Mennyire megbízhatóak a Renault 1.5 dci motorok?
egy foss :)
egyik ismerösöm nek volt 1 év allat 2 szer is cserélték de folytatom , kiberéltem egy kis busz szerencsére amit akartam renault dci kis busz nem volt bent, erre kaptam toyotát, mikor visza vittem a férfi mondta szerencséd van nem vited győrben lerobant a kocsi motornak lőtek !80 ezer km volt benne amugy.
és autoszerelő barátom mindig mondja, dci foss- ford mondeo az a motor ami tdci foss , kicsi motorbol hoznak ki nagy erőt és nem megy nem birja!!!
Semmivel sincs nagyobb esély az elromlására, mint más dízel autónál. Biztos jönnek majd, hogy vegyél németet, dehát alternatívaként a fosvágen 1.4-ese van, ami nevetségesen magas ára ellenére egy kalap fost nem ér.
Nyugodtan vedd csak meg, ha jó állapotú autóról van szó.
Milyen fajtát szeretnél egyébként?
1,5 dCi-nél van 1-2 fontos dolog amit ha betart az ember, akkor gazdaságos és hű társ lesz.
Hidegen kímélni.
Meghajtott motort tilos rögtön leállítani, 1-2 percig alapjáraton járatni kell.
Normális benzinkútra járni és nem kannázni.
Olajcsere 10ezrenként (nem pedig ahogy a gyári előírás.
Vezérműszíj csere időben. Vízpumpa is!!!
Hűtőfolyadék csere időben.
100 ezrenként főtengely csapágyak cseréje. (Sajnos ezt sehol nem reklámozzák, de meg kell csinálni. Főleg a 85 és 110 LE motoroknál.
És ha ezekkel megvagyunk, akkor is jó eséllyel 150-200 ezrenként meghalnak a befecskendezők és a magasnyomású szivattyú. Ez több százezer Ft-s móka.
De én így is szeretem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!