Pár sorral feljebb panaszkodó felhasználót megkérdezném,hogy mi történt 3db turbóval....Turbó meghiubásodásnak oka van amit a csere előtt meg kell keresni és javítani...Turbó csere után gyakori szokott lenni a coller szétnyílássa mert turbót nem csak ugy szoktunk cserélni,hogy kiveszem és beteszem...és ha szétnyílt a cooler akkor jöhet a következő turbó..
Legalábbis megane 2-be gyakori turbó csere után ugyanis a sok jó autószerelő nem foglalkozik iyenekkel,aztán meg mondják,hogy milyen szar a dci és a renault..
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!