Szeretnék motort venni, mi a véleményetek erről?
Nem nagyon értek a motorokhoz, első motornak venném. Olyanok érdekelnek, hogy ennél mire érdemes jobban odafigyelni? Nem tudom például, hogy 42ezer km sok-e egy motornál, vagy mennyit bír egy ilyen gép (de minden érdekel, ami egy 14 éves motornál fontos lehet)? stb. Köszönöm a segítséget.
Az ER5 az egyik legjobb kezdőmotor, kiforrott, jó konstrukció. Ha neked nem alacsony, akkor ez is jó választás lehet. A 42e nem sok, de egy átnézést megérdemel vétel előtt. Itt már cserére érett pár dolog, de nem vészes.
Ha nem vagy leragadva a kawa-nál, akkor javaslom, hogy próbálj ki egy Honda CB500-ast is, azzal még kevésbé nyúlhatsz mellé (személyes tapasztalat, imádom. :).
Csatlakozom az elsőhöz, ER-5 se rossz, de egy CB-500 a világ végéig elmegy alap karbantartással (ráadásul ott van benne 57 paci, alsó fordulaton nyugodt, fent meg iszonyatosan meg tud indulni). A franciák 300e(!) km-t tettek bele úgy, hogy csak a gyári szervízdoksiban írtakat csinálták meg (és ebben benne volt egy párizs-dakar is)
Ki kell próbálni pár gépet, aztán meglátod, hogy mi fekszik igazán. Anno, amikor tanultam, volt cb400, cbf500. sornégy nem feküdt (cb400), de a cbf-re is csúnyán néztem, pedig sokrkettő (nemkéne). A kawa nekem nagyon kicsinek tűnt (177cm), szuzi bandit is volt alattam, míg egyszer beleszaladtam egy túrakormányos CB500-ba (12 éves). Még alkudni se nagyon alkudtam, mert az első pillanattól látszott, hogy ezzel a paripával mi egyek vagyunk.. :)
Nézelődj, próbálj ki minél több gépet, és remélem, te is megtalálod azt a vasat, amit neked teremtettek.
Még a GS 500at ajánlom, ha ezek közül nem lenne megfelelő számodra egy sem. Igaz az kicsit fapadosabb ( nem vízhűtéses) de az is egy nagyon jó gép, elnyűhetetlen szintén.
Majd jön Kawaer5 felhasználó, ő mesél...neki van Kawasaki ER 5-je :D
Akkor ne vegyél, nem kötelez rá senki.
Bár megemlíteném, hogy az itt felsorolt gépek se az "olaszban széthajtott libakergető", se a "hülyegyerek által üveghangon szétbarmolt speed pályagép" kategóriájába nem illenek.
Jó, szinte természetes, hogy gép várlásakor először a tulajt nézzük, utána a gépet, de ezeknél a nyugodtabb túravasaknál más a célcsoport, nincsenek úgy széthajtva, mint valami speed-vas. Aki tisztában van a használt gépek esetleges hátulütőivel és képes rászánni azt a figyelmet, amit minden gép megérdemelne, annak a "használt" is jó motor lehet nagyon hosszú ideig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!